2022-06-29, 20:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Pratar du om asiaten? som lyckades vertyga en ful flata att anamma hennes asiatiska utseende nr det kommer till sminkning samt stta i kontaktlinser

Om det var Caroline s sger det ntt om att genomsnittsmannen har en skev patriarkal pedofil kvinnosyn, skitfulla fasta runda rugbybrst,
knns det stort fr dig att f tillhra en grupp-gemenskap? Eftersom du gr affr av att alla mn mste st bakom dig.

Genomsnittssvensken vill nog inte ha en trng asiat, utan en svenska, det r minsta gemensamma nmnaren vi kan enas om, sedan frenas dom med er i frfallet, det hller jag med om

D r jag glad att inte tillhra gruppen "genomsnittssvensken" hon sg inte srskilt asiatiskt ut, 25% hgst. St som bara den och skert trng.
Citera
2022-06-29, 20:53
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Vad i helvete r det dr? Snacka om trap...

Har inte avsnitt fem av NA slppts nnu btw?!
Vad r en trap? menar du inte tramp?
Citera
2022-06-29, 20:54
Medlem
Ko-vid-19s avatar
Citat:
Vad r en trap? menar du inte tramp?
Hon (hen?!) ser ju riktigt bra ut i ansiktet p VISSA bilder, men sen visar det sig vara en flla... (trap)...
Citera
2022-06-29, 21:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ko-vid-19
Vad i helvete r det dr? Snacka om trap...

Har inte avsnitt fem av NA slppts nnu btw?!
Hoppas ni rkar ut fr att kliva p flera sdana hr snaror IRL som upp--ner-vnder p era huvuden, nu sg du iaf att hon hade hngbrsten som er sta & rv-trnga pojk-asiat Caroline saknade

Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
D r jag glad att inte tillhra gruppen "genomsnittssvensken" hon sg inte srskilt asiatiskt ut, 25% hgst. St som bara den och skert trng.
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-29 kl. 21:22.
Citera
2022-06-29, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shimona
Fyfan vad mycket tatueringar ungdomar har idag och fula dessutom. Och alla helt rakade kn!
Det r lite intressant att se hur kroppar ser ut men det r ju inget man blir attraherad av att kolla p verhuvudtaget.

Den engelska programledaren kan man se naken hr
https://nucelebs.com/2019/03/anna-ri...ts-video-2019/

h tack, ja hon r verkligen lcker!
Citera
2022-06-29, 21:32
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av honn
h tack, ja hon r verkligen lcker!
Precis, men hon r cklig enligt flashback-normies mnnens viuospatiala-vrderings-frmga, d tror dom att det dr r hngbrst och vervikt & manshr, Anna Richardson, hon r allts svensk d kan hon ju ta ver arbetet frn Sofia nsta gng

https://xhamster.com/videos/anna-richardson-nude-794387
Inga frnsttande barnafdar-hfter dr heller

Tnk dig barnprograledaren Sofie propp posera shr infr svenska versionen, den
svenska prktigheten tl inte
https://m.media-amazon.com/images/M/...zMTE@._V1_.jpg
nd ansg programet igr att det rder 16 rs grns, s vad r det 16 riga svenskar klarar som 15 riga svenskar inte klarar? varfr r 18 rs grnsen urholkad?

Betyder 18 rs grns porr? 16 rs grns mjukporr? 15 rsgrns byxmyndig
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-29 kl. 21:45.
Citera
2022-06-29, 21:42
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Runka till? r du helt sjuk? Det r vl inte ngon vettig mnniska som blir kt av de dr fula kropparna!

Haha, nja. Carolina r den enda jag hittills skulle ranka till normal, allts inte direkt ful kropp. Men hon r egentligen inget speciellt heller, finns mycket snyggare tjejer bakom disken p vilket Espressohouse som helst, trots att ngra hr p flashback vill upphja henne till nn sorts gudinna bara fr att hon inte r direkt skitful.

Ansiktet helt okej, bra mus, rven dock plattare n min egen, och vldigt trist med silikonpattar som inte alls matchat kroppen.
Citera
2022-06-29, 21:49
Medlem
MrBabyBoys avatar
Skulle vara kul om nn fick stnd! Var nn tjomme i den engelska varianten som hade myspinne!
Senast redigerad av MrBabyBoy 2022-06-29 kl. 21:56.
Citera
2022-06-30, 00:33
Avstngd
JohanSverkerssons avatar
Hr r kvinnan i del 5, som flera sagt r den snyggaste kvinnan som deltagit i programmet:
https://i.imgur.com/wSQ4cIY.jpg
Citera
2022-06-30, 07:29
Medlem
Citat:
Hoppas ni rkar ut fr att kliva p flera sdana hr snaror IRL som upp--ner-vnder p era huvuden, nu sg du iaf att hon hade hngbrsten som er sta & rv-trnga pojk-asiat Caroline saknade

Alla hr vet att du aldrig kommit i nrheten av en fitta s snlla, fr din egen skull, sluta frljliga dig sjlv med sna hr inlgg. Du r pinsam.
Citera
2022-06-30, 07:48
Medlem
Ngon som vet ngot mer om hon blonda Paula frn avsnitt 2?
Citera
2022-06-30, 08:32
Medlem
Citat:
Precis, men hon r cklig enligt flashback-normies mnnens viuospatiala-vrderings-frmga, d tror dom att det dr r hngbrst och vervikt & manshr, Anna Richardson, hon r allts svensk d kan hon ju ta ver arbetet frn Sofia nsta gng

https://xhamster.com/videos/anna-richardson-nude-794387
Inga frnsttande barnafdar-hfter dr heller

Tnk dig barnprograledaren Sofie propp posera shr infr svenska versionen, den
svenska prktigheten tl inte
https://m.media-amazon.com/images/M/...zMTE@._V1_.jpg
nd ansg programet igr att det rder 16 rs grns, s vad r det 16 riga svenskar klarar som 15 riga svenskar inte klarar? varfr r 18 rs grnsen urholkad?

Betyder 18 rs grns porr? 16 rs grns mjukporr? 15 rsgrns byxmyndig

Det enda jag inte hller med dig om r att breda eller kurviga hfter skulle vara osexigt, jag har det sjlv ven om jag inte ftt barn. Alla kroppar r fina p sitt stt tycker jag, men jag gillar verkligen nr kvinnor ser ut som kvinnor och inte smflickor eller barn. Ja jag lskar britternas obryddhet, de verkar inte alls s pryda och trkiga som svenskar utan tar det med en klackspark.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in