Citat:
Ursprungligen postat av
lillwitte
Ryktades vilt i stan där jag bor om att dessa odelabara kartor skulle vara rent hemmapress då dem var dåliga riktigt dåliga. Står på galenikas sida att man tillverkar alprazolam men om det är så som en skrev att de äkta kommer i plastbehållare så kan det lika gärna vara en minimal mängd flualprazolam typ 0.1 mg bara för att få dit en besk smak. De blå har alltid varit en lurig benso enligt mig där man inte har en blekaste av vad man får. Galenuka öht undviker man ju om det går!!! . Hemofarm är ett bättre alternativ eller att köpa frontin från Ungern . Personligen litar jag mer på rc substanser från utrikes shoppar än jag gör på dessa svartbenz som cirkulerar. Sug på en blå i 30 sekunder så ser ni hur mkt som är kvar blir det bara en minimal prick är det fake.
Tror de är som de gamla det finns blåbär som är riktig bra har jag läst.. och de ska vara de nya utan bryningskåra.. men finns väll kanske olika mina börjar på 52. Men har inte provat än för har ett gäng med de vanliga ksalolen fortfarande. Var en snubbe som skrev att gaenika gjorde ett sista försök att göra alpra som började på 52, men han skrev aldrig hea namnet. Därför jag försöker få svar från han. tror att det finns riktiga utan brytningskåra oxå finns det falska. Jag får väll prova de jag har. Men i föregår så käka jag 1 he karta av de gamla så måste nog vänta lite. vil gärna ha svar så jag inte stoppar i mig ngt skit.