2022-06-14, 10:46
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Nej.

Bild.

Hon ser ju nstan manlig ut. Inte snyggt alls imo. Troligtvis har hon kkat en hel del anabola ocks fr sdana dr muskler fr inte kvinnor naturligt.

Skippar nog ocks bgavsnittet den hr veckan.
Senast redigerad av Ganonito 2022-06-14 kl. 11:26.
Citera
2022-06-14, 11:46
Medlem
Jag ser den engelska versionen p Youtube d jag inte har den betalakanal som krvs. Gillar den engelska programledaren med sina glada utrop! Gillar att det finns folk som r s jkla obrydda och vgar visa sig nakna i teve! Hoppas att en del av skammen kring nakna kroppar frsvinner. Visst blir det ytligt nr de str och bedmer andras utseende, storlek p knsorgan och andra kroppsdelar. Men det verkar nd tilltande och krleksfullt. De som medverkar har frhoppningsvis god sjlvknsla.
Citera
2022-06-14, 12:33
Medlem
falconer8s avatar
Hon Illona var rtt snygg bde naken och pkldd. Men alla helst vill man ju se Sofia naken.
Citera
2022-06-14, 13:19
Medlem
nskar det fanns en asiatisk version av NA, hade varit gott att f se lite trnga thaitjejer.

Nsta steg p denna show r vl att killarna fr prova vilken fitta de tycker r bst innan de ser ansiktena.
Senast redigerad av keriksson714 2022-06-14 kl. 13:32.
Citera
2022-06-14, 14:18
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonn
Nour m vara en uppmrksamhetshora av rang, och numera besudlad av Schyffert, men rent utseendemssigt r hon och var hon en riktig lckerbit. Kom inte och pst nt annat din basement dweller.
Jag ser grna henne som deltagare i programmet.

Lol klart hon ser bra ut. Syftade vl mer p att det de facto r ett brott. Ponera att en gubbe drar ner kallingarna mitt i centrum. Polisen lr dyka innan man hinner blinka.
Citera
2022-06-14, 15:27
Medlem
XtraXs avatar
Sitter p bussen p vg hem frn Tyskland, fyllt p l/sprit lagret infr semestern. Tnkte att det skulle passa att se kvllens avsnitt, till min frskrckelse var det en bg som skulle dejta. S det blev inget med det.😢
Citera
2022-06-14, 16:30
Medlem
massuppfittarens avatar
Fp
Citera
2022-06-14, 16:43
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
Fp

N rstade sossarna senast.
Citera
2022-06-14, 18:46
Medlem
Tylfos avatar
Sjukt jvla strande att dom r tvingade till att bara ge komplimanger.. Lt folk sga vad dom tycker! Hade varit mer underhllande d..
Citera
2022-06-14, 19:00
Som Nour el Refei uttrycker sig om Sofia Wistams program lr el Refei bli en Persona non grata i framtiden. Psykfallet Nour el Refei visar just det hon r, nmligen mentalt sjuk. Visat sitt kn offentligt har hon sjlv gjort , denna Nour el Refei. Och brsten visade el Refei fr en annan person och dmdes fr sexuellt ofredande
Senast redigerad av BMH 2022-06-14 kl. 19:08.
Citera
2022-06-14, 22:40
Medlem
Enmansdemos avatar
Vilken looser, han gillar olika typer av brst, det finns bara en gravitation, och den gr inte upp iaf

5 Rakade idiotbrudar, Sveriges feminister behver ha akut kvartssamtal under tiden dom fr lra sig rida verlraren ytterst strngt, ver dom uteblivna skolresultaten

Hur kan Sofia frvnta sig att han ska kommentera 5 stycken fitt-streck som ser likadana ut, klart man mste svamla om andra olikheter som tatueringar fr att undvika det uppenbara fiaskot
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-14 kl. 23:14.
Citera
2022-06-14, 22:49
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tylfo
Sjukt jvla strande att dom r tvingade till att bara ge komplimanger.. Lt folk sga vad dom tycker! Hade varit mer underhllande d..
Jo, det str en verviktig qvinna & hnger med flsket ner ver skitfittan, och han fr inte skoja om elefanten i rummet, det blir pinsamt enbart fr alla

Det pminner mig om skolan, dr man skulle frska hitta 5 bra saker och 0 noll dliga ting
att sga om sina klasskamrater, det gick lika illa

jag borde f vara med i det hr programmet, ocks fr jag frnedra och nolla samtliga tjejer med krftspad som inte har "full bush" som Gudruns frlossningsvideo, detta gr jag innan jag sjlv
har hunnit kl av mig och lmnar sedan studion pkldd & onykter

Det skulle inte frvna mig om dom tatuerat sig infr det hr programmet, kanal 5 erbjuder samtliga deltagare gaddning och kommer med missfittande mnsterfrslag
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-06-14 kl. 23:16.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in