2022-05-06, 17:27
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Har Robinson någonsin haft 25 deltagare totalt?

Säsong 1: 16 stycken. (1997)
Säsong 2: 15 stycken.
Säsong 3: 17 stycken.
Säsong 4: 16 stycken.
Säsong 5: 17 stycken.
Säsong 6: 17 stycken.
Säsong 7: 24 stycken
Säsong 8: 20 stycken.
Säsong 9: 24 stycken.
Säsong 10: 15 stycken.
Säsong 11: 18 stycken.
Säsong 12: 18 stycken.
Säsong 13: 21 stycken.
Säsong 14: 20 stycken.
Säsong 15: 14 stycken
Säsong 16: 18 stycken.
Säsong 17: 16 stycken
Säsong 18: 20 stycken
Säsong 19: 23 stycken
Säsong 20: 20 stycken
Säsong 21: 25 stycken (2022)
2022-05-06, 17:30
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Nej. Du är ganska ointressant som person så du behöver inte skriva mer om din duktighet. Pajas!
Hehe...😜
2022-05-06, 17:31
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Albino Di Levas vistelse hoppas jag blir kortvarig. Innan han ryker hoppas jag bara på att han blir hövding av Högborgen ytterligare än gång, och då bjuder in Hanna och Desiree. Fatta ramaskrina när solen gått ner och de inser att hans håriga dase och gigantiska pung åkt fram. Bra tv.
Vore kul faktiskt och det kan ju bli en liten grop där i hövdingens sovplats. Hanna ser utsvulten ut och behöver kanske lite av dasen som du tydligen sett?
2022-05-06, 17:32
Medlem
Citat:
Du gillar folk med offerkofta då? Så djävla tröttsamt bara han visas i rutan. Gnäll, gnäll och gnäll. Har han sagt något mer än hur synd det är om honom och att han avgudar Mattias? Ingen värdig vinnare av Robinson för det är väl det programmet går ut på? Tycka synd om finns tillräckligt av i det här landet.

HAHAHA, förlåt men du gnäller ju mycket mer i denna tråd än han gjort i hela programmet där de svälter på en öde ö med främlingar. Han är urgullig, snäll, nördig och är alltid så glad för andras skull. Han var så glad t.ex. när han såg att Tommie vunnit där en gång. Inte tycker jag han gnäller mer än någon annan heller förutom när det varit befogat. Peppar alltid andra under tävling också. Och oavsett vem som vinner så är ju den värdig. Även om det är någon som jag ogillar.
2022-05-06, 17:35
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
HAHAHA, förlåt men du gnäller ju mycket mer i denna tråd än han gjort i hela programmet där de svälter på en öde ö med främlingar. Han är urgullig, snäll, nördig och är alltid så glad för andras skull. Han var så glad t.ex. när han såg att Tommie vunnit där en gång. Inte tycker jag han gnäller mer än någon annan heller förutom när det varit befogat. Peppar alltid andra under tävling också. Och oavsett vem som vinner så är ju den värdig. Även om det är någon som jag ogillar.
Du tycker jag gnäller mer för att jag inte har din idol Joel som favorit? Ska jag sitta och vara nickedocka här i tråden som verkar bestå av Mattias och Joels fanclub? När du kommit upp i mer än ett inlägg så förstår du nog att det finns fler åsikter än din. Välkommen till flashback förresten!
2022-05-06, 17:38
Medlem
Citat:
Du tycker jag gnäller mer för att jag inte har din idol Joel som favorit? Ska jag sitta och vara nickedocka här i tråden som verkar bestå av Mattias och Joels fanclub?

Nej men vännen, du behöver bara inte sparka bakut så fort någon har en annan favorit än dig. Du behöver inte bli skitsur för att någon gillar en deltagare liksom. Gå ut och rör i lite gräs. Och tro det eller ej, har skrivit fler än ett inlägg!
2022-05-06, 17:43
Medlem
Citat:
Du tycker jag gnäller mer för att jag inte har din idol Joel som favorit? Ska jag sitta och vara nickedocka här i tråden som verkar bestå av Mattias och Joels fanclub? När du kommit upp i mer än ett inlägg så förstår du nog att det finns fler åsikter än din. Välkommen till flashback förresten!
Du är faktiskt tjurig i dina inlägg. Om du nu inte gillar sånt så skriv istället om hur mycket du gillar din favorit Shevin.
2022-05-06, 17:45
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Vore kul faktiskt och det kan ju bli en liten grop där i hövdingens sovplats. Hanna ser utsvulten ut och behöver kanske lite av dasen som du tydligen sett?
Är du i början på din fredagsfylla nu?
Du verkar väldigt bitter.
Du ska kanske pausa dina inlägg här på FB tills du vet vad du gör.
Alla har en åsikt.Den ska man respektera. Man behöver in acceptera den. Men man ska definitivt respektera den. Glöm inte det du.
2022-05-06, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Psykbryt76

Är det någon av de kvinnor som jag skulle se som värdig vinnare i Robinsson är det Angela trots att hon som alla andra har en del mindre bra sidor, i övrigt är det nog bara Elin som känns okej av det jag sett hitills.

Håller med även om jag tycker att Elin har för lite vana av vildmarksliv. Av killarna tycker jag Filip eller Tommie. Tänk bara hur positiv Filip var under de tio dagarna han och Hanna var i karantän och hur han fixade allting. Både Filip och Tommie är schyssta och klarar vildmarkslivet. Henrik vet jag inte, har inte fått se vad han kan bidra med. Och så Joel som är på samma nivå som Elin, kan inte mycket om hur att överleva på en öde ö men positiv och charmig.
2022-05-06, 18:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin

2022-05-06, 18:28
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Najix
Tommie blev min favorit nu! Ut med femenazis

Jo han steg i aktning. Hanna skönk som en sten. Sådan jobbig typ. Verkade lite skön i början men jösses gå och påpeka det här för Tommie och leka genuspolis. Trodde det var 18-års gräns att komma med i Robinson.

Desiree var ju med där på feminazis tåget men tror hon mest spelade med. Som man ska göra i Robinson i samtal men en som Hanna.

Elin bland kvinnorna tillsammans med Linn känns som favoriterna. Angela är kul men fan vad det måste vara störigt att spela med henne. I botten Shevin och Hanna.

Bland männen då Tommie i topp. Sedan Henrik dock med reservation för man inte sett eller hört honom så mycket. I botten Peter.
2022-05-06, 18:33
Avslutad
Vilka skulle ni vilja hänga med på ön?

Själv skulle jag vilja hänga med Filip på grund av hans livsfilosofi som han gav uttryck för i ett av programmen, och som stämde så bra med min när jag var en backpacker, och för att han är en snäll och positiv person, Tommie för hans alternativa livsstil och för att han är snäll och omtänksam, Joel för att han är snäll och kul och charmig, Henrik för att verkar vara snäll och trygg och lugn och så Elin som verkar vara snäll och positiv och klartänkt. Alla har en gemensam faktor, de känns snälla.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in