2022-06-13, 16:55
Medlem
aina08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nakedattraction21
Bilder frn avsnitt 1 och 2

(FB) Naked attraction 2022

(FB) Naked attraction 2022
De frn avsnitt 1 Va tnkte snubben med tatueringarna, blir kul nr han blir ldre
I avsnitt 2 var de ju bttre. De 3 till hger (efter jtten) var ju helt klart godknda. Lite trist bara att alla tjejer ska raka knen s de ser ut som barn.
Citera
2022-06-13, 17:23
Nour el Refail rasar mot Naked Attraction Sverige. Hon med sina Raw Comedy skmt, grova som bara den. Fjolla r hon som dessutom dmts fr sexuellt ofredande
Citera
2022-06-13, 18:14
Har vi uppntt peak Weimar eller sen-antik dekadens nnu eller kommer det bara bli vrre?

Jag frstr nu mer och mer varfr muslimerna hatar oss.
Citera
2022-06-13, 18:32
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BMH
Nour el Refail rasar mot Naked Attraction Sverige. Hon med sina Raw Comedy skmt, grova som bara den. Fjolla r hon som dessutom dmts fr sexuellt ofredande

Hon har sjlv visat knsorganet i Ballar av stl. Tur nog var det blurrat fr tv-publiken, dock inte fr stackarna som befann sig i Kungstrdgrden.
Citera
2022-06-13, 18:49
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torstenferdinand
Har vi uppntt peak Weimar eller sen-antik dekadens nnu eller kommer det bara bli vrre?

Jag frstr nu mer och mer varfr muslimerna hatar oss.

Att flera av flashbacks medlemmar lskar programmet sger en hel del.
Citera
2022-06-13, 19:36
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danielos
Hur lyckas killarna st framfr spritt sprngande nakna och vackra kvinnor utan att f stnd?
Hur gr du p stranden?
Citera
2022-06-14, 09:13
Medlem
Kurt1s avatar
Varje tisdag kan man se nsta veckas avsnitt, och nsta veckas avsnitt r ett bg-avsnitt, s det hoppar jag ver. Men jag spolade fram till slutet fr att se vad som r med i det nstfljande avsnittet. En ny BS-tjej som vljer tydligen. Jag misstnker att det bsta och mest sevrda avsnittet r avsnitt tv, vilket r det som kommer p tv ikvll.
Citera
2022-06-14, 09:26
Medlem
Skulle grna sett en tjej utan tatueringar och med hr mellan benen.
Citera
2022-06-14, 09:54
Medlem
Vobblers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kurt1
Varje tisdag kan man se nsta veckas avsnitt, och nsta veckas avsnitt r ett bg-avsnitt,

S klart. Fjollan kommer s klart att vlja den med strst kuk.
Citera
2022-06-14, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SecretQ
Undrar hur era kroppar ser ut? 61% r nog flskiga, 15% av er gr regelbundet p gym utan att det nmnvrt,syns. 23% har s kallade normala kroppar (halvspinkia till plufsiga) och resterande 1% r deffade.

29% rakar pungen utifall benranglet/flodkon frn kvarterskrogen fljer med hem. Hon med tidig KOL.

Vidare r 73% av er tatuerade. Inte i en studio som rknas, utan p nt stlle som polaren har rekommenderat och dr det inte alltid brukar bli som man tnkt sig. Det duger, men kunde varit snyggare.

70% av er 73% som r gaddade har mystiska siffror, Family First, gamla och fula YOLO, slktingars fdelsedatum och annat patetiskt. 10% har en rottweiler/mastiff/stor hund som ska hedras, men vars resultat fr hundarna att grta i sin himmel. Och slutligen sttar ni andra 20 % nlade individer med demoner, ddskallar, asagudar och fotboll/hockeylag som ni hller p.

Sjlv r jag 60 och har mitt blekta ankare frn 70-talet p verarmen. Det r inte snyggt men nu finns det dr och jag tnker varken lasra bort eller fylla i den..

Just ja. Kroppen r i ett bra skick. Jag trnar och lper regelbundet och min fru r njd med mig och jag med henne. Vi tittade fr vrigt p avsnitten och jag tnkte fr mig sjlv att nu blir det gatlopp i de sociala medierna och i olika forum. Om ckliga fetton, borderlinebrudar, rakade fittor fr hriga r bara modernt i porrvrlden och jag fick rtt.

Konstigt nog har det inte diskuteras s mycket om kkarna. r det fr bgigt?

Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ nd kvinna, lngt mrkbrunt hr ner till rumpan, 167 lng, vger 60 kilo. Lite mindre brst - runda och perky men inga bomber, runda hfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med dskallar, ros, ansikte p armen, vldigt mrk tatuering. Tatuering p venusberg, tatuering p ena sidan av midjan, tatuering bakom rat, p ftterna och anklarna. Just de, en stor p halsen jag gjorde nr jag var 16 hehe. Har bl gon, anvnder glasgon ibland.

Enda trningen jag gr r att springa/jogga ett par gnger i veckan. Men kroppen r i gott skick. Ja lite yoga fr att hlla kroppen smidig.
r i vre 20rsldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Rker inte, festar sllan, klr mig trendigt och kvinnligt.
Citera
2022-06-14, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hon har sjlv visat knsorganet i Ballar av stl. Tur nog var det blurrat fr tv-publiken, dock inte fr stackarna som befann sig i Kungstrdgrden.

Nour m vara en uppmrksamhetshora av rang, och numera besudlad av Schyffert, men rent utseendemssigt r hon och var hon en riktig lckerbit. Kom inte och pst nt annat din basement dweller.
Jag ser grna henne som deltagare i programmet.
Citera
2022-06-14, 10:30
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Jag ser grna henne som deltagare i programmet.

Grna det. Framfr allt skulle det d vara intressant att hra hennes bortfrklaring till varfr hon frst uttryckte sig s kritiskt till programmet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in