2022-04-22, 01:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Kan folk sluta tro att allt kvinnor gör är för att andra ska finna dem attraktiva?
Hon tränar för att han vill träna, och hon skiter i vad du tycker om hennes utseende.
Man lägger inte upp 1000 bilder på Insta om man INTE bryr sig vad andra tycker. Handling säger mer än ord. Att använda Insta som en influenser talar mer för att man bryr sig än att man inte bryr sig. Om du ska försvara kan du väl komma med något riktigt konkret argument.

Det finns många som tränar utan att lägga upp det på Insta. Har den tanken aldrig slagit dig?
2022-04-22, 01:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
lol tog hon bort bilderna för att du länkade från FB?
Nä det tror jag inte. Enligt artikeln i Hänt hade hon ett stängt instagramkonto för någon dag sedan, igår var det öppet och igår kväll stängt igen. Följ henne så kommer nog bilderna upp för dig.
2022-04-22, 01:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bohonos
Prata flytande förort? Desiree verkar bakom flötet.

Shevin visar också prov på usla språkkunskaper. ”In my ass” tror hon att man säger när det heter ”my ass”. Två olika betydelser.
Helt rätt. Det heter "my ass" eller "up my ass", inte "in my ass" hahahah
2022-04-22, 01:40
Medlem
Här är personen som blir utröstad från örådet: https://i.imgur.com/okjPDHg.png
2022-04-22, 01:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Det var tydligen en polare till Tommie, Mathias Risberg, som var med i Outsiders.
https://nyheter24.se/noje/tv/1017418-darfor-kanner-du-igen-tommie-gyllin-i-robinson

Yrke: Mångsysslare, ett annat ord för Arbetslös eller
Senast redigerad av BOLS 2022-04-22 kl. 01:51.
2022-04-22, 02:28
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Man lägger inte upp 1000 bilder på Insta om man INTE bryr sig vad andra tycker. Handling säger mer än ord. Att använda Insta som en influenser talar mer för att man bryr sig än att man inte bryr sig. Om du ska försvara kan du väl komma med något riktigt konkret argument.

Det finns många som tränar utan att lägga upp det på Insta. Har den tanken aldrig slagit dig?
Tanken har aldrig slagit dig att kvinnor kan göra saker som att träna, osv för att kvinnorna vill det?
Varför tror män att kvinnors främsta mål i livet är att män ska finna dem attraktiva? Varför kan inte en kvinna träna för att hon själv gillar det?
2022-04-22, 02:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Charmaine
Majoriteten av tjejerna/kvinnorna som lägger upp bilder på sig själva halvnakna gör det för att killar/män ska gilla det. Varför skulle de lägga upp bilder annars, för att farmor ska se dem? Självklart är det för att få gillande från män.

Instagram har vridit tillbaka feminismen med 30 år.

Inte för att jag är feminist...

Folk klagade på att Desiree inte var snygg eftersom hon tränat "för mycket", och då svarade jag med att kvinnors mål i livet är inte att vara sexiga för män.
Desiree tränar för att hon själv vill träna, hon tränar inte för att män på flashback ska finna henne attraktiv.
2022-04-22, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juneaux
Linn ser ju ut att ha gått upp i vikt med den bäbismagen.
Hennes dvärgkropp släpper inte på fett lika lätt som en vanlig kropp. Lite less på Mattias och dvärg Linn att de är så dryga med vem som ska eller inte.
2022-04-22, 08:33
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Aha gillar du inte honom? Verkar trevlig av det lilla man sett men är en udda figur om det stämmer att han haft sex MED naturen, alltså inte I naturen. hehe Jag tror att jag minns en sådan karaktär från outsiders faktiskt, måste varit han.
Och han ser lite mager ut, därav min tidigare spekulation kring om de suttit i karantän inför programmet i halvsvält för att jämna ut oddsen.
Nä inte den långhåriga och där har jag inte sett färgerna. det har jag däremot sett hos den kortklippta som i hans introvideo hade ett sådant armband.
2022-04-22, 09:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Idrottsläraren är helt gråhårig och han är bara 45 år. Ser faktiskt något sliten ut för sin ålder. Men helt okej kropp.

"Helt ok kropp". Han har bättre kropp än 99.9% av alla 45 åringar
2022-04-22, 09:16
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adonis.
Vad det heter (my ass) & vad hon önskar (in my ass) är 2 olika saker, bror. Shevin växer mer & mer, hon blir hetare & hetare. Väldigt söt med lite bränna, ögongodis. Hon har en vidrig personlighet men är garanterat ett vildjur när hon ska tryckas.

I tävlingar är hon sådär.

Dessie är oxå gullig. En härlig flattits, lite lagom dum. Hehe

Men vrf i helvete valde Mattias att Den stabbiga lilla tjockisen Linn skulle tävla framför en taggad mördarmaskin som Joel. Matte är oxå helt fucking dum.i huvudet.
Sjukt att flashback måste tänka åt dom.

Mattias ställde Joel som hade svultit i flera dagar och Joel sa själv att han till och med kände sig helt slut i kroppen. De ny lagmedlemmarna hade inte svultit och Lag Öst hade fått stort energiintag med sin brakmåltid dagen innan.
2022-04-22, 09:18
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Här är personen som blir utröstad från örådet: https://i.imgur.com/okjPDHg.png

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in