Citat:
Ursprungligen postat av
XtraX
Hon r grymt snygg, frstr inte killen som tyckte att det inte var vrt 2 timmar med bil
Just det avsnittet avrunkade Tv-kvllen efter Alla mot alla fr ngra dagar sedan, och eftersom det avsnittet inte fanns! p Discovery fick jag fota av tv-bilden nr hon nckade i tv minuter, sedan valde jag preventivt att flytta ver dessa snuskbilder till dumburken, d jag skert annars hade rkat exponera dessa bilder fr min frvnade familj i samband med att jag ppnar bildalbum-appen fr att visa rumsrenare bilder
Notedade du ocks? hur krnkt den blonde klimatsmarte diesel-narcissisten blev nr hon avsljade under den krystade terfreningen att hon istllet hade skt upp & provcyklat den andre
kuken som det
stod emellan
Om du kollade vidare p det dr avsnittet, s uppstod komik nr ngon fetto-kis med ett litet paket (enligt tjejerna) blev nobbad just fr att det var fr lngt att ka 2 timmar med bil, och tjejen motiverade det som Claire Wikholm gjorde, att hon tyckte att han var ganska sjlvgod under dejten, vilket han tyckte att han skulle g in & frsvara, och vad gjorde grisen som hmnd fr sin lilla penis, han blockade henne p sociala medier

jag skulle betckna denna killen med chocklad som en typisk intelelctual ...