2021-04-17, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Hon hade vad jag förstår skyddad identitet, barnen bodde i Linköping och hon bodde på annan plats. Antagligen var det så att det var så att säga där han hade chansen att ”nå” henne. Tror inte det är sådana omständigheter här, men man kan väl tänka sig att de var nyseparerade och han stötte på henne utanför där han bodde.

Vet inte vad du menar med det där med förskola.

Dom var inte i en relation för statistik. Detta är säkert ännu ett som säger det.

Skaffa barn o så ska du nog få berättat för dig att dagis inte finns, förskola! Knivade kvinnor utanför brukar inte vara i relation. Inte hemma heller. Ändå har dom barn med kniv-gubben.
Citera
2021-04-17, 19:13
Medlem
Män boende på Järnvägsgatan i Alvesta som är mellan 34-->36 år.

Inte en enda Svensk.

https://www.ratsit.se/sok/person?vem...1&typ=1&page=1

Time will tell.
Citera
2021-04-17, 19:15
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Det fall tråden handlar om vet vi ju inte så mycket om GM.

Även Höör och Älta (vad det verkar).

Mördaren i Älta var för katten en närmast kolsvart neger…
Frågan gällde etnicitet, inte huruvida personen hade medborgarskap
Citera
2021-04-17, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mostcomebackfomo
Dom var inte i en relation för statistik. Detta är säkert ännu ett som säger det.

Skaffa barn o så ska du nog få berättat för dig att dagis inte finns, förskola! Knivade kvinnor utanför brukar inte vara i relation. Inte hemma heller. Ändå har dom barn med kniv-gubben.

De hade 9 barn ihop. Romer från Kosovo. Alla barn var omhändertagna av Samhället. Några barn har dött under oklara omständigheter.
Citera
2021-04-17, 19:16
Medlem
Citat:
Ok. Nyss skrev du att du tror det finns en relation. Låter nu som du inte tror det.

Måste väl finnas alternativ? Ensam galning som tröttnat. Brukar ju funka som förklaring åtminstone.
Citera
2021-04-17, 19:17
Medlem
Troians avatar
Citat:

Inte i relation för statistik? Nej det tror inte jag heller. Men de hade varit i en relation vad jag förstår, och jag (och BRÅ) skulle därför kalla det för relationsrelaterat.

Ok. Du skrev:

Citat:
Två kvinnor har väl knivats vid förskola inte så länge sen.

Jag undrade vilka två knivningar du menade, men släpp det då. Spelar ingen roll.
Citera
2021-04-17, 19:19
Medlem
LeeVans avatar
Känns som att både BO och GM har svag anknytning till geografin. Kan nog handla om två pensionsräddare här. Tragiskt, hur som.
Senast redigerad av LeeVan 2021-04-17 kl. 19:27.
Citera
2021-04-17, 19:21
Medlem
StigHelmutts avatar
Kom igen nu Alvesta!

NåN måste ju ha sett Nåt?

Detta kan väl knappast va vardagsmat i illa samhället Alvesta
Citera
2021-04-17, 19:21
Medlem
Citat:
Inte i relation för statistik? Nej det tror inte jag heller. Men de hade varit i en relation vad jag förstår, och jag (och BRÅ) skulle därför kalla det för relationsrelaterat.

Ok. Du skrev:

Jag undrade vilka två knivningar du menade, men släpp det då. Spelar ingen roll.

Bla: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...for-skilsmassa
Citera
2021-04-17, 19:23
Medlem
Machiavellys avatar
Är det konstigt att ingen ingrep??? Era jävla rövtrattar, har ni glömt vilket land vi lever i eller?? Ska jag gå och riskera att dö för att stoppa någon? Om jag inte dör så åker jag på misshandel. Åker jag på misshandel bränner jag alla broar i min karriär. Tills den dagen kommer då man offer inte är gärningsmän, tills dess kommer jag inte lyfta ett finger för någon.
Citera
2021-04-17, 19:23
Medlem
Troians avatar
Citat:
Bla: https://www.aftonbladet.se/nyheter/a...for-skilsmassa

Ok. Ja också det verkar, likt Linköping, skett på en plats där GM visste att BO skulle befinna sig. Det kan vara så den här gången med, men jag tror inte det.
Citera
2021-04-17, 19:26
Medlem
fattyacids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigHelmutt
Kom igen nu Alvesta!

NåN måste ju ha sett Nåt?

Detta kan väl knappast va vardagsmat i illa samhället Alvesta

Klart nån vet nåt men de har väl fan knappt internet i den jävla pisshålan så förväntar mig inte att de vet hur man loggar in här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in