2022-05-01, 13:47
Medlem
AndersTengils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hnsman1
Tjena. Är.batchnummer 50361 092024 ksalol galenika fake? Tog 10st utan tolerans och det tog väl bort ångesten, men inget mer
Garanterat fake, slår inte på samma sätt som dom gamla ksalol, känns som där e RC eller nåt mög i dom
Citera
2022-05-04, 12:44
Medlem
l.s.ds avatar
Dessa orivbara Galenika har i stort sett tagit över svarta marknaden i Finland nu verkar det som. Köpte precis ett parti med batchnr 53731 112024. Tabletterna smälter snabbt på tungan, slår på snabbt och smakar beskt. Det gör ju dock flu-alprazolam också. De har en tendens att "damma av sig" på plasten där de ligger inkapslade, och man behöver inte studera de särskilt noggrant för inse de är hyfsat taffligt pressade med irreguljära konturer och former, särskilt på tabletternas undersidan. Omöjligt för mig att avgöra om dessa består av fyllnadsmedel spetsat med flu-alpra eller om de faktiskt handlar om riktigt alprazolam.

Ni som påstår er köpt "riktiga" Galenika - vare sig det varit de äldre rivbara eller dessa "nya" orivbara - kan ni svara på om Galenika alltid pressat tabletter som "dammat av sig" eller haft svajiga former, som skiljt individuellt tablett för tablett...?

Fördjävligt att man som civilperson inte har möjlighet uppsöka närmaste polisstation och få dessa testade... På vilket sätt skulle detta påverka folkhälsan negativt på längre sikt?
Citera
2022-05-04, 18:37
Medlem
Har använt Ksalol nu i flera år, vill påpeka att jag använder dom i medicinskt syfte - inte för att bli påverkad utan för att lindra min ångest.

Ligger på 1-3mg/dag och har gjort det i ett par år nu utan att behöva öka dosen då jag får önskad effekt av den jag redan tar.

Av ekonomiska skäl köper jag runt 500st åt ggn för det räcker nästan ett år med min förbrukning, handlar alltid av Gr******n på FS.
Handlade nån gång förra året sist och fick då de gamla kartorna som var perforerade mellan varje tablett och som hade blå text och röda trianglar på baksidan av kartorna, dessa funkade fantastiskt bra 👍🏻

Nu när dessa började ta slut så gjorde jag en ny beställning (från samma leverantör som ovan) och dessa kartor hade ingen perforering mellan tabletterna, inga röda trianglar och hade svart text på baksidan av kartorna.
Jag tänkte att de bara bytt design och inget annat men nu efter 3 dagar måste jag säga att dessa är av extremt mycket lägre kvalitet, de smakar som de gamla men man får inte i närheten av samma effekt.

Vill inte ha några kommentarer om att jag byggt upp en resistans tack för som jag skrev ovan tar jag dem vid behov och har legat på samma dosering i c:a 3år så detta är helt klart sämre kvalitet helt enkelt.

Är det någon annan som upplevt samma sak?
Citera
2022-05-08, 23:51
Medlem
Dragningskraftens avatar
Hur ser avtändningen ut på dom här nya "fakes? Har knaprat en hel del över 7dagar behöver ta en del för att ens känna något men när jag e utan får jag lite opi svettningar?

Vad fan är de här för skit. Tar sista nu sparar enstaka till imorgon. Aldrig mer igen.
Citera
2022-05-09, 10:49
Medlem
Dragningskraftens avatar
Bump. Någon med svar?
Citera
2022-05-09, 17:41
Medlem
flowerpower900s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadMikael
Har använt Ksalol nu i flera år, vill påpeka att jag använder dom i medicinskt syfte - inte för att bli påverkad utan för att lindra min ångest.

Ligger på 1-3mg/dag och har gjort det i ett par år nu utan att behöva öka dosen då jag får önskad effekt av den jag redan tar.

Av ekonomiska skäl köper jag runt 500st åt ggn för det räcker nästan ett år med min förbrukning, handlar alltid av Gr******n på FS.
Handlade nån gång förra året sist och fick då de gamla kartorna som var perforerade mellan varje tablett och som hade blå text och röda trianglar på baksidan av kartorna, dessa funkade fantastiskt bra 👍🏻

Nu när dessa började ta slut så gjorde jag en ny beställning (från samma leverantör som ovan) och dessa kartor hade ingen perforering mellan tabletterna, inga röda trianglar och hade svart text på baksidan av kartorna.
Jag tänkte att de bara bytt design och inget annat men nu efter 3 dagar måste jag säga att dessa är av extremt mycket lägre kvalitet, de smakar som de gamla men man får inte i närheten av samma effekt.

Vill inte ha några kommentarer om att jag byggt upp en resistans tack för som jag skrev ovan tar jag dem vid behov och har legat på samma dosering i c:a 3år så detta är helt klart sämre kvalitet helt enkelt.

Är det någon annan som upplevt samma sak?

Ja dessa var helt värdelösa minst sagt..
Citera
2022-05-11, 10:28
Medlem
l.s.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragningskraften
Bump. Någon med svar?
Upplevde ATn som vanligt efter att gått av dom - kort, men intensivt förskracklig. Hur mår du idag/just nu? Mvh
Citera
2022-05-11, 19:59
Medlem
Dragningskraftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l.s.d
Upplevde ATn som vanligt efter att gått av dom - kort, men intensivt förskracklig. Hur mår du idag/just nu? Mvh

Helt ärligt så svettas jag rätt mycket till och från. Sov första natten djupt inatt. Så de är väll betydligt bättre nu imorgon/fredag.

Tror inte de är fenta i dom men massa annat skit. Bindningsmedel och tungmetaller Eller något.
Dock har dagarna inte varit o leka med man pallar inte göra någonting. Tvingade mig ut idag på en promenad
Citera
2022-05-11, 22:52
Medlem
l.s.ds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragningskraften
Helt ärligt så svettas jag rätt mycket till och från. Sov första natten djupt inatt. Så de är väll betydligt bättre nu imorgon/fredag.

Tror inte de är fenta i dom men massa annat skit. Bindningsmedel och tungmetaller Eller något.
Dock har dagarna inte varit o leka med man pallar inte göra någonting. Tvingade mig ut idag på en promenad
Yep, jag upplevde samma symptom typ. De känns giftiga, och tror inte endast det är placebo-upplevelase (därför att man vet att de kan innehålla t.ex tungmetaller eller annan skit) . Tvi... Tänker aldrig mera införskaffa dessa
Citera
2022-05-12, 04:16
Medlem
Fick in xxx antal kartor idag.

Batch nr: 50391 09202(6)? Svårt att tyda sista siffran.. någon mer som sitter på dessa?
Kom från fs idag

Tog 2 efter några linor sjukt ladd. Blev stissig så tänkte 2 blo lagom men hade klarat mig med 1.

Några timmar senare nu tog jag 2 till och jag är märkbart påverkad av dom, knappt något alls av laddet.

Kan inte påstå att alpra beskheten verkligen fanns där, något fanns men inte den där tok kemiska.
Senast redigerad av slipstjuven 2022-05-12 kl. 04:18.
Citera
2022-05-12, 07:46
Medlem
Dragningskraftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slipstjuven
Fick in xxx antal kartor idag.

Batch nr: 50391 09202(6)? Svårt att tyda sista siffran.. någon mer som sitter på dessa?
Kom från fs idag

Tog 2 efter några linor sjukt ladd. Blev stissig så tänkte 2 blo lagom men hade klarat mig med 1.

Några timmar senare nu tog jag 2 till och jag är märkbart påverkad av dom, knappt något alls av laddet.

Kan inte påstå att alpra beskheten verkligen fanns där, något fanns men inte den där tok kemiska.

När jag läst om dom på bluelight och här på fs säger många att de är nå flualpra. Kanske rc. Många säger att dom är ojämna de är dom utan tvekan men undrar om de ens är allra. Vissa säger etizolam. Har aldrig tagit de "medvetet" men de är fan inte vanliga xnor rus.

Kickar snabbt man deckar vaknar helt obeng? De finns fan något som heter efterhabbad.
Har inte stött på upjohn xnor på över ett decennium 😂
Senast redigerad av Dragningskraften 2022-05-12 kl. 07:51.
Citera
2022-05-12, 07:54
Medlem
Dragningskraftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av l.s.d
Yep, jag upplevde samma symptom typ. De känns giftiga, och tror inte endast det är placebo-upplevelase (därför att man vet att de kan innehålla t.ex tungmetaller eller annan skit) . Tvi... Tänker aldrig mera införskaffa dessa

Hur många dar varade din at?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in