2021-04-06, 21:03
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronettt
Kan du inte ta med din mamma? Mrker inte hon att du struntar i att ta?

Det r jag som lagar maten just nu. Mvh
Citera
2021-04-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kanonklas
Det funkar bra. Frutom att jag bor med min mor, inga framtids planer, gr p. Aktivitetsstd, r lite ldre,ter nr alkoholen r slut.
Mste frga: Vad r det som fungerar bra? Du hller ju p att supa ihjl dig...
Citera
2021-04-06, 21:05
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
PS. Hon skter ju sitt liv. Men jag hjlper ju bara till med stlar. Om maten str p bordet finns jag ingenstans att finna, mvh
Citera
2021-04-06, 21:08
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakan66
Mste frga: Vad r det som fungerar bra? Du hller ju p att supa ihjl dig...

Egentligen ingenting ju. Man frsker ju utstrla gldje, samt stabilitet
Citera
2021-04-06, 21:08
Medlem
fittslems avatar
Skriv in dig p drog/alkohol beroendemottagning, dom kommer ta hand om dig och ge dig mediciner som hjlper dig att hrda ut. Efter ngra dagar inlaggd nr du mr bttre s kan du lmna, d r det helt upp till dig att inte dricka igen, dom kommer kunna skriva ut saker som minskar alkoholsuget om du villa.

Att frska sluta helt sjlv kan vara farligt. Om du nu frsker sjlv s mste du trappa ner lngsamt och bita ihop. S rekomenderar att du skriver in dig som sagt.
Senast redigerad av fittslem 2021-04-06 kl. 21:13.
Citera
2021-04-06, 21:12
Medlem
billyblues avatar
Citat:
Tja har supit i 2 r ungefr. Varje dag, 10-15 7.3 - 7.5. Varvat ner ibland med 2st 6 pack 3.5.

Vad r kriterierna p att lgga in sig? Jag mr skit utan... Och vi kan ju redan detta race, hade 160 i blodtryck under 90 tror jag senast jag hade kontakt med vrden. Har dragit 6 st idag, 7.3. Men frossa o allmnt dligt tillstnd kom tillbaka efter 15minuter cirka. Men jag vill bara veta om jag kommer uppfattas som mottaglig fr vrd? Utan alkohol eller sprit vgar jag inte vara utan. Lite hjlp p traven hade suttit fint.

Mvh Kanonklas

Du kan ju dra in packad, absolut. Har du vervgt Antabus?
Citera
2021-04-06, 21:19
Medlem
Kanonklass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billyblue
Du kan ju dra in packad, absolut. Har du vervgt Antabus?
Nja inte slagit min tanke direkt. Hade ju tit Antabus fr det ser bra ut p pappret men jag blir ju s dlig utan, o d str man dr med Antabus o byxorna nere, tnk om jag gr ngot dumt. Orkar inte hamna p kken ..
Citera
2021-04-06, 21:27
Medlem
Citat:
ter inte hon heller?
Citera
2021-04-06, 21:28
Medlem
Vad sger hon om alkoholen?
Citera
2021-04-06, 21:49
Medlem
Citat:
Hej! Jag har kontakt med beroendemottagning angende urinprov pga min skyddstillsyn, velat lgga kortet p bordet mnga gnger jag r dr och trffar dom men inte knt att orken rcker till. Soc sen innan har jag haft delvis kontakt med, men dom vill nog inte kliva i med insatser frens det r krt. Kanske br tala med dom p BM.
Det kan vara shysta att kra via BM. De p BM kan kontakta Soc och stta press p dem att du vill ha och behver behandling.
Citera
2021-04-06, 22:11
Medlem
Citat:
Tja har supit i 2 r ungefr. Varje dag, 10-15 7.3 - 7.5. Varvat ner ibland med 2st 6 pack 3.5.

Vad r kriterierna p att lgga in sig? Jag mr skit utan... Och vi kan ju redan detta race, hade 160 i blodtryck under 90 tror jag senast jag hade kontakt med vrden. Har dragit 6 st idag, 7.3. Men frossa o allmnt dligt tillstnd kom tillbaka efter 15minuter cirka. Men jag vill bara veta om jag kommer uppfattas som mottaglig fr vrd? Utan alkohol eller sprit vgar jag inte vara utan. Lite hjlp p traven hade suttit fint.

Mvh Kanonklas

Halloj!

Jag knde en kille som dig. Jag skulle inte frvna mig om han r dd idag.
Du har tv val hr nu.

1. Fortstta och tillslut d en ganska jobbig dd.
2. Trappa ner. Stt ett ml p 1 mnad och ta dig sakta frn dr du r nu till 0.

Du fixar det! 👍
Citera
2021-04-06, 22:12
Medlem
Think-Twices avatar
Hr kommer ett litet fredrag, besvarar inte din frga s bra men nd.

https://www.youtube.com/watch?v=fiSWxeNU12s
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in