2022-04-22, 23:43
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Jo så blir det nog framöver men ett mycket bra tillskott till Lag Öst har hon visat sig vara och det i framkant på denna tävling även om de inte vann. Jag är helt klart imponerad av Elin, först och främst sedan även att Mattias som sega gubben kunde hänga i så pass bra. Att sedan som en del i tråden sitter och gnäller över att Linn inte skulle ha deltagit utan Joel skulle varit med känns inte relevant ens för vi vet ju orsaken till att Joel fick ställas denna gång och han sa ju det själv med. Känns iaf bra att Joel rent mentalt mår mycket bättre direkt av att fått ha bytt lag

Desirée var rätt duktig i att hänga med i tävlingen men jag ogillar hennes skryt och kaxighet och uttrycken: Ohhh det känns som att vi är en stor och härlig familj bla bla bla. Där sa Hanna något bra i sin synk: Det känns väl bra MEN det är kärntruppen (Peter, Shevin och Jessica) som styr och kommer att supporta varandra (detta skrivet med mina ord - inte Hannas!) och vi andra är bara med i laget. Hon tänker logiskt. Filip är lite av en Robinson (kan göra eld, flippar inte ur osv) och som snabbt godtar läget men jag tror han och Hanna är en liten pakt i pakten och kommer nog att hjälpa varandra.

2022-04-22, 23:48
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Idiotisk logik år 2022 när man vet att de flesta säkert streamar även om man kollar "live". Det ska inte ens vara möjligt att se oavsett. Samma gäller såklart när man ska blurra regskyltar osv i andra program för att inte röja någons identitet.
Om du väljer att pausa och analysera varje bildruta i detalj så kan du ju inte bli arg för att du spoilar för dig själv?
Lite eget ansvar få man faktiskt ha
2022-04-22, 23:50
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chaga
Nja man ser sämre på de som redan är tjocka. Hade Hayes tappat 20kg t.ex. hade vi inte märkt något, men hade Mattias gjort det hade vi sett det.

Linn syns det inte på än, men Hanna som är smal har blivit benigare faktiskt.

Vi får inte glömma att produktionen ger dem mat så annars hade man nog sett mycket mer. viktnedgång på deltagarna.
Joel kan man se att han också har gått ner i vikt.
2022-04-22, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Om du väljer att pausa och analysera varje bildruta i detalj så kan du ju inte bli arg för att du spoilar för dig själv?
Lite eget ansvar få man faktiskt ha
Jag hatar spoilers (även varje gång dom visar vad som händer "detta avsnitt" eller "nästa avsnitt" i varje program, till och med SVT gör det), men är absolut inte arg att jag blev spoilad angående örådet denna gång. Jag valde ju såklart själv att aktivt analysera.
2022-04-22, 23:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:

2022-04-22, 23:57
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
2022-04-23, 00:04
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
De har gjort sådär varje gång, klipparn verkar inte bry sig. Enligt Dopy gör det inget, för det är inte meningen att man ska pausa och titta vem det är som kommer gåendes. ¯\_(ツ)_/¯
Om du väljer att pausa och analysera varje bildruta, då kan du ju inte sura för att du valt att spoila för dig själv?
Lite eget ansvar får du faktiskt ta.
2022-04-23, 00:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden007
2022-04-23, 00:10
Medlem
CS128s avatar
Citat:

2022-04-23, 05:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Idiotisk logik år 2022 när man vet att de flesta säkert streamar även om man kollar "live". Det ska inte ens vara möjligt att se oavsett. Samma gäller såklart när man ska blurra regskyltar osv i andra program för att inte röja någons identitet.

Som vanligt antas det att alla streamar, men så är det inte!

T.ex 21April så var det 118000 som streamade Robinson, medans 550000 såg det på vanlig tv. Alltså drygt 18% streamade.
2022-04-23, 09:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amarace
Som vanligt antas det att alla streamar, men så är det inte!

T.ex 21April så var det 118000 som streamade Robinson, medans 550000 såg det på vanlig tv. Alltså drygt 18% streamade.
Har noll betydelse i sammanhanget. Bara för folk inte streamar så rättfärdigar det inte att man ska slarva med klippningen. Sen sa jag knappast att "alla" streamar.
2022-04-23, 09:24
Medlem
orrecrists avatar
Vad sjukt att jag trodde Tommie var Mattias från outsiders och som spelat in porrfilmer. Svin lika men är tydligen bästa kompisar? Måste fan vara släkt på nått sätt..

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in