2021-12-17, 21:29
Medlem
nivlems avatar
https://imgur.com/a/gKjBfT9
Bild på kartan , nån som testat?
Citera
2021-12-18, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nivlem
https://imgur.com/a/gKjBfT9
Bild på kartan , nån som testat?
Har kommit över dem senaste månaden. Ätit ett par kartor. Är inte jättenöjd. Möjligt det kan vara min tollerans som är i taket också. Dem smakar beska smälter ganska långsamt.

Magkänslan säger det känns något skumt med dem. Men låter det vara osagt. Då min tollerans är åt helvete.

Skulle gärna höra någon utan tollerans eller låg tollerans uttala sig om dessa.

Hur upplever du dem själv???

Kostar i stort sett 'ingenting' därför jag fortsätter köpa ksalol.

Lila xanax up John 90 föredrar jag alla dagar i veckan men kostar därefter också.

BUMP
Senast redigerad av Billyboyo 2021-12-18 kl. 02:55.
Citera
2021-12-18, 09:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Billyboyo
Har kommit över dem senaste månaden. Ätit ett par kartor. Är inte jättenöjd. Möjligt det kan vara min tollerans som är i taket också. Dem smakar beska smälter ganska långsamt.

Magkänslan säger det känns något skumt med dem. Men låter det vara osagt. Då min tollerans är åt helvete.

Lila xanax up John 90 föredrar jag alla dagar i veckan men kostar därefter också.

BUMP
Finns några trådar på rededit om dem. Med delade åsikter. En del säger dem är reko, nya "loggan" bara.
Finns en som säger dem är spetsade och någon dött i Finland.

https://www.reddit.com/r/droger/comments/rgez8r/

https://www.reddit.com/r/droger/comments/r9odnz

https://www.reddit.com/r/droger/comments/qsa2uh/
Citera
2021-12-18, 13:49
Medlem
Citat:

BUMP
Jag tog 5 stycken igårkväll av dem nya kartorna , om de nu är så att de är dem nya kartorna drack 3 folköl till de också och blev väldigt trött sen när de var dags o sova haha.
Citera
2021-12-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidasriddaren
Jag tog 5 stycken igårkväll av dem nya kartorna , om de nu är så att de är dem nya kartorna drack 3 folköl till de också och blev väldigt trött sen när de var dags o sova haha.
Ja, det är någon form av benso helt klart. Mycket möjligt alpra. Dem håller abstinensen borta så dem funkar.

Jag kan käka en karta och det märks inte på mig. Men tror det har med min tollerans att göra. Samt att jag ätit in mig på stora doser iktrovil.
Senast redigerad av Billyboyo 2021-12-18 kl. 15:45.
Citera
2021-12-18, 21:40
Medlem
Citat:
Ja, det är någon form av benso helt klart. Mycket möjligt alpra. Dem håller abstinensen borta så dem funkar.

Jag kan käka en karta och det märks inte på mig. Men tror det har med min tollerans att göra. Samt att jag ätit in mig på stora doser iktrovil.
Okey, tagit 2 stycken idag och efter de tog jag två stycken 8%iga öl. Känner av lite annat än alkoholen om man säger så. Rökt en spliff också nyligen. Men jag skulle säga dom är som dom andra vanliga ksalol kartorna, dom vanliga som dvs, du förstår nog haha, druckit lite folkis nu också 👍 tror du de är dom nya ksalol så alla kartor/blister komma se ut såhär inom snar framtid? Hade dina blister trianglar på sig?
Citera
2021-12-19, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adidasriddaren
Okey, tagit 2 stycken idag och efter de tog jag två stycken 8%iga öl. Känner av lite annat än alkoholen om man säger så. Rökt en spliff också nyligen. Men jag skulle säga dom är som dom andra vanliga ksalol kartorna, dom vanliga som dvs, du förstår nog haha, druckit lite folkis nu också 👍 tror du de är dom nya ksalol så alla kartor/blister komma se ut såhär inom snar framtid? Hade dina blister trianglar på sig?
Nej, inga trianglar.. Har ingen aning om dem alla kommer se ut så i framtiden faktiskt.

Använder dem mest för att boosta opioider och andra substanser. Brukar betala 3-4kr st för dem och har endast utav 30 kartor kanske fått med tre st utav dessa.

Vad brukar ni andra betala för ksalol?
Senast redigerad av Billyboyo 2021-12-19 kl. 05:22.
Citera
2021-12-19, 05:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MeinKampf
Absolut. Personen i fråga blev rutinstannad i en bil någon mil utanför GBG. Polisen upplevde att personen var påverkad och tog hen till närmaste sjukhus som blodade hen. KK tog poliserna på plats. Indraget 12 mån samt 35.000 i böter.

Hen gick inte med på detta och krävde rättegång. Jag gick in och studerade NFC´s analyser och krävde ut hela analysen och såg snabbt att den inte kunde stämma. Gjorde sedan egna tester av Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam samt läste hela deras historik hos läkemedelsverket.

Vid rättegången fick hen tillbaka körkort direkt, samt skadestånd om ca 120K i slutändan. Minns inte den exakta summan. Hen hade då vart utan KK i ca 4 månader och tvingats åka taxi till arbete och riskerade jobbet då hen arbetar med bilar.

Detta överklagades INTE av åklagare, vilket är synd för då detta med all sannolikhet hade tagit sig upp till HD. Exakt vad Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam innehåller vet jag inte, för det var inte det jag forskade i, utan frågeställningen var om hen hade brukat Alprazolam olovligt och rätten kom fram till att Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam inte innehåller Alprazolam eller andra bensodiazepinderivat som är olagliga i Sverige.

Senast kända foskning som visar på att Galenika Ksalol 1 mg Alprazolam innehöll Alprazolam är daterat 2011 och det stämmer väl med den lilla fakta i ämnet som finns hos Galenika och deras brasilianska ägare EMS pharmaceuticals. Värt att nämna är att dessa kopior i blister / kartor som säljs på gatan inte ens når upp till Galenikas icke godkända Alprazolam utan är helt fejk. Galenika saluför inte Alprazolam i blister och har heller aldrig gjort. De säljs lösförpackade i plastbehållare.

https://www.hbl.fi/artikel/fem-unga-har-pa-kort-tid-dott-av-forgiftning-i-abo/
Galenika är apoteksgrejor. De innehåller vad de ska, annars är de inte galenika.
Citera
2021-12-19, 10:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epadator
Galenika är apoteksgrejor. De innehåller vad de ska, annars är de inte galenika.

Jag tog en halv 1 mg galenika av deras nya kartor och logga, som dom numera tydligen ska se ut även enligt deras hemsida. Med batch nr 50351.
Jag vet inte om det bara var jag eller som blev lite rädd för jag kände sånt rus å det brukar jag inte göra av dem. Fick världens värme som kom över mig å det kändes nästan som jag skulle få en panikattack. Men det försvann när jag försökte lugna mig lite. Och det var bara en halva blå. Antingen så var den kraftig eller så vet jag inte. Smakade beskt som vanligt. Dock inte lika besk som dom andra.

Confused. Funderar på att skicka in till wedinos och invänta svar. Bara för att

Samma batch nummer som killen på youtube hade är mina nya på, han som testar olika osv å hur dom ska se ut bla bla bla. Hursom funkade dom jävligt hårt men var lite läskigt, kan hända att jag blev nervös för jag chansade lite kan man väl säga. Även om jag smakade lite på den först som jag oavsett alltid brukar göra. Nån fix idé jag har.
Senast redigerad av mansonjeppo 2021-12-19 kl. 10:23.
Citera
2021-12-19, 11:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mansonjeppo
Jag tog en halv 1 mg galenika av deras nya kartor och logga, som dom numera tydligen ska se ut även enligt deras hemsida. Med batch nr 50351.
Jag vet inte om det bara var jag eller som blev lite rädd för jag kände sånt rus å det brukar jag inte göra av dem. Fick världens värme som kom över mig å det kändes nästan som jag skulle få en panikattack. Men det försvann när jag försökte lugna mig lite. Och det var bara en halva blå. Antingen så var den kraftig eller så vet jag inte. Smakade beskt som vanligt. Dock inte lika besk som dom andra.

Confused. Funderar på att skicka in till wedinos och invänta svar. Bara för att

Samma batch nummer som killen på youtube hade är mina nya på, han som testar olika osv å hur dom ska se ut bla bla bla. Hursom funkade dom jävligt hårt men var lite läskigt, kan hända att jag blev nervös för jag chansade lite kan man väl säga. Även om jag smakade lite på den först som jag oavsett alltid brukar göra. Nån fix idé jag har.
Precis så jag känner också. Något skumt med dem i början när jag precis ätit dem. Jag har tagit betydligt fler i stöten så tror inte det är något farligt. Men det är något skumt. Precis som du beskriver det. Nästan så man får ångest istället.

Hade varit guld om du kunde skicka in för test.
Citera
2021-12-19, 15:57
Medlem
Mrallknowings avatar
Varför skulle man vilja spetsa blå med fentanyl? Kom inte med något dumt som "göra folk med beroende" för finns inget mer beroendeframkallande än bensodiazepiner, behövs inte spetsas för det.

Har för mestadels gått på BUP som hade blockerat fentanylet isåfall till viss del, så jag tror inte jag kommit över sådana någon gång.

Har vi några fall i Sverige ?

Mvh
Citera
2021-12-19, 16:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrallknowing
Varför skulle man vilja spetsa blå med fentanyl? Kom inte med något dumt som "göra folk med beroende" för finns inget mer beroendeframkallande än bensodiazepiner, behövs inte spetsas för det.

Har för mestadels gått på BUP som hade blockerat fentanylet isåfall till viss del, så jag tror inte jag kommit över sådana någon gång.

Har vi några fall i Sverige ?

Mvh
Går själv på maxdos buvidal 160mg så fentanylet hade väll tyvärr blockerats för mig med. Men nu finns det ju en miljon andra RC att spetsa med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in