2021-05-14, 07:57
Medlem
Ryktades vilt i stan där jag bor om att dessa odelabara kartor skulle vara rent hemmapress då dem var dåliga riktigt dåliga. Står på galenikas sida att man tillverkar alprazolam men om det är så som en skrev att de äkta kommer i plastbehållare så kan det lika gärna vara en minimal mängd flualprazolam typ 0.1 mg bara för att få dit en besk smak. De blå har alltid varit en lurig benso enligt mig där man inte har en blekaste av vad man får. Galenuka öht undviker man ju om det går!!! . Hemofarm är ett bättre alternativ eller att köpa frontin från Ungern . Personligen litar jag mer på rc substanser från utrikes shoppar än jag gör på dessa svartbenz som cirkulerar. Sug på en blå i 30 sekunder så ser ni hur mkt som är kvar blir det bara en minimal prick är det fake.
Citera
2021-05-14, 19:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Nej det har du inte. För det fösta så är alprazolam inte en aktiv metabolit (t.s från ex. Lorazepam samt Oxascand) utan medels inaktiv. För det andra så innehåller inte Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam någon alprazolam. Galenika har i flera år försök få in foten på den generiska marknaden utan att lyckas just pga att deras läkemedel INTE innehåller det aktiva ämnet, godkända hjälpämnen, förbjudna alkoholer och tungmetaller. Läs på innan du tramsar.

Galenikas senaste försök med Alprazolam batch 52XXX (x= siffra) blev inte heller godkänd.

Alprazolams metaboliter bildas i levern efter intag. Provsvar detekteras medels genom urin och blodanalys och skall innehålla 4-hydroxy alprazolam samt α-hydroxy alprazolam för att nå upp till kriterierna för det aktiva ämnet Alprazolam. Detta gör inte Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam, men om du erkänt bruk av någon annan metabolit så grattis till rättsväsendet. Du är inte den första, men förhoppningsvis snart den sista. Jag fick i uppdrag att hjälpa en person av dennes advokat i frågan. Frikändes av Göteborgs Tingsrätts. Har allt förarbete på en extern HDD på jobbet, kan ta med och ladda upp vid tillfälle.

Jag är väldigt intresserad av att ta del av förarbetet du talar om!
Citera
2021-05-17, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sajbersimon
Jag är väldigt intresserad av att ta del av förarbetet du talar om!

Samma här mina kartor börjar på 52, och går ut 2023.
Citera
2021-05-17, 20:46
Medlem
52510 11 2023 Någon som har detta nr på sin batch av de nya blåbären där blistret inte går att dela. Någon som provat dessa och vet om de är bra eller inte?
Citera
2021-05-17, 20:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillwitte
Ryktades vilt i stan där jag bor om att dessa odelabara kartor skulle vara rent hemmapress då dem var dåliga riktigt dåliga. Står på galenikas sida att man tillverkar alprazolam men om det är så som en skrev att de äkta kommer i plastbehållare så kan det lika gärna vara en minimal mängd flualprazolam typ 0.1 mg bara för att få dit en besk smak. De blå har alltid varit en lurig benso enligt mig där man inte har en blekaste av vad man får. Galenuka öht undviker man ju om det går!!! . Hemofarm är ett bättre alternativ eller att köpa frontin från Ungern . Personligen litar jag mer på rc substanser från utrikes shoppar än jag gör på dessa svartbenz som cirkulerar. Sug på en blå i 30 sekunder så ser ni hur mkt som är kvar blir det bara en minimal prick är det fake.

Tror de är som de gamla det finns blåbär som är riktig bra har jag läst.. och de ska vara de nya utan bryningskåra.. men finns väll kanske olika mina börjar på 52. Men har inte provat än för har ett gäng med de vanliga ksalolen fortfarande. Var en snubbe som skrev att gaenika gjorde ett sista försök att göra alpra som började på 52, men han skrev aldrig hea namnet. Därför jag försöker få svar från han. tror att det finns riktiga utan brytningskåra oxå finns det falska. Jag får väll prova de jag har. Men i föregår så käka jag 1 he karta av de gamla så måste nog vänta lite. vil gärna ha svar så jag inte stoppar i mig ngt skit.
Citera
2021-05-18, 21:47
Medlem
Grimlocks avatar
De tabs av Ksalol 1 mg som jag har kvar på blister,har följande numrera och datum:
40370 012023

Dessa smakar beskt som vanlig Xanor/Alprazolam och ger vanlig full effekt utan biverkningar.

Låter konstigt ifall Ksalol 1mg Generica skulle börja plockas bort från marknaden. Dom säljer ju uppenbarligen väldigt bra.
Citera
2021-05-24, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neuron-drone
Nu har jag aldrig sett de nya kartorna, men om inte ens de gamla innehållit alpra, så varför smakar de alpra och funkar som alpra? Någon teori vad de skulle innehålla istället? Har ibland haft enstaka kartor med Ksalol för att jag något överkonsumerat egna Xanor eller att för att intervallerna gått precis in i varandra.

Jag känner igen ganska många benso och vet att Ksalol inte är något av de andra jag testat.

De som har de nya kartorna, har inte de tabletterna alprasmak? Folk skulle dissa direkt om det gick för långt från riktig alpra.

En som hade skrev att de nya kartorna som han hade smaka och fungerade bättre än de gamla ksalol som inte gick att riva. Det står där på den stora xanor/alpra tråden. Jag har även de nya. Har även kvar några gamla. Men mest nya.
Citera
2021-05-25, 16:41
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satanas1312
Så de nya kartorna som inte går att riva är oxå ojämna ? läste att du hade provat och inte tyckte de var bra och att du hade fått in nya som var bättre än de föra blistret.

Dom.jag köpte sist var bra. Bättre än dom jag köpte nån dag innan med brytskåra. Fick utan skåra sista dagarna och dom var rätt okej.. .
Citera
2021-06-09, 05:49
Medlem
Träffade på en igår som var sjukt missnöjd efter att ha köpt en karta av dessa. Enligt han hade han ätit 15 st och det kändes som max 3-4 mg sa han
Citera
2021-06-09, 16:22
Medlem
Iamthemagicmans avatar
Dom jag köper är bra. Kan labtesta dom jag brukar köpa (7kartor) mot där jag köper enstaka och se resultatet.
Hur gör man om vill labtesta?.
Finns det kit man kan köpa själv och testa med?
Citera
2021-06-10, 18:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Det stämmer. Galenika Alprazolam 1 mg har bytt ut sina blister. Vilket batch nr har du?
Väldigt sent svar på din fråga men mina 2 nya kartor utan brytskåra har batch nummer 40661 012024
Citera
2021-06-10, 18:49
Medlem
GoggeGogeliuss avatar
Ang diskussionen här om "äkta eller inte"... har själv klivit av alpra. Användaren yournotlikeme - vilken jag bedömer som minst sagt vederhäftig i dylika spörsmål - hävdar dock ett Ksalol;n i de nya blisterna ska vara ok, så tror inte det är någon fara.

Input uppskattas - suger lite i alpra-tarmen... (och byter man ut ekvivalent ikto eller Z är ju ingen skada skedd s a s).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in