Tyvärr föll jag för min egen nyfikenhet och zappade igenom den dekadenta skiten. För att bara ha haft 200 ansökningar så fick de ju till hyfsade deltagare ändå i varierande form. De valde som jag hade valt också. Men är ju inget tvärsnitt av befolkningen direkt, nästan bara rakat som nämnts, fullt med tatueringar på ben, armar och kropp, ja t.o.m. ansikte, piercingar i klittor, tungor och bröstvårtor, hår färgade i rosa och lila, sillisar och fan och hans moster. Både en och två diagnoser hos flertalet. Får de ersättning eller är de bara mediakåta exhibitionister? Några brudar verkar ha kasst självförtroende och vill boosta det, kan ju också vara en anledning. För några förhållanden lär det ju inte resultera i..
Tyvärr föll jag för min egen nyfikenhet och zappade igenom den dekadenta skiten. För att bara ha haft 200 ansökningar så fick de ju till hyfsade deltagare ändå i varierande form. De valde som jag hade valt också. Men är ju inget tvärsnitt av befolkningen direkt, nästan bara rakat som nämnts, fullt med tatueringar på ben, armar och kropp, ja t.o.m. ansikte, piercingar i klittor, tungor och bröstvårtor, hår färgade i rosa och lila, sillisar och fan och hans moster. Både en och två diagnoser hos flertalet. Får de ersättning eller är de bara mediakåta exhibitionister? Några brudar verkar ha kasst självförtroende och vill boosta det, kan ju också vara en anledning. För några förhållanden lär det ju inte resultera i..
De får ersättning av kost och logi iför inspelningen
Undrar hur många av de sökande som är inbitna nudister eller swingers.
Utan att ha sett skiten låter konceptet inte särskilt kul. Det mest underhållande är att den dömde blottaren Nour El-Refai har grinat i media om att programmet är vidrigt. Tydligen är det mer vidrigt att människor frivilligt tittar än att de tvingas titta på henne.
Man kan undra om detta med bi/homo deltagande är en smart grej. De flesta människor är ju hetro och kan identifiera sig med hetro deltagare. Jag tror också de flesta föredrar att se på nakna personer som man teoretiskt har en chans på. Så det borde leda till fler tittare och därmed högre reklamintäkter med hetro än med bi/homo deltagare. Eller väger det faktum att media/kulturpersoner och recensenter skriver positivt om inkluderande program upp detta?
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!