Citat:
Ursprungligen postat av
falconer8
Ingenting skiljer väl oss åt på den punkten antar jag. Men jag skulle ändå inte kalla det " porr". Inte ens mjuk sådan. I så fall var det porr också när Aschberg hade nakna människor i tv - studion för många år sedan.
Och det var väldigt oerotiskt vill jag minnas! Utom när Ylva- Maria Thompson klädde av sig i hans program!

Å andra sidan har du rätt i att man borde inte bli upphetsad av Naked Attraktion eftersom dessa tjejer vill att vi kollar på deras kroppar, vilket förtar poängen lite, på topless stranden är hon istället careless och går naivt i tron att hon är avsexualiserad fram tills dess att hon börjar
kråma sin nakna kropp inför någon utvald & därigenom är hon i självkontroll över sin nakna sexualitet på bekostnad

av den manliga blicken som sexualiserar hennes kropp så fort hon slutat bry sig

om att vi sexualiserar hennes kropp
Utifrån den dialysen, varför gick du igång på
Ylva Maries nakenhet i egenskap av porrstjärna?
framför Berit som bara var naturist hos Aschberg, jag har nämligen ett minne av att någon naturist hade rätt kroppsproportioner varför det vart smyg-porr för dig utifrån att careless nakenheten inte är att betrakta som porr enligt samhället utan där voyeristen har en sexuell avvikelse, därför accepteras
Naked Bike Ride videoklipp på youtube trots att mången sitter och brunkar till det, alltså var det smygporr för dig & mig utan att samhället förstår hur dom gav bort detta gratis