Citat:
Jo så blir det nog framöver men ett mycket bra tillskott till Lag Öst har hon visat sig vara och det i framkant på denna tävling även om de inte vann. Jag är helt klart imponerad av Elin, först och främst sedan även att Mattias som sega gubben kunde hänga i så pass bra. Att sedan som en del i tråden sitter och gnäller över att Linn inte skulle ha deltagit utan Joel skulle varit med känns inte relevant ens för vi vet ju orsaken till att Joel fick ställas denna gång och han sa ju det själv med. Känns iaf bra att Joel rent mentalt mår mycket bättre direkt av att fått ha bytt lag 
Desirée var rätt duktig i att hänga med i tävlingen men jag ogillar hennes skryt och kaxighet och uttrycken: Ohhh det känns som att vi är en stor och härlig familj bla bla bla. Där sa Hanna något bra i sin synk: Det känns väl bra MEN det är kärntruppen (Peter, Shevin och Jessica) som styr och kommer att supporta varandra (detta skrivet med mina ord - inte Hannas!) och vi andra är bara med i laget. Hon tänker logiskt. Filip är lite av en Robinson (kan göra eld, flippar inte ur osv) och som snabbt godtar läget men jag tror han och Hanna är en liten pakt i pakten och kommer nog att hjälpa varandra.

Desirée var rätt duktig i att hänga med i tävlingen men jag ogillar hennes skryt och kaxighet och uttrycken: Ohhh det känns som att vi är en stor och härlig familj bla bla bla. Där sa Hanna något bra i sin synk: Det känns väl bra MEN det är kärntruppen (Peter, Shevin och Jessica) som styr och kommer att supporta varandra (detta skrivet med mina ord - inte Hannas!) och vi andra är bara med i laget. Hon tänker logiskt. Filip är lite av en Robinson (kan göra eld, flippar inte ur osv) och som snabbt godtar läget men jag tror han och Hanna är en liten pakt i pakten och kommer nog att hjälpa varandra.
Några inlägg tidigare i tråden visade ett foto på en person som sägs få lämna på Söndagens Öråd - det ser ut som Tommie aka Thomas Di Leva. Om det ÄR så tycker jag valet var klokt tänkt då han i synk sa att han hade mer att "ge" i tävlingen men kopplade ur sig. Jag tycker han verkar som en lite rolig person och har tydligen vana av lite Robinsonleverne enligt honom själv fast jag tror inte att han är vältränad eller något direkt tillskott till Lag Öst i tävlingarna faktiskt.
Känns som det kan bli kaos emellan Anna, Hayes och Tommie i Gränslandet