Citat:
Ursprungligen postat av
TwoThousand
Vad är det för trams du kommer med, vet du inte att kommer för den som Gud skickat mig till..
Gud är ju falsk som grisen och samarbetar med sina övriga ” greys” utomjordingar som egentligen hatar mänskligheten. Saker och ting är ju nästan aldrig dom dom verkar. Nu skall jag avslöja en hemlighet för dig. När du kommer till andra sidan och ser ”ljuset” så skall du till varje pris undvika detta ljus och den som kommer för att leda dig in i det.
Detta kollektiva ETT som vi kallar GUD är en cirkulerande metabolism, en gigantiskt solar batteri
generator. De flesta själar blir skördade av ytterst avancerade aliens som behöver dess livs essens.
Den som i liv före nu levt i Guds aspekter och underkastat sig Gud även omedvetet har för lite vilja och karaktär för att bli rik och stark på andra sidan graven. De kan inte färdas till fina dimensioner inte ens mellanvärden för de kommer till himlen via ett ”vackert fartyg” som det ser ut som. Judeo-kristna influenser går in i det undermedvetna och förgör vilja och möjlighet att skapa på riktigt. Vissa av Daemonerna Jag känner är sändebud som för min sataniska själ dit Jag bör vara. Obegränsade nejder och till vad fan jag behagar. Allt. Och det handlar INTE om något kontrakt. Daemoner och Satan-luzsifer tar hand om sina egna, skyddar!