2022-05-06, 16:38
Medlem
JuicyBrahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Alla r inte lika ytliga som du, acceptera det. Jag tar sjlv hand om min kropp i perioder.

Vissa andra perioder jobbar jag 60-timmarsveckor vilket min fru ocks gr emellant. Kombinerat med hemmets bestyr och barnens fritidsaktiviteter rcker helt enkelt dygnets timmar inte till fr regelbunden trning under dessa perioder.

Men snt frstr vl inte du? Det finns gott om mnniskor som fokuserar mer p annat n att se snygga ut.

Jo sant
Citera
2022-05-17, 15:34
Medlem
Nedomanskys avatar
Kommer att fungera utmrk d det finns mngder av verviktiga kvinnor som vill visa upp sig fr att normalisera fetma som ngot vackert o fint att titta p...
Citera
2022-05-18, 05:47
Medlem
Swappade frbi den engelska version? i gr kvll. Just d valde kvinnan bort mannan med den minsta snoppen. Frmodligen vljer en man likaledes bort kvinnan med de fulaste brsten. Riktigt bra programupplgg fr att befrmja kroppskomplex det hr.
Senast redigerad av fantomsmurfen 2022-05-18 kl. 05:52.
Citera
2022-05-19, 09:02
Medlem
massuppfittarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Swappade frbi den engelska version? i gr kvll. Just d valde kvinnan bort mannan med den minsta snoppen. Frmodligen vljer en man likaledes bort kvinnan med de fulaste brsten. Riktigt bra programupplgg fr att befrmja kroppskomplex det hr.
h nej, verklighetsfrankring, hemskt!
Citera
2022-05-19, 21:03
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fantomsmurfen
Nr jag bytte ver, kommenterade hon mannens pung (boxbollen) storleken var bra!
Citera
2022-05-23, 15:56
Medlem
XtraXs avatar
Snart dags, enligt Discovery+ p Facebook.

Citat:
Den 7 juni r det dags att kasta av sig klderna och brja dejta NAKEN! Det kommer att bjudas p allt frn saftiga meloner, bjda bananer och platta persikor
Citera
2022-05-23, 18:39
Medlem
Kurt1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

Tack fr info!

Japp, nu brjar nedrkningen!
Citera
2022-05-23, 19:46
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Vidriga analogier
Citera
2022-05-23, 23:04
Medlem
Jag ser p det ibland men det blir allt mer sllan nu. Jag tycker det r vidrigt. SkrpTV. Ingen moral. Hemskt att mnniskor gr detta.
Citera
2022-05-24, 06:49
Det hr mste vl nd vara hjden av dekadens p TV frutom ren porr.

Kan det bli vrre och vad r i s fall nsta steg?
Citera
2022-05-26, 23:26
Medlem
Enmansdemos avatar
Jag noterar att tjejtvlande fr sl p dom avsexualiserade manliga skinkorna bakom skrmen i brittiska versionen fr killarna gra detsamma? r min frga d blind jmstlldhet ska rda `

Jag kollar inte p skiten, s ni fr intyga
Citera
2022-05-26, 23:30
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Det hr mste vl nd vara hjden av dekadens p TV frutom ren porr.

Kan det bli vrre och vad r i s fall nsta steg?
Det r ganska vidrigt att hra tjejerna beskriva hur dom ska anvnda sig av dasen med tillhrande kropp fr sina sm perversa njen, dom beskriver det som om dom skulle kpa en bil nr dom str dr med den kvinnliga frsljar-programledaren

Och vidrigt r det ett hra dessa konservativa kjolbrare beskriva hur han ska f henne
att knna sig feminin genom sin fysik

jag vill rekommendera enbart det hr avsnittet https://www.imdb.com/title/tt10925422/
och stng av Michelles vrderingar, och bara begrunda hennes frhllandevis korrekta kropps-proportioner som det hr programmet kan uppbda
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-27 kl. 00:28.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in