Citat:
Ursprungligen postat av
SecretQ
Undrar hur era kroppar ser ut? 61% r nog flskiga, 15% av er gr regelbundet p gym utan att det nmnvrt,syns. 23% har s kallade normala kroppar (halvspinkia till plufsiga) och resterande 1% r deffade.
29% rakar pungen utifall benranglet/flodkon frn kvarterskrogen fljer med hem. Hon med tidig KOL.
Vidare r 73% av er tatuerade. Inte i en studio som rknas, utan p nt stlle som polaren har rekommenderat och dr det inte alltid brukar bli som man tnkt sig. Det duger, men kunde varit snyggare.
70% av er 73% som r gaddade har mystiska siffror, Family First, gamla och fula YOLO, slktingars fdelsedatum och annat patetiskt. 10% har en rottweiler/mastiff/stor hund som ska hedras, men vars resultat fr hundarna att grta i sin himmel. Och slutligen sttar ni andra 20 % nlade individer med demoner, ddskallar, asagudar och fotboll/hockeylag som ni hller p.
Sjlv r jag 60 och har mitt blekta ankare frn 70-talet p verarmen. Det r inte snyggt men nu finns det dr och jag tnker varken lasra bort eller fylla i den..
Just ja. Kroppen r i ett bra skick. Jag trnar och lper regelbundet och min fru r njd med mig och jag med henne. Vi tittade fr vrigt p avsnitten och jag tnkte fr mig sjlv att nu blir det gatlopp i de sociala medierna och i olika forum. Om ckliga fetton, borderlinebrudar, rakade fittor fr hriga r bara modernt i porrvrlden och jag fick rtt.
Konstigt nog har det inte diskuteras s mycket om kkarna. r det fr bgigt?
Ska man svara hur sin egen kropp ser ut? Kul iniativ nd

kvinna, lngt mrkbrunt hr ner till rumpan, 167 lng, vger 60 kilo. Lite mindre brst - runda och perky men inga bomber, runda hfter och rund rumpa. Smal midja. Tatuerad med dskallar, ros, ansikte p armen, vldigt mrk tatuering. Tatuering p venusberg, tatuering p ena sidan av midjan, tatuering bakom rat, p ftterna och anklarna. Just de, en stor p halsen jag gjorde nr jag var 16 hehe. Har bl gon, anvnder glasgon ibland.
Enda trningen jag gr r att springa/jogga ett par gnger i veckan. Men kroppen r i gott skick. Ja lite yoga fr att hlla kroppen smidig.
r i vre 20rsldern, svensk med tysk mamma och tjeckisk pappa.
Rker inte, festar sllan, klr mig trendigt och kvinnligt.