2022-05-06, 16:42
Medlem
Alla som är med i Robinson-laget borde väl få minst en synk vardera i varje avsnitt?
2022-05-06, 16:42
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Mm... Om du frågar mig så rensar Robinson kommentarsfältet FÖR mycket. Har sett ett flertal kommentarer försvinna som i min mening varit helt OK.
Exakt. Därför går ju Mattias omkring och tror att hela svenska folket avgudar honom. Han var inget annat än en ganska underhållande spelpjäs ihop med Linn i sin löjliga pakt. Han blev ju ändå ynkligare när han anklagade Hayes för att vilja döda honom. Redan där borde en psykläkare tagit vid. Sen undrar man vad Joel gör där mer än att tycka synd om sig själv. Nu har Tommie visat var skåpet ska stå och han blev i dagsläget en favorit...
2022-05-06, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Exakt. Därför går ju Mattias omkring och tror att hela svenska folket avgudar honom. Han var inget annat än en ganska underhållande spelpjäs ihop med Linn i sin löjliga pakt. Han blev ju ändå ynkligare när han anklagade Hayes för att vilja döda honom. Redan där borde en psykläkare tagit vid. Sen undrar man vad Joel gör där mer än att tycka synd om sig själv. Nu har Tommie visat var skåpet ska stå och han blev i dagsläget en favorit...

Nja, tror nog Mattias är medveten om att han också får kritik och att alla inte älskar honom. Detsamma gäller nog alla deltagare, oavsett hur mycket Robinson rensar kommentarsfältet. Joel är min favorit! Urgullig och snäll. Gillar att han är lite nördig. Så bra på att peppa andra under tävlingar också. Gillar hans personlighet.
2022-05-06, 16:55
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Förstår inte ömkandet för Mattias alls. Han betedde ju sig själv som ett svin mot både Hayes och Anna ihop med den vidriga Linn. Skönt att han försvann även om han var underhållande med sitt gnäll. Samma sak med den där Joel. Gråt och gnäll i varenda mening. Sen blir han en djävul själv då han får chansen. Jag gillar i dagsläget Peter och Tommie. Dom mest rakryggade i tävlingen och har det som krävs. Alla som är så förtjusta i Mattias och Joel kan ju gå in på deras instagram och gulla nu.
Du är inte så gammal va?
Typ i den åldern man befinner sej i då man inte förstår så mycket. Eller har
skaffat sig erfarenhet och kunskap om hur livet egentligen fungerar?
Är det så ?
2022-05-06, 16:59
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Du är inte så gammal va?
Typ i den åldern man befinner sej i då man inte förstår så mycket. Eller har
skaffat sig erfarenhet och kunskap om hur livet egentligen fungerar?
Är det så ?
Så om man inte avgudar dina favoriter är man under en viss ålder. Din då eftersom du är så oerhört klok och världsvan. Du får gulla hur mycket du vill med krakarna och sen kan du sluta generalisera folk ålder här på sidorna. Om du är en gammal stollig pensionär så förstår jag om du är förtjust i hunken Mattias. En riktig ungtupp alltså?
2022-05-06, 17:03
Medlem
Citat:
Jag har svårt för Henrik. Trodde jag skulle gilla honom, men han känns opålitlig och är rätt tråkig.

Älskar: Joel
Gillar: Mattias, Angela, Tommie, Jessica
Neutral: Hanna, Filip, Desirée, Elin
Meh: Linn, Anna
Ogillar: Shevin, Peter, Hayes, Henrik

Uppdatering på vilka jag gillar:

Favorit: Joel
Gillar: Desirée
Neutral: Henrik, Jessica, Elin
Osäker: Tommie, Linn, Hanna
Snark: Filip, Peter, Hayes
Ogillar: Angela, Shevin

Intressant ändå att se hur ens åsikter kan ändra.

Edit: Med 'snark', menar jag att jag inte bryr mig om dem, alternativt tycker att de är tråkiga. Osäker = Gillar dem ibland, ibland inte. Osäker vad jag tycker om dem helt enkelt.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-06 kl. 17:11.
2022-05-06, 17:13
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Uppdatering på vilka jag gillar:

Favorit: Joel
Gillar: Desirée
Neutral: Henrik, Jessica, Elin
Osäker: Tommie, Linn, Hanna
Snark: Filip, Peter, Hayes
Ogillar: Angela, Shevin

Intressant ändå att se hur ens åsikter kan ändra.

Edit: Med 'snark', menar jag att jag inte bryr mig om dem, alternativt tycker att de är tråkiga.
Om man vänder upp och ner på din lista så blir den min. Om man har Joel som favorit undrar man om folk förstår vad programmet går ut på. I nuläget får nog Tommie stå som segrare ifall det ska vara rättvist.
2022-05-06, 17:14
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Så om man inte avgudar dina favoriter är man under en viss ålder. Din då eftersom du är så oerhört klok och världsvan. Du får gulla hur mycket du vill med krakarna och sen kan du sluta generalisera folk ålder här på sidorna. Om du är en gammal stollig pensionär så förstår jag om du är förtjust i hunken Mattias. En riktig ungtupp alltså?
Som jag skrev: Du är inte så gammal va?"
Stämmer ju. Suck..
Ja, jag skäms inte för att tala om för dig att jag har mer livserfarenhet än dig.
Detta pga ditt inlägg.
Något mer du vill veta?
2022-05-06, 17:17
Medlem
Citat:
Om man vänder upp och ner på din lista så blir den min. Om man har Joel som favorit undrar man om folk förstår vad programmet går ut på. I nuläget får nog Tommie stå som segrare ifall det ska vara rättvist.

Har redan förklarat varför jag tycker om honom. Gillar hans personlighet och han gör alltid sitt bästa. Han har vunnit ett par individuella tävlingar också om det är det du bekymrar dig om, och varit helt OK i lagtävlingar. Låt mig få tycka om honom så låter jag dig gilla Tommie!
2022-05-06, 17:22
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:

Albino Di Levas vistelse hoppas jag blir kortvarig. Innan han ryker hoppas jag bara på att han blir hövding av Högborgen ytterligare än gång, och då bjuder in Hanna och Desiree. Fatta ramaskrina när solen gått ner och de inser att hans håriga dase och gigantiska pung åkt fram. Bra tv.
2022-05-06, 17:23
Medlem
Har Robinson någonsin haft 25 deltagare totalt?

Ja, fast det var en love edition.
2022-05-06, 17:26
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Har redan förklarat varför jag tycker om honom. Gillar hans personlighet och han gör alltid sitt bästa. Han har vunnit ett par individuella tävlingar också om det är det du bekymrar dig om, och varit helt OK i lagtävlingar. Låt mig få tycka om honom så låter jag dig gilla Tommie!
Du gillar folk med offerkofta då? Så djävla tröttsamt bara han visas i rutan. Gnäll, gnäll och gnäll. Har han sagt något mer än hur synd det är om honom och att han avgudar Mattias? Ingen värdig vinnare av Robinson för det är väl det programmet går ut på? Tycka synd om finns tillräckligt av i det här landet.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in