2021-08-07, 20:21
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Vilken äcklig gubbjävel du är!
Ditt hat mot Tanja är sjukt, huset hon bodde i var allt annat än en knarkarkvart, var kan du utläsa att hon hade sex med sina vänner av manligt kön?
Du ljuger inte bara om dig själv utan även om ditt hatobjekt Tanja.
Adrian blåser ballonger och hyllar Victoria på hennes födelsedag som han ska fira tillsammans med henne, sug på den papegojkuken din ljugröv med ständig semester.

Se där, där kom batikkärringen fram
Det är lätt att peka finger åt andra men inte se sitt gamla förvridna ansikte i spegeln. Har din afghanska toyboy äntligen lämnat dig och någon som skriver om Tanja, något som du inte önskar är plötsligt känsligt för dig. Tanja behöver man inte skvallra om, hon har alldeles själv berättat hur kul det är att ragga upp flera okända män på Tinder för att sedan ha en rolig timme eller två med. Såg du inte BB, eller är också det känsligt för dig.

Adrian blåser ballonger medan madrass Tanja smakar på annat med gapet, kanske något lika bultande och stort som en ballong. Det är inget fel på det. Häll upp lite mer rödtjut från boxen och försök att inte hetsa upp dig över din idol Tanja. Okej?
Senast redigerad av GhangBangTanja 2021-08-07 kl. 20:43.
Citera
2021-08-07, 20:29
Medlem
Emelie och Dennis firar födelsedagen för en av hans douchebag kompisar på en båt i Kroatien. De kommer att stanna där i en vecka, tror jag.
Citera
2021-08-07, 21:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Emelie och Dennis firar födelsedagen för en av hans douchebag kompisar på en båt i Kroatien. De kommer att stanna där i en vecka, tror jag.
Det verkar vara ett gäng om 6 pers, varav tre flickvänner. Ena killen och tjejen har ju dessutom två barn så så mkt douchebags vet jag inte om det är.. Är väl ett bra tecken för förhållandet att de reser iväg
Citera
2021-08-07, 22:11
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoonarut
Det verkar vara ett gäng om 6 pers, varav tre flickvänner. Ena killen och tjejen har ju dessutom två barn så så mkt douchebags vet jag inte om det är.. Är väl ett bra tecken för förhållandet att de reser iväg

Ena stunden visar hon i princip all silikon på Instagram i nästa är hon på semester i par med två barn. Härligt.
Citera
2021-08-07, 23:18
Medlem
Nardos verkar inte vara fast i Dubai längre iaf, hon har synts på Viktorias stories under kvällen även om man ser att hon undviker kameran, en story där hon syns är även borttagen verkar det som, varför gömmer hon sig? 😜😂
Citera
2021-08-08, 08:44
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fnizz
Nardos verkar inte vara fast i Dubai längre iaf, hon har synts på Viktorias stories under kvällen även om man ser att hon undviker kameran, en story där hon syns är även borttagen verkar det som, varför gömmer hon sig? 😜😂

Slängde ett getöga på insta idag. Såg just denna story.. Dock har du fått det hela om bakfoten då storyn är tagen från när de var magiker i huset. Alltså inte från Vickans fest. Titta igen så ser du att de har svarta kläder och häxhatt på sig.

Trodde denna tråden dött för flera månader sedan, men till min förvåning så fortsätter Madriangate oförtrutet. Dessa rävhistorier om att Madde och Adrian ska ha idkat älskog i en husvagn måste ju ändå vara det roligaste. Skulle papegojknullaren, som inte ens vågade visa sig i kallingar inne i huset, dra på Madde i en husvagn där två andra människor befinner sig? Den chansen är ca 1 på 1000000.

Det enda som fortfarande är lite intressant är Nardos och hennes förehavanden i Dubai. Det har varit väldigt tyst från och om henne. Märkligt alltihopa. Man börjar nästan misstänka att hon har skrivit på sekretessavtal och är och spelar in någon ny show någonstans..? Något realityprogram eller talkshow eller något som inte får komma ut till allmänheten kanske. Något fuffens är det!
Citera
2021-08-08, 09:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Slängde ett getöga på insta idag. Såg just denna story.. Dock har du fått det hela om bakfoten då storyn är tagen från när de var magiker i huset. Alltså inte från Vickans fest. Titta igen så ser du att de har svarta kläder och häxhatt på sig.

Trodde denna tråden dött för flera månader sedan, men till min förvåning så fortsätter Madriangate oförtrutet. Dessa rävhistorier om att Madde och Adrian ska ha idkat älskog i en husvagn måste ju ändå vara det roligaste. Skulle papegojknullaren, som inte ens vågade visa sig i kallingar inne i huset, dra på Madde i en husvagn där två andra människor befinner sig? Den chansen är ca 1 på 1000000.

Det enda som fortfarande är lite intressant är Nardos och hennes förehavanden i Dubai. Det har varit väldigt tyst från och om henne. Märkligt alltihopa. Man börjar nästan misstänka att hon har skrivit på sekretessavtal och är och spelar in någon ny show någonstans..? Något realityprogram eller talkshow eller något som inte får komma ut till allmänheten kanske. Något fuffens är det!

De har jag oxå sett, inte de jag menar..
Om du kollar igen både på Adrians och Viktorias stories från hennes födelsedagsfirande igår så skymtar man Nardos där, så hon är uppenbarligen i Sverige men vill inte synas på ig vad det verkar😅
Citera
2021-08-08, 09:42
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
De har jag oxå sett, inte de jag menar..
Om du kollar igen både på Adrians och Viktorias stories från hennes födelsedagsfirande igår så skymtar man Nardos där, så hon är uppenbarligen i Sverige men vill inte synas på ig vad det verkar😅

Ahaa.. då ber jag om ursäkt Såg bara en där hon skymtade och det var den med häxhatten. Något konstigt är det ju.. Från att ha varit jordens kamerakåtaste hybrismänniska till att inte vilja synas alls... Det stämmer inte Jag kan inte tänka mig något annat än att det är något sorts sekretessavtal hon inte får prata om.
Citera
2021-08-08, 11:37
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:

Tänkte också på det. Skumt att den gömmer sig ... som om den skäms för äventyren i Dubai. Sanningen kommer fram förr eller senare.
Citera
2021-08-08, 12:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Tänkte också på det. Skumt att den gömmer sig ... som om den skäms för äventyren i Dubai. Sanningen kommer fram förr eller senare.

Om sanningen inte kommer fram efteråt har det verkligen hänt något riktigt dåligt.
Av Vickans stories kan du inte se till 100% att det är Nardos?
Citera
2021-08-08, 13:02
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Om sanningen inte kommer fram efteråt har det verkligen hänt något riktigt dåligt.
Av Vickans stories kan du inte se till 100% att det är Nardos?

Det ser onekligen ut som Nardos. Särskilt i taxin där man ser en figur i profil som gömmer sig i en luva. Den borttagna storyn har jag inte sett dock. Kanske åkte Filip med Dicken ner och räddade sin BB-favorit från kameler och laxar?
Citera
2021-08-08, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Det ser onekligen ut som Nardos. Särskilt i taxin där man ser en figur i profil som gömmer sig i en luva. Den borttagna storyn har jag inte sett dock. Kanske åkte Filip med Dicken ner och räddade sin BB-favorit från kameler och laxar?

Vågar inte framstå som rasist genom att säga att de alla ser likadana ut i mörkret...
Men för mig kunde det ha varit vem som helst med peruk.
Men det såg onekligen ut som Nardos.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in