2022-05-10, 20:43
Medlem
Efter att ha läst Aftonbladets artikel om detta så tror jag 100% på Tommies historia. Angela verkar ju vrida på orden hela tiden..

Kolla bara på ö-rådet när hon åkte ur.

Riktigt dåligt av produktionen
2022-05-10, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Klarar du inte av att läsa VAD jag svarade på??? Nedan kan du läsa VAD jag reagerade på - läs hela och hoppa inte över något:

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/x80Wnn/darfor-kastas-tommie-ut-fran-robinson-2022
Jag har läst artikeln. Hans version är att han sagt att han ville ha "negerhår" sen ändrade han till "afrohår" och bad om ursäkt direkt. Hon hade inte ens hört vad han sagt.

Du tycker han får skylla sig själv för det?? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Medlem
DyslexiKungens avatar
Tommie hade säkert vunnit Robinson, han var ju den bästa tävlaren, men då hade väl pakten röstat ut honom innan.Det blir väl som vanligt att den sämste vinner.
Medlem
Jonipoons avatar
Världens sämsta produktion av Robinson.
2022-05-10, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
För att han sa att han ville ha negerhår istället för att säga afrohår? Snart får man inte säga "svarta kläder". Det kan tolkas som rasistiskt.

Men att Hayes hotar folk till livet är ok. Och att Angela mobbar Joel. OK!
2022-05-10, 20:47
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Jag har läst artikeln. Hans version är att han sagt att han ville ha "negerhår" sen ändrade han till "afrohår" och bad om ursäkt direkt. Hon hade inte ens hört vad han sagt.

Du tycker han får skylla sig själv för det?? !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det var mer än så som han hade sagt. Va fasiken spelar det för roll om man hela tiden kläcker ur sig skit och sedan ber om Förlåt direkt? Då kan alla människor göra likadant och ordet Förlåt är bara ett kodord för att bete sig som en idiot och skitstövel oavsett kön "bara man säger Förlåt direkt efter"
2022-05-10, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Tommie hade säkert vunnit Robinson, han var ju den bästa tävlaren, men då hade väl pakten röstat ut honom innan.Det blir väl som vanligt att den sämste vinner.
Nej, för det första som händer i finalveckan är ett öråd utan extraröster, svarta röster eller immuniteter, och då hade Tommie rykt, för han kom också in senast (dag 21).
2022-05-10, 20:50
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av threefifty
Men att Hayes hotar folk till livet är ok. Och att Angela mobbar Joel. OK!

Du menar att SHEVIN mobbar Joel väl??? Nej absolut INTE Ok. Inte heller så som Hayes har gjort mot Mattias.
2022-05-10, 20:50
Medlem
Citat:
Det var mer än så som han hade sagt. Va fasiken spelar det för roll om man hela tiden kläcker ur sig skit och sedan ber om Förlåt direkt? Då kan alla människor göra likadant och ordet Förlåt är bara ett kodord för att bete sig som en idiot och skitstövel oavsett kön "bara man säger Förlåt direkt efter"
Den deltagaren som varit närvarande vittnar till Tommies fördel, att han inte sagt något rasistiskt mot någon. Men du tror såklart på Angela som snackat så mycket skit.

Vadå hela tiden kläcker ur sig skit? Du kläcker ur dig mycket skit just nu utan att be om ursäkt.
2022-05-10, 20:51
Medlem
Citat:
Du menar att SHEVIN mobbar Joel väl??? Nej absolut INTE Ok. Inte heller så som Hayes har gjort mot Mattias.
ANGELA också. Hon hade nån jävla föreläsning för Tommie, Peter och Filip om hur dålig, omogen och vilken barnrumpa Joel är. Är det inte mobbning? Idiot.
Senast redigerad av david-taxi 2022-05-10 kl. 21:03.
2022-05-10, 20:53
Medlem
Herregud jag hoppas hoppas hoppas Tommie anmäler Angela för förtal och ärekränkning. Vilka as tv4 och Angela är. Klart hans version stämmer hennes är ju så tillskruvad som de bara kan bli.
2022-05-10, 20:54
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Angela verkar ljuga i media. Enligt Tommie så berättade dom samma sak och att allt finns på film, men att Angela berättar något helt annat i media. Är det hennes dåliga svenska som är orsaken? lol
Citat:
”då får du le så jag ser dina vita tänder”. Och jag blir tom, jag förstår inte vad han menar, jag blir bara tyst och börjar gråta direkt, säger hon.
Vad hon säger är alltså att hon blir tom & börjar gråta när hon inte förstår vad svensken säger alltså är det språkkunskaperna som vit-lakan spökar igen!

Skämtet var ganska roligt, och hade jag varit svart hade jag därför istället garvat åt det och gett igen
med diverse fyndiga mjölpåse skämt
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-10 kl. 21:00.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in