2022-06-24, 08:31
Medlem
Cherie-xxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aina08
Har sett de svenska avsnitt som gått och några från de brittiska och tycker väl inte att de är så speciellt men förstår verkligen inte all kritik programmet får.
Alla har väl sett nakna kroppar förr eller!?
Och konceptet är ju inte värre än hittepå-programmen Paradise Hotel, X on the beach mfl. Här är de ju i alla fall riktiga kroppar och riktiga människor. Inte några plastbrudar med läppar som babianrövar.
Sen känns de som de svenska ska vara lite väl PK, men de är väl kanske inte så konstigt när RFSL är med i produktionen.
Blir lite komiskt att de inte väljer bort någon och allt ska vara så snällt samtidigt som de ska vara så "modernt" att man säger kuk och fitta om könsorganen.
Programmet känns lite som ett informationsprogram från UR, utan muslimer.
Ja förstår om gamla människor tycker de är ett förfärligt program (de är väl inte rätt målgrupp heller). De har nog inte förstått hur mycket porr folk konsumerar och hur snea idealen hos unga idag är, men att yngre inte kan förstå tanken med programmet är väldigt konstigt. Sen behöver man ju inte tycka att själva programmet är bra.
Och att det skulle vara dateing blir ju lite onödigt då de träffas en stund och dagen efter ska utvärdera det hela, där hade produktionen kunna tänkt lite längre. Men skit samma

Mycket mera plast i den engelska versionen. De flesta här på FB verkar föredra den engelska men jag gör inte det. Trots att de är nakna och säger cock och pussy är de ändå uptighta engelsmän som är helt fixerade vid fjantiga detaljer. Tex "his cock is a little bit to long and skinny." "I dont like her toes." "A few little pussy hairs too much for my liking" etc.
Senast redigerad av Cherie-xx 2022-06-24 kl. 08:35.
Citera
2022-06-24, 11:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av falconer8
" smygporr"? Lever du på 1800- talet? Det viktorianska Storbritannien kanske?

Kanske sätter du även strumpor på nakna stol och bordsben? När ska folk lära sig att ALL nakenhet inte är porr?

Vi föds nakna det är inget konstigt med det. Vi är nakna när vi tvättar oss, och somliga även när vi solar och badar!

Förstår mig inte på moralkärringar, av båda könen som på fullt allvar blir upprörda över något sådant. " No sex please we are british " Patetiskt!
Vad lever du i för verklighet?, folk tittar på detta för att det är smygporr eftersom det är voueyr-naket, end of discusting!..discussion!
Citera
2022-06-24, 12:02
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cherie-xx
Mycket mera plast i den engelska versionen. De flesta här på FB verkar föredra den engelska men jag gör inte det. Trots att de är nakna och säger cock och pussy är de ändå uptighta engelsmän som är helt fixerade vid fjantiga detaljer. Tex "his cock is a little bit to long and skinny." "I dont like her toes." "A few little pussy hairs too much for my liking" etc.
Fast det påminner ju lite om din självbild?, om du inte klarar höra att det finns folk som inte gillar detaljer av en kropp som du i din tur speglar dig själv igenom... så beror det förmodligen på att du lider av feminin självkänsla/självförtroende hur gör man när en tjej/kille angriper en detalj på din kropp som itne går att ändra på, du kontrar med att plocka fram den innestående defekten hos den personen

Är det verkligen bättre med gull-versionen där svenskarna står & ljuger om allt dom gillar enbart, bara för att svenska mentaliteten tiger betyder inte det att vi inte kommer att få erfara deras detaljproblem med oss när dom får se oss näcka, i UK-versionen får du en försmak av verkligheten, nej jag tror inte att våra kulturer skiljer sig åt när det gäller normer
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 12:13.
Citera
2022-06-24, 13:26
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Vad lever du i för verklighet?, folk tittar på detta för att det är smygporr eftersom det är voueyr-naket, end of discusting!..discussion!

Nakenhet är inte smygporr! Vad lever DU i för verklighet? Är en mer relevant fråga.

Du kan inte vara så gammal, antagligen för ung för att ha upplevt 80 & 90- talet. Speciellt om du tycker att detta är " smygporr".

Sådant här är gammalt! Ett gammalt koncept! Tror att ganska exakt noll personer går igång på sådant här och/ eller upplever det som " smygporr." Och gör man det är man patetisk!
Citera
2022-06-24, 14:23
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Nakenhet är inte smygporr! Vad lever DU i för verklighet? Är en mer relevant fråga.

Du kan inte vara så gammal, antagligen för ung för att ha upplevt 80 & 90- talet. Speciellt om du tycker att detta är " smygporr".

Sådant här är gammalt! Ett gammalt koncept! Tror att ganska exakt noll personer går igång på sådant här och/ eller upplever det som " smygporr." Och gör man det är man patetisk!
Ta och läs på lite om voyeurism, och om du inte blev ens inneboende upphetsad av topless-trenden på 80-90 talet så är du asexuellt störd

Om du istället enbart kan gå igång på en naken kvinnokropp som sexualiserats av kvinnan själv inför DIG av åtrå till dig i nån slags parningsakt eller striptease då är du och resten av män-skligheten som är porrskadade & har fel på det sexuella jaget & har haltande kvinno & manssyn
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 14:31.
Citera
2022-06-24, 14:27
Medlem
Enmansdemos avatar
dubbel
Citera
2022-06-24, 14:32
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Ta och läs på lite om voyeurism, och om du inte blev ens inneboende upphetsad av topless-trenden på 80-90 talet så är du asexuellt störd

Om du istället enbart kan gå igång på en naken kvinnokropp som sexualiserats av kvinnan själv inför mannen i nån slags parningsakt eller striptease då är du och resten av männen som har haltande mans & kvinnosyn

Du grabben, jag vet mycket väl vad voyeurism innebär! Det visste jag innan du var född! Det är snarare du som lider av någon slags sexuell störning om du går igång på detta trötta tv- program!
Citera
2022-06-24, 14:39
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Du grabben, jag vet mycket väl vad voyeurism innebär! Det visste jag innan du var född! Det är snarare du som lider av någon slags sexuell störning om du går igång på detta trötta tv- program!
Min voyuerism slår enbart på ifall kvinnokroppen ser rätt ut enligt mig, så då är det väl inte rättvist att säga att jag går igång på det här programmet? jag har avfärdat alla kvinnokroppar i svenska versionen hittills och jag har blivit avtänd pga av fulheten

Vad skulle skilja mig från dig där undrar jag? om du skulle få se din personliga kvinno-normkropp i detta program, då sitter du helt avtänd & väntar på att hon ska börja rikta blicken mot dig eller har jag fel? ge mig ett skäl till varför du inte skulle bli sexuellt attraherad

Jag vet att det finns många sexuella avvikare därute som själv måste
vara nakna för att aktivera den manliga blicken, dessa gubbar går igång på sin egen
nakenhet i kombination, så pröva ta av dig kläderna när du tittar på nästa avsnitt
av naked attraction
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 14:51.
Citera
2022-06-24, 14:50
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Min voyuerism slår enbart på ifall kvinnokroppen ser rätt ut enligt mig, så då är det väl inte rättvist att säga att jag går igång på det här programmet? jag har avfärdat alla kvinnokroppar i svenska versionen hittills och jag har blivit avtänd pga av fulheten

Vad skulle skilja mig från dig där undrar jag? om du skulle få se din personliga kvinno-normkropp i detta program, då sitter du helt avtänd & väntar på att hon ska börja rikta blicken mot dig eller har jag fel?

Ingenting skiljer väl oss åt på den punkten antar jag. Men jag skulle ändå inte kalla det " porr". Inte ens mjuk sådan. I så fall var det porr också när Aschberg hade nakna människor i tv - studion för många år sedan.

Och det var väldigt oerotiskt vill jag minnas! Utom när Ylva- Maria Thompson klädde av sig i hans program!
Citera
2022-06-24, 15:13
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ingenting skiljer väl oss åt på den punkten antar jag. Men jag skulle ändå inte kalla det " porr". Inte ens mjuk sådan. I så fall var det porr också när Aschberg hade nakna människor i tv - studion för många år sedan.

Och det var väldigt oerotiskt vill jag minnas! Utom när Ylva- Maria Thompson klädde av sig i hans program!
Å andra sidan har du rätt i att man borde inte bli upphetsad av Naked Attraktion eftersom dessa tjejer vill att vi kollar på deras kroppar, vilket förtar poängen lite, på topless stranden är hon istället careless och går naivt i tron att hon är avsexualiserad fram tills dess att hon börjar kråma sin nakna kropp inför någon utvald & därigenom är hon i självkontroll över sin nakna sexualitet på bekostnad av den manliga blicken som sexualiserar hennes kropp så fort hon slutat bry sig om att vi sexualiserar hennes kropp

Utifrån den dialysen, varför gick du igång på Ylva Maries nakenhet i egenskap av porrstjärna?
framför Berit som bara var naturist hos Aschberg, jag har nämligen ett minne av att någon naturist hade rätt kroppsproportioner varför det vart smyg-porr för dig utifrån att careless nakenheten inte är att betrakta som porr enligt samhället utan där voyeristen har en sexuell avvikelse, därför accepteras
Naked Bike Ride videoklipp på youtube trots att mången sitter och brunkar till det, alltså var det smygporr för dig & mig utan att samhället förstår hur dom gav bort detta gratis
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-24 kl. 15:35.
Citera
2022-06-24, 15:43
Medlem
falconer8s avatar
Citat:
Å andra sidan har du rätt i att man borde inte bli upphetsad av Naked Attraktion eftersom dessa tjejer vill att vi kollar på deras kroppar, vilket förtar poängen lite, på topless stranden är hon istället careless och går naivt i tron att hon är avsexualiserad fram tills dess att hon börjar kråma sin nakna kropp inför någon utvald & därigenom är hon i självkontroll över sin nakna sexualitet på bekostnad av den manliga blicken som sexualiserar hennes kropp så fort hon slutat bry sig om att vi sexualiserar hennes kropp

Utifrån den dialysen, varför gick du igång på Ylva Maries nakenhet i egenskap av porrstjärna?
framför Berit som bara var naturist hos Aschberg, jag har nämligen ett minne av att någon naturist hade rätt kroppsproportioner varför det vart smyg-porr för dig utifrån att careless nakenheten inte är att betrakta som porr enligt samhället utan där voyeristen har en sexuell avvikelse, därför accepteras
Naked Bike Ride videoklipp på youtube trots att mången sitter och brunkar till det, alltså var det smygporr för dig & mig utan att samhället förstår hur dom gav bort detta gratis

En bra fråga. Jag vet inte riktigt varför jag gick igång på när Ylva- Maria strippade. 🤔

Men jag antar att hon var snygg på den tiden. Hade en ganska snygg kropp. Och att det var så random att hon klädde av sig naken i det tv- programmet.

Det var inte scriptat, vilket enligt mig gör en sådan situation mer upphetsande. Aschberg bara bad henne klä av sig, så gjorde hon det. Buskablyg har hon aldrig varit.

Det enda som toppar sådant ( enligt mig) är s.k enf - embarrassed naked female. Fan! Man är nog rätt kinky när jag tänker efter.
Citera
2022-06-24, 17:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det var inte scriptat, vilket enligt mig gör en sådan situation mer upphetsande. Aschberg bara bad henne klä av sig, så gjorde hon det. Buskablyg har hon aldrig varit. .
Bad Aschberg Ylva Marie att ta av sig kläderna när han gästade 1000 och 1 natt? eller var hon en av nudisterna i Diskutabelt också?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in