2021-12-19, 17:27
Medlem
Mrallknowings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Billyboyo
Går själv på maxdos buvidal 160mg så fentanylet hade väll tyvärr blockerats för mig med. Men nu finns det ju en miljon andra RC att spetsa med.

Kanske lite OT svara gärna på mail om du vill, hur fungerar buvidal för dig? Kan jag få ställa några frågor )

Mvh
Citera
2021-12-19, 20:08
Medlem
MeinKampfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Galenika är apoteksgrejor. De innehåller vad de ska, annars är de inte galenika.

D är både miss, fel samt oinformerad. GLHF!
Citera
2021-12-19, 21:37
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
D är både miss, fel samt oinformerad. GLHF!

Alla läkemedel ifrån Galenika som säljs illegalt i Sverige är förfalskade, det gäller alla bensodiazepiner såväl som testosteronampullerna. Finns flera analyser utförda av NFC som bekräftar detta, även på TV-serien Anders och knarket visar tullen upp beslagtagna blister/kartor av Ksalol som innehåller 0 Alprazolam och heller inga andra illegala substanser.
Citera
2021-12-19, 22:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Kraftkarl
Alla läkemedel ifrån Galenika som säljs illegalt i Sverige är förfalskade, det gäller alla bensodiazepiner såväl som testosteronampullerna. Finns flera analyser utförda av NFC som bekräftar detta, även på TV-serien Anders och knarket visar tullen upp beslagtagna blister/kartor av Ksalol som innehåller 0 Alprazolam och heller inga andra illegala substanser.
Galenika säljer inte förfalskade produkter. Det är möjligt att andra gör det i Galenikas namn.
Citera
2021-12-20, 03:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Kanske lite OT svara gärna på mail om du vill, hur fungerar buvidal för dig? Kan jag få ställa några frågor )

Mvh
Givetvis det är bara till att fråga på. För att summera det kort var det väldigt jobbigt i början och innan det kom med den nya dosen på 160mg som maxdos stället för 128mg.
160mg funkar klockrent inga abstinens symptom överhuvudtaget. första dagarna kan man känna en liten upplyftande positiv känsla.
Citera
2021-12-20, 14:35
Medlem
Citat:

Fast alla ksalol som jag ätit har alltid visat på prover endast alprazolam. Period.
Har kanske en som säljer bra sånna helt enkelt å ni andra inte. Vad vet jag.
Citera
2021-12-22, 11:17
Moderator
Kraftkarls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo
Fast alla ksalol som jag ätit har alltid visat på prover endast alprazolam. Period.

Att de är förfalskade innebär inte att de saknar aktiv substans av Alprazolam, hur mycket de innehåller kan även skilja sig åt.
Citera
2021-12-22, 22:25
Medlem
Citat:
Att de är förfalskade innebär inte att de saknar aktiv substans av Alprazolam, hur mycket de innehåller kan även skilja sig åt.

Jo det e klart , det förstår jag….
Citera
2021-12-22, 22:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo

Samma här , alla prover jag har gjort har visat det dom ska visa after alprazolam.
Visst fins det förfälskade Galenika produkter, jag dock verkar aldrig ha fått det av mina kranar, folk som snackar så mkt skit om ksalol tex snackar säkert jävla skit 80% av gångerna. Kollar man här på forumet verkar ju en stor del av folk säga att alla dom produkter är fake, vilket är jävla BS. Fins ju flera länder som folk inte ens behöver recept för att hämta ut Alprazolam tex, så att alla Ksalol skulle vara fake i Sverige är totalt jävla BS. Jag själv sålde Ksalol en gång i tiden, varenda jävla piller jag hämtade verkade innehålla minst 1MG iaf, det var aldrig några fel på dom pillrena jag hämtade, och jag hämtade 1000 tals åt gången.
Citera
2021-12-28, 08:53
Medlem
scheelinos avatar
Jag har prövat dom nya kartorna, dom med ny design.
Jag är nöjd, smäter sakta och smakar väldigt beskt. Tagit 2 st nu, känner garanterat av dom.

Jag vet inte, garanterat att dom inte är "äkta. Säkert hemmapressade men dom innehåller garanterat alpra. Hur mycket mg i varje vet jag inte, men dom funkar iallafall.
Senast redigerad av scheelino 2021-12-28 kl. 08:58.
Citera
2021-12-29, 13:57
Medlem
KillingSpres avatar
fått tag i ett par kartor som inte går att riva/dela med batchnr 44571 042024. Dom funkar prima och smakar som alpra ska smaka.
Citera
2022-03-19, 12:17
Medlem
hnsman1s avatar
Tjena. Är.batchnummer 50361 092024 ksalol galenika fake? Tog 10st utan tolerans och det tog väl bort ångesten, men inget mer
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in