2021-03-17, 07:46
Medlem
Bluebeast72s avatar
Då var det dags igen i skolvärlden, denna gången Göteborg. tydligen har en kvinnlig lärarinna gjort flera närmanden o agerat gränslöst mot flera yngre elever o är nu avstängd o uppsagd.

Betett sig väldigt konstigt i chattloggar o sms.

Citat:
Elever så unga som 13 år vittnar om sexuella anspelningar, inviter, bilder och filmer med sexuellt innehåll och fysiska närmanden från lärarinnan. Enligt den polisanmälan som skolans elevhälsoteam gjort finns misstanke om att lärarinnan haft en sexuell förbindelse med en elev som nyligen gick ur högstadiet, men som fortfarande har band till skolan.

”Det som framkommit tidigt i utredningen gör att det finns misstanke om allvarlig brottslighet”, skriver staden i en utredning. Slut citat

ex på sms: ”En snabb fråga bara, är det du som är söt eller har jag råkat få socker i ögonen?”

Lärarinnan svarar med ett hjärta och ”Hahahaha gulligt ju”.

"Hon har enligt utredningen medgett att hon har svårt att sätta gränser, när eleverna till exempel skickar gränsöverskridande sms eller meddelanden över Snapchat – eller när de ”pillar i hennes hår ”.

Va fan är det för människor dom anställer numera i skolan, liknar ju fallet där en yngre hade våldtagits av en lärarinna o manlig lärare när sanningen kom fram, dom hade ju tom varit utomlands ihop.

Vem är hon o vilken skola tro?

https://www.expressen.se/gt/krim/lar...arnas-sexlarm/
Citera
2021-03-17, 07:54
Medlem
isbiten123s avatar
får mig tänka på filmen som visserligen är bra "lust och fägring stor"
Citera
2021-03-17, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Då var det dags igen i skolvärlden, denna gången Göteborg. tydligen har en kvinnlig lärarinna gjort flera närmanden o agerat gränslöst mot flera yngre elever o är nu avstängd o uppsagd.

Betett sig väldigt konstigt i chattloggar o sms.

Citat:
Elever så unga som 13 år vittnar om sexuella anspelningar, inviter, bilder och filmer med sexuellt innehåll och fysiska närmanden från lärarinnan. Enligt den polisanmälan som skolans elevhälsoteam gjort finns misstanke om att lärarinnan haft en sexuell förbindelse med en elev som nyligen gick ur högstadiet, men som fortfarande har band till skolan.

”Det som framkommit tidigt i utredningen gör att det finns misstanke om allvarlig brottslighet”, skriver staden i en utredning. Slut citat

ex på sms: ”En snabb fråga bara, är det du som är söt eller har jag råkat få socker i ögonen?”

Lärarinnan svarar med ett hjärta och ”Hahahaha gulligt ju”.

"Hon har enligt utredningen medgett att hon har svårt att sätta gränser, när eleverna till exempel skickar gränsöverskridande sms eller meddelanden över Snapchat – eller när de ”pillar i hennes hår ”.

Va fan är det för människor dom anställer numera i skolan, liknar ju fallet där en yngre hade våldtagits av en lärarinna o manlig lärare när sanningen kom fram, dom hade ju tom varit utomlands ihop.

Vem är hon o vilken skola tro?

https://www.expressen.se/gt/krim/lar...arnas-sexlarm/

Det här är oftast djupt störda individer och inte pedofiler i sig. Det här är personer som aldrig har haft några vänner och aldrig har passat in. Titta på SMSet och språket hon använder.
När en vuxen person börjar prata som barn så vet man ju att det inte är långt innan personen bör läggas in på psyk.
Citera
2021-03-17, 07:59
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Det här är oftast djupt störda individer och inte pedofiler i sig. Det här är personer som aldrig har haft några vänner och aldrig har passat in. Titta på SMSet och språket hon använder.
När en vuxen person börjar prata som barn så vet man ju att det inte är långt innan personen bör läggas in på psyk.
Det ligger mkt i det du säger, reagerade på " Jag kommer träffa dig, vänta bara din luffare walla " där förstod man ngt var seriöst fel i skallen på denna kvinna.
Citera
2021-03-17, 08:01
Medlem
Rassesvins avatar
Sanslöst, titta hur hon skriver. Inte nog med att hon låter barn ta på henne och hon har sex med dem - hon skriver och resonerar som en 12-årig invandrarpojke också.

Det enda som skulle göra det hela än mer sorgligt är om det är en svensk lärarinna.

Fy fan för att ha sina ungar undervisade av såna här människor. Det här går tillbaka till min tidigare tråd om grundskolelärare: (FB) Varför är så många grundskolelärare konstiga och simpla?

De tenderar att vara efterblivna..

Någon som vet vem det är?
Citera
2021-03-17, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Det ligger mkt i det du säger, reagerade på " Jag kommer träffa dig, vänta bara din luffare walla " där förstod man ngt var seriöst fel i skallen på denna kvinna.
Jag var tvungen att läsa stycket ett par gånger. Min fördomsfulla hjärna vägrade att acceptera att en lärare uttryckte sig på det viset i skrift. Till en minderårig elev.

Walla. Bara det.
Citera
2021-03-17, 08:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Macatho
Många kvinnor som ska in på psyk, med andra ord, då...
Citera
2021-03-17, 08:07
Medlem
Men helvete boyz. Vilka stabila lärare man hade på 90-talet i jmf med det här skräpet.
Citera
2021-03-17, 08:20
Medlem
Qusimotos avatar
Undra om läraren va snygg? blatte lärare eller kan det va en wannabe lärare som vill va orten? Känns som en yngre kvinna runt 25 med tanke på hur hon skriver
Citera
2021-03-17, 08:27
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Qusimoto
Undra om läraren va snygg? blatte lärare eller kan det va en wannabe lärare som vill va orten? Känns som en yngre kvinna runt 25 med tanke på hur hon skriver
Tror denna härva kommer växa, frågan är hur många hon legat med, det klassas ju som våldtäkt o elever så unga som 13 år.

Ngn som vet vilken skola o vem denna kvinna är?
Citera
2021-03-17, 08:30
Medlem
Blondiemans avatar
Att grundskolelärare har skrivsvårigheter är för mig längre inget att förvånas över. Min 6- och 7-åring skriver bättre svenska än den "svenska" jag läser genom de alla massutskick som lärarkåren dagligen producerar.

Grundskolelärare är inte värda mer än lönen de har idag.
Citera
2021-03-17, 08:37
Medlem
Tro inte att det är något nytt man har alltid jagat män i skolan men kvinnor är inte sämre när jag började som lärare insåg jag att vissa kvinnliga lärare lindade vissa elever runt sina fingrar. Man tänkte inte på det då men med distans så undrar man nu efteråt vad som skedde.

Man har alltid fått lära sig att kvinnor är mer vårdande och tar hand om familjen där med är hon fri från misstanke men så fel det är kvinnor är precis lika stora svin som män och så förblir.

Jag tycker att vill man arbeta i skolans värld skulle varje person som söker in på utbildning genomgå en personlighetstest för att se om man är lämpad för ibland har man haft kollegor som kanske inte är så lämpliga.
Senast redigerad av Elak-gubbe 2021-03-17 kl. 08:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in