Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Lt bli att titta p hennes ron, s lser det sig nog. Ge henne en mssa att ha p sig.
Jaha, du har synpunkter

p gonen, inget jag strde mig p d det r kraniets form som r avgrande, du tycker att gona var fr underpsiga? eller fransar som gick utt kanten?, sg nu nu inte att dom bara saknade den rtta gnistan? jag skulle sga att Elins gon var vrre, d hela gonlocken syns (
sk steuropeiska/rysktrtta gonlock)
Han var ju konsekvent iaf, att han valde den strsta nsan, fast den var inte snyggt formad`
Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
Han kanske insg att Elin r i en helt annan liga n han. Norska Pia r mer p hans niv.
Elin och han var i samma liga ansiktsmssigt, jag kan inte vrdera hans kropp d jag r kille, utver att hans pnis r inte i ngons liga, den str helt fr sig sjlv.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kurt1
P frsta plats kommer Elin (grn) som r "flickvnssnygg" skulle jag sga. Det blir inget modellkontrakt med Slitz eller Playboy, men vi som r lyckosamma, har flickvnner som ser ut ganska s hr. Dessutom r hon vackrast i avsnittet ganska verlgset.
Varken playboy eller Slitz erbjd rtt typ av snygga ansikten, sg hellre modellsnygg bara, jag skulle sga att flickvnssnygg br ligga hgre upp n vad Elins nuna gr, p modellsnygg niv, d br man vara
en 8:a p den objektiva

ansiktes utseendeskalan, det verstts till 80 %, 20 % frn fullndad.
Elin r en 5a
Michelle var bsta ansiktet denna ssong, en geners 6:a