2022-05-06, 10:56
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Anna blev ju sjuk och svimmade flera gånger på kort tid och fick åka till sjukhuset. Hon har sedan berättat (tror det finns en videosnutt - en hälsning - från henne) på Facebook och Robinson-sida som TV4 håller i om att hon avråddes av läkarna att fortsätta. Vi vet inte VAD hon blev sjuk i men det låter i mina öron som att kroppen inte klarade påfrestningarna med svält och annat. Då valde Anna att inte återgå till Gränslandet.

Jo. Hon har sagt att hon hade en inflammation i nacken.
2022-05-06, 11:00
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

Mmm…. näringsbrist.
2022-05-06, 11:08
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Min analys. Tommie är ormen men ser att Peter är en spelare. Angela är en lätt person att ta med smicker och bara elda på. Rent lite logistik val av ormen.

Hoppas!!! Gasmasken kör sitt
2022-05-06, 11:11
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Mmm…. näringsbrist.

Ändå tycker man ju de käkar hela tiden. Det var ju mycket värre förr i Robinson när det på riktigt var svält. Men man verkar gett upp den aspekten något för det blir väl inte så kul TV med deltagare som bara ligger hela dagarna och inte orkar med något.

Anna kände nog att hon var klar också. Hon kom med på riktigt in i Robinson och nöjde sig nog med det.
2022-05-06, 11:52
Medlem
Citat:
Min analys. Tommie är ormen men ser att Peter är en spelare. Angela är en lätt person att ta med smicker och bara elda på. Rent lite logistik val av ormen.

Hoppas!!! Gasmasken kör sitt

Jag tror du har rätt om Tommie, men det gör faktiskt spelet mer intressant att det finns spelare som vågar ha sin egen strategi. Hejar dock på gamla öst pakten (eller det som finns kvar av den, Linn och Joel främst).
2022-05-06, 12:03
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dopesdopes
Jag tror du har rätt om Tommie, men det gör faktiskt spelet mer intressant att det finns spelare som vågar ha sin egen strategi. Hejar dock på gamla öst pakten (eller det som finns kvar av den, Linn och Joel främst).

Linn är överlevaren och Joel är entuiasten. De gillar läget 🙂
2022-05-06, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Min topp tre för vinsten är nog:
1. Filip (Allsidig, duktig i alla tävlingar och alltid positiv. Sprang lika länge som Peter i trampa-vatten-tävlingen, men tillskillnad från Peter så svimmar han inte 12 gånger och behöver dropp. Monster)
2. Gamnacken Henrik (den senaste duellen mot Filip - helt jävla sjuk. Rak arm i 30 min med vikt. Monster)
3. Elin (Tror inte hon vinner, men trots motgångar sedan dag 1, verkar hon alltid glad och snäll. Urgullig. Hoppas vinden vänder för henne)

Peter svimmar ju av vad som helst, snälla skicka hem honom, han är för klen!

Angående din lista hade jag valt:
1. Joel
2. Henrik
3. Linn
4. Elin
5. Filip
Senast redigerad av chaga 2022-05-06 kl. 12:46.
2022-05-06, 12:53
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

När du säger det så minns jag att hon sa något om inflammation, så det fick hon i nacken? Trist oavsett då hon gjorde bra TV
2022-05-06, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Från ett taktiskt perspektiv skulle han inte sagt så. Men det betyder inte att Hayes sagt något fel. Man ska inte behöva välja sina ord rätt bara för en som Mattias inte ska bli kränkt.

Står du fast vid din kommentar om jag gör några små ändringar enligt ovan?
2022-05-06, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slaskel
Står du fast vid din kommentar om jag gör några små ändringar enligt ovan?
Absolut. Det gäller män som kvinnor, och oavsett vilken person. Sen angående Mattias, om han varit genuint rädd som han säger så får man respektera det. Men jag har svårt att tro att hans ego inte varit en del av konflikten också.
2022-05-06, 15:10
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Absolut. Det gäller män som kvinnor, och oavsett vilken person. Sen angående Mattias, om han varit genuint rädd som han säger så får man respektera det. Men jag har svårt att tro att hans ego inte varit en del av konflikten också.

Jag tycker att Mattias hade en ok ståndpunkt. Hade jag haft Hayes efter mig på en öde ö….

Hayes verkar ju inte öppen för snack
2022-05-06, 15:13
Medlem
Citat:
Jag tycker att Mattias hade en ok ståndpunkt. Hade jag haft Hayes efter mig på en öde ö….

Hayes verkar ju inte öppen för snack
Av det man fick se i avsnittet när Anders var med så framstod inte Mattias speciellt samarbetsvillig. Mattias är ingen ängel så även om han varit rädd för Hayes tycker jag det var lite överdrivet när han säger att han tror Hayes kommer "döda" honom. I avsnittet framstod Hayes mer öppen för snack än Mattias.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in