Flashback bygger pepparkakshus!
2021-04-06, 21:01
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avlatsbrev
Vad anser du då om folk som avtjänat sitt straff?

Jag blir sur när jag ser Torbjörn Tännsjö tycka att vi inte ska ha några straff för brottslingar. Ja, då blir jag riktigt arg.

Men den här intron borde ALLA se!!! https://youtu.be/YIwYmG05CyI och tänka till varför vi utformat ett rättssamhälle.
Det funkade inte förr, när vi hade klaner som hämnades varandra.

Sexualbrott är fruktansvärda, men varför ska offentliga personer kölhalas utan motstycke när det råder tveksamhet kring samtyckandet och graden är jämförelsevis mild om man jämför med råa arab-grupp-våldtäkter i Norsborg.
Citera
2021-04-06, 21:02
Medlem
Ducadreams avatar
Hans tjej borde inte ha läst på Flashback. Det kommer man må dåligt av.
Citera
2021-04-06, 21:05
Både Ismails och Federleys försök att få sympatierna på sin sida slog fel. De påminde bara alla om sina smutsiga affärer. "Hallå - här är jag - ja, just det, det var jag som våldtog tjejer resp levde med en dömd pedofil!" Inte riktigt den reaktion de hade hoppats på. Ur led i tiden när man inte kan få våldta och pedofila i lugn och ro.
Citera
2021-04-06, 21:06
Moderator
farbror_barbros avatar
Avskydde Ekis Ekman redan innan, men nu sjönk hon en bra bit till, översteprästinnan. Så lätt att sitta i en stol och raljera över någon som fått karriären raserad utan bevis.
Citera
2021-04-06, 21:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Nu blev han inte "persona non grata". Han blev "persona in hiding". Han försvann självmant, plötsligt, långt innan någon visste vad som hade hänt. Alla i media spelade med & bara lät honom försvinna. Utan att ställa den uppenbara frågan, avseende någon som fram till en viss dag var med i TV 4 ggr i veckan & som skrev på Twitter 20 ggr om dagen, -"Var fan blev han av?"-
Citera
2021-04-06, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farbror_barbro
Avskydde Ekis Ekman redan innan, men nu sjönk hon en bra bit till, översteprästinnan. Så lätt att sitta i en stol och raljera över någon som fått karriären raserad utan bevis.

Men att raljera över sina offer som Soran gör är förstås helt okej?
Citera
2021-04-06, 21:10
Medlem
Fruktansvärt tråkig dokumentär. Orkar knappt se klart den.

HUR I HELVETE KAN PAOLO ROBERTO UTSÄTTAS FÖR REN TERROR I MEDIA, han betalade för sex. Medans denna lilla tönt som inte ens kan ljuga ordentligt ens få komma till tals!?!?!

Fan vad trött jag blir på deras jävla ORDBAJS.
Citera
2021-04-06, 21:11
Medlem
Stannade sorans fru kvar i förhållandet alltså trots allt? Skumt.....
Citera
Medlem
Komikerna Johannes Finnlaugsson, Petrina Solange och Armann Hreinsson snackar om Soran-gate

https://underproduktion.se/62-ekis-mollis-nujjis
Citera
Medlem
arcsins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Nu blev han inte "persona non grata". Han blev "persona in hiding". Han försvann självmant, plötsligt, långt innan någon visste vad som hade hänt. Alla i media spelade med & bara lät honom försvinna. Utan att ställa den uppenbara frågan, avseende någon som fram till en viss dag var med i TV 4 ggr i veckan & som skrev på Twitter 20 ggr om dagen, -"Var fan blev han av?"-
Man måste nästan ha gått ut med mejl till varje chefredaktör där man förklarade att Soran gömde sig och att ingen fick skriva något om honom. Hur det annars hade kunnat bli en så unison tystnad begriper jag inte.
Citera
2021-04-06, 21:12
Citat:
Ända bra med dokumentären var ju den kvinnan! Alla andra gosade och skrattade med en pedofil
Citera
2021-04-06, 21:13
Medlem
dialektikers avatar
Citat:

Eller hur. Inget försvar till hennes resonemang.
"De här människorna har gjort något. Och därför är det rätt att dreva efter dem" är hennes resonemang.
De här drev-feminsterna bestämmer på egen hand när domtolar och rättsväsende gjort fel.
Det är inte mer än rätt att ta lagen i egna händer, tycker dessa primitiva varelser.

Fy fan, vad de raserar det som vi byggt upp till en civilisation i överenskommelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in