2022-11-02, 00:20
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
Det var blandat kompott ja, blir det fr mycket fr en kvinnas hjrnkontor ifall man ger mycket information p en gng? det r vl bara kontrasignalera med vad du vill ha sagt, p det jag ville ha sagt

Det r inga sexlnkar, det r proffsiga fotografier jag tagit av tv-rutan, och jag valde adult kontent
eftersom snygga kvinnokroppar r sexualiserade i sin nakenhet, drav valde jag inte att markera det som "family safe"

Skummade bara igenom det och lade inte ner ngon tid p att frst din pong eftersom jag frvisso tror att den r ganska meningsls.
Varfr skickar du dessa "proffsiga fotografier av snygga kvinnokroppar till mig?"
Tror du jag har intresse av att se?
Jag antyder att det du vill f sagt r att ni mn inte kan motst detta.
Citera
2022-11-02, 05:34
Medlem
Kan ngn lgga ut bilderna ifrn svenska programmet igen ? Lnkarna ngra Sidor bak fungerar inte.
Citera
2022-11-02, 06:25
Medlem
Lter det inte i grunden som en rtt praktisk id nd? Att avslja precis allt redan i inledningsfasen av dejtandet? Blir det ju inga otrevliga verraskningar senare heller nr det ofta kan vara frsent att backa ur.
Citera
2022-11-02, 06:30
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peter_pung
Tycker helt klart att det borde ing i programformatet att programledaren ocks r naken i sista avsnittet.
Tack gode gud att s inte r fallet, en nckande Sofipropp?
Citera
2022-11-03, 20:45
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tindraindra
Skummade bara igenom det och lade inte ner ngon tid p att frst din pong eftersom jag frvisso tror att den r ganska meningsls.
Var din pong i trden att det r ckligt med nakna kroppar inte ganska meningsls d?
d det var ganska mnga fre dig i trden som hrmat din rst i frgan

Citat:
Varfr skickar du dessa "proffsiga fotografier av snygga kvinnokroppar till mig?"
Tror du jag har intresse av att se?
Det skulle nd postats som jag skrev i inlgget fre, och du kom i min vg s d kunde jag kombinera arbetslust och provokation, och att du mot all frmodan skulle f dig en tankestllare av bilden jag ger

Citat:
Jag antyder att det du vill f sagt r att ni mn inte kan motst detta.
Nej jag skulle bara skryta om att jag inte kan motst det, flashbackmannen kommer gra fadsen att vlja den fjolliga tjejen i mina lnkar
Citera
2022-11-03, 20:50
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Var din pong i trden att det r ckligt med nakna kroppar inte ganska meningsls d?
d det var ganska mnga fre dig i trden som hrmat din rst i frgan

Det skulle nd postats som jag skrev i inlgget fre, och du kom i min vg s d kunde jag kombinera arbetslust och provokation, och att du mot all frmodan skulle f dig en tankestllare av bilden jag ger

Nej jag skulle bara skryta om att jag inte kan motst det, flashbackmannen kommer gra fadsen att vlja den fjolliga tjejen i mina lnkar

Du r typiskt sdan som tnder p allt bara det har brst och gr p tv ben.
Ingen att skryta om.
Citera
2022-11-03, 21:05
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Du r typiskt sdan som tnder p allt bara det har brst och gr p tv ben.
Ingen att skryta om.
Du lyssnar ju inte och tittar inte, s jag ger upp med dig
Citera
2022-11-03, 21:15
Medlem
Tindraindras avatar
Citat:
Du lyssnar ju inte och tittar inte, s jag ger upp med dig

Det r ett psykiskt beteende och du mste brja tnka utanfr drren.
Citera
2022-11-03, 21:27
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Det r ett psykiskt beteende och du mste brja tnka utanfr drren.
bra sagt...
Citera
2022-12-20, 00:09
Medlem
r det ngon som har blivit ett par efter att de har dejtat? Det r vl det som r syftet med programmet att det saknas liksom en gnista och lust.
Citera
2022-12-20, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Mest optimala vore om programledaren tar av sig klderna i slutet av avsnittet, SAMT att programledaren byts ut efter varje avsnitt:

Avsnitt 1: Sofia Wistam
Avsnitt 2: Tilde de Paula
Avsnitt 3: Christer Lindarw
Avsnitt 4: Agneta Sjdin
Avsnitt 5: Keyyo

Det hr r ju ett program fr Carolina Gynning.
Citera
2022-12-20, 03:03
Citat:
Ursprungligen postat av Plukke
r det ngon som har blivit ett par efter att de har dejtat? Det r vl det som r syftet med programmet att det saknas liksom en gnista och lust.

Inte i den svenska versionen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in