2022-01-05, 12:32
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Erzulie
Men är du go eller?
Lägenheten har dom bott i samtidigt som de har renoverat och enda sedan i somras.
Det är någon annanstans dom ska flytta och Emelie har också öppnat ett annat Instagramkonto där hon lagt ut merparten av sina kläder till försäljning så jag gissar likt ovanstående skribent på en flytt utomlands, till varmare breddgrader.
Vänta nu Emelie flytta på utlandet....
Hon klarade av knappt vara i Stockholm hur ska hon klara av bo utomlands....
Citera
2022-01-07, 16:24
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Vänta nu Emelie flytta på utlandet....
Hon klarade av knappt vara i Stockholm hur ska hon klara av bo utomlands....

Haha, skulle Emelie flytta utomlands. Och göra vad, det Narnia gjorde
Ingen utbildning, inget cash, vad har det flugit åt henne. Hon borde plugga vidare och leva livet. Istället väljer hon en tillvaro med en tattare som är naturligtvis begagnad bilsäljare. Det luktar snart en unge och uppbrott. Tattaren kommer att köpa sig nästa modell anno yngre med större sillisar. Men vem har å andra sidan påstått att det finns något av värde bakom 10 liter plast
Citera
2022-01-07, 17:21
Medlem
Hon fortsätter sina studier i februari. Gissar att de flyttar till Malmö på sin höjd. Inte mer spännande än så.
Jag undrar om det är någon som vet vad vinnaren Tanja hittar på? Helt dött på YT-kanalen och hon är ofta borta från Instagram. Skall hon delta i nytt TV-program?
Citera
2022-01-09, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Amygdala35
Hon fortsätter sina studier i februari. Gissar att de flyttar till Malmö på sin höjd. Inte mer spännande än så.
Jag undrar om det är någon som vet vad vinnaren Tanja hittar på? Helt dött på YT-kanalen och hon är ofta borta från Instagram. Skall hon delta i nytt TV-program?
Alternativt studier på distans.
Citera
2022-01-09, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Min gissning är att de ska flytta utomlands till något varmare land då Emelie ska sälja en del av sina kläder pga platsbrist. Det lät inte som om flytten innebar att de skulle flytta in i lägenheten de renoverat i Ystad.

Nä de skulle hyra ut lägenheten.
Citera
2022-01-10, 23:58
Medlem
ollepolle90s avatar
Adrian, 31 år gammal, dejtar en Olivia, 19 år gammal
Citera
2022-01-11, 00:13
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Var det en nyhet det har pågått sedan hösten, Dock osäker hur den statusen är idag..

Inte så mye säga om eg det åker 60åriga gubbar och importerar 25åriga tjejer, Så det är väl normaliserat skulle jag säga...
Citera
2022-01-11, 00:56
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ollepolle90
Men jag misstänker att tjejen är mer mogen än usten. Jag gissar att hon har utländsk bakgrund, eller åtminstone ser utländsk ut. Har jag rätt?
Citera
2022-01-11, 01:16
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Var det en nyhet det har pågått sedan hösten, Dock osäker hur den statusen är idag..

Inte så mye säga om eg det åker 60åriga gubbar och importerar 25åriga tjejer, Så det är väl normaliserat skulle jag säga...

Var en nyhet för mig iaf!
Citera
2022-01-11, 01:17
Medlem
ollepolle90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Men jag misstänker att tjejen är mer mogen än usten. Jag gissar att hon har utländsk bakgrund, eller åtminstone ser utländsk ut. Har jag rätt?

Hon ser svensk ut

Olivia_venner på instagram
Citera
2022-01-11, 09:11
Medlem
DjPuttes avatar
Hon finns på TikTok också då det man henne bättre för på IG är hon satt privat konto då det uppdagades med hon och AD, Hon var varit synlig på hans IG reel 2ggr vad jag sett till han stängde och tog privat konto så alla inte ser det hela!
Citera
2022-01-11, 11:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Haha, skulle Emelie flytta utomlands. Och göra vad, det Narnia gjorde
Ingen utbildning, inget cash, vad har det flugit åt henne. Hon borde plugga vidare och leva livet. Istället väljer hon en tillvaro med en tattare som är naturligtvis begagnad bilsäljare. Det luktar snart en unge och uppbrott. Tattaren kommer att köpa sig nästa modell anno yngre med större sillisar. Men vem har å andra sidan påstått att det finns något av värde bakom 10 liter plast

De efterfrågar lägenhet i Spanien från februari så flytt utomlands verkar sant.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in