2022-05-28, 00:19
Medlem
Enmansdemos avatar
Nr skrmen gr upp frsta steget enbart och dom kvinnliga doktorerna kliniskt inspekterar snopparna i dessa gigantiska glory holes, varfr har ingen tnkt p att upptrda erigerad? det skulle ju ge frsprng gentemot 3 slaka konkurrenter, ifall kvinnan ifrga r en dumblondin
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-28 kl. 00:23.
Citera
2022-05-28, 10:56
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo

jag vill rekommendera enbart det hr avsnittet https://www.imdb.com/title/tt10925422/
och stng av Michelles vrderingar, och bara begrunda hennes frhllandevis korrekta kropps-proportioner som det hr programmet kan uppbda

Hon r grymt snygg, frstr inte killen som tyckte att det inte var vrt 2 timmar med bil
Citera
2022-05-28, 15:18
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Hon r grymt snygg, frstr inte killen som tyckte att det inte var vrt 2 timmar med bil
Just det avsnittet avrunkade Tv-kvllen efter Alla mot alla fr ngra dagar sedan, och eftersom det avsnittet inte fanns! p Discovery fick jag fota av tv-bilden nr hon nckade i tv minuter, sedan valde jag preventivt att flytta ver dessa snuskbilder till dumburken, d jag skert annars hade rkat exponera dessa bilder fr min frvnade familj i samband med att jag ppnar bildalbum-appen fr att visa rumsrenare bilder

Notedade du ocks? hur krnkt den blonde klimatsmarte diesel-narcissisten blev nr hon avsljade under den krystade terfreningen att hon istllet hade skt upp & provcyklat den andre kuken som det stod emellan

Om du kollade vidare p det dr avsnittet, s uppstod komik nr ngon fetto-kis med ett litet paket (enligt tjejerna) blev nobbad just fr att det var fr lngt att ka 2 timmar med bil, och tjejen motiverade det som Claire Wikholm gjorde, att hon tyckte att han var ganska sjlvgod under dejten, vilket han tyckte att han skulle g in & frsvara, och vad gjorde grisen som hmnd fr sin lilla penis, han blockade henne p sociala medier jag skulle betckna denna killen med chocklad som en typisk intelelctual ...
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-28 kl. 15:24.
Citera
2022-05-28, 16:09
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Jag kollar inte p skiten, s ni fr intyga

Vad menade du nr du skrev detta? Du verkar ju vara seriens mest inbitna fan.
Citera
2022-05-28, 18:08
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vad menade du nr du skrev detta? Du verkar ju vara seriens mest inbitna fan.
Fr att jag spolade igenom 1! avsnitt, enkom fr att 1 respektabel kropp uppvisades, det kommer vara helt slumpartat om det hnder igen, det vore om tvn rkar str p och rtt kropp rkar klampa in just nr jag vnder mig om
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-28 kl. 18:10.
Citera
2022-05-28, 18:15
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Fr att jag spolade igenom 1! avsnitt, enkom fr att 1 respektabel kropp uppvisades, det kommer vara helt slumpartat om det hnder igen, det vore om tvn rkar str p och rtt kropp rkar klampa in just nr jag vnder mig om

Hr har du tv respektabla kroppar:

S03E02 har du frmodligen den vackraste deltagaren ngonsin.

S02E06 bsta kroppen.

(Knner mig smutsig nr jag skriver detta).
Citera
2022-05-28, 18:37
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Hr har du tv respektabla kroppar:

S03E02 har du frmodligen den vackraste deltagaren ngonsin.

S02E06 bsta kroppen.

(Knner mig smutsig nr jag skriver detta).

Menar du hon?
Eller du kanske menade killen

https://www.reddit.com/r/NakedAttrac...on_old_vs_now/
Senast redigerad av XtraX 2022-05-28 kl. 18:46.
Citera
2022-05-28, 19:25
Medlem
PerniWhas avatar
Blddrat frbi programmet lite d och d och r vl inte jtteimponerad ver formatet. Sjlvklart kommer det att funka hyfsat bra, i alla fall i brjan men funderar nd lite ver mlgruppen och vilka som frvntas titta p det.
Det blir snabbt ganska ointressant.
Citera
2022-05-29, 19:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Blddrat frbi programmet lite d och d och r vl inte jtteimponerad ver formatet. Sjlvklart kommer det att funka hyfsat bra, i alla fall i brjan men funderar nd lite ver mlgruppen och vilka som frvntas titta p det.
Det blir snabbt ganska ointressant.
Repeterar dom rtt typ av kvinnokroppar utan undantag blir det aldrig ointressant, fr mycket mngfald och det blir tvrtom
Citera
2022-05-29, 20:19
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Repeterar dom rtt typ av kvinnokroppar utan undantag blir det aldrig ointressant, fr mycket mngfald och det blir tvrtom
Fast som det r i UK, det enda jag sett verkar det vara varannan gng kvinna/man som sker och sen blir ju definitionen "rtt typ av kvinnokroppar" lite ur betraktarens ga.
Citera
2022-05-29, 20:31
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Fast som det r i UK, det enda jag sett verkar det vara varannan gng kvinna/man som sker och sen blir ju definitionen "rtt typ av kvinnokroppar" lite ur betraktarens ga.
Ja, men jag pratade utifrn tittarnas perspektiv, eller rttare sagt mitt tittar-perspektiv
Citera
2022-05-29, 21:35
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ja, men jag pratade utifrn tittarnas perspektiv, eller rttare sagt mitt tittar-perspektiv
Frstod det . Jag vette faan, har som sagt bara sett delar av UK och r vl inte jtteimponerad, oavsett tittarperspektiv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in