Flashback bygger pepparkakshus!
2021-05-28, 22:24
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han visa noll intresse i BB huset varför skulle han vara annorlunda utanför.Han gav henne bara falska förhoppningar.Han borde varit ärlig och sagt typ vi kan vara vänner men inte mer än så.Men icke som nickeMadde sa i BB att hon var naiv och godtrogen sådana som AD älskar ju sådana tjejer som man lätt kan lura.
AD är en skitstövel och lika omogen som ett mongo
Madde verkar tyvärr ha en tendens att falla för såna killar. Hon berättade i huset om sitt ex, och att hon egentligen hade velat göra slut redan tre år tidigare (de var ihop i sju år). Men hon hoppades att han skulle ändra sig, och sa själv att hon hade varit alldeles för snäll, och "stått ut" alldeles för länge.

Kan tänka mig att exet, precis som Mössan, kom med vaga förklaringar och gav falska förhoppningar om att han skulle ändra sitt beteende, att han bara behövde "mer tid". Fy fan för såna killar.
Senast redigerad av Flor-Ida 2021-05-28 kl. 22:26.
Citera
2021-05-28, 22:37
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ridne
Det ser iallafall exakt ut som Alex jacka som Adrian hade på sig när han lämnade huset.. är det inte den så har han köpt en likadan :P Taskigt om han inte lämnat tillbaka den..

Det verkar bara vara Jaqi, Madde och Katti som jobbar av det jag sett iallafall.. Och Mergim!
Även Jesper jobbar. Han var inte på finalen pga att han inte fick ledigt. Och Julia jobbar. Antagligen Dompa också.

Alex berättade i en live att han fått tillbaka sin jacka, så Mössan måste ha varit och köpt en likadan. Konstigt att Dompa hänger med dem Kan inte vara så populärt hos Emelie, som hänger med Madde.
Citera
2021-05-28, 22:58
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Även Jesper jobbar. Han var inte på finalen pga att han inte fick ledigt. Och Julia jobbar. Antagligen Dompa också.

Alex berättade i en live att han fått tillbaka sin jacka, så Mössan måste ha varit och köpt en likadan. Konstigt att Dompa hänger med dem Kan inte vara så populärt hos Emelie, som hänger med Madde.

Ja just.. Jesper hade jag glömt bort helt. Han är ju aldrig framme :P Helt uppslukad i Emma antar jag. Det var ju tur att Mössan köpt en egen jacka då haha!

Nej Emelie och Nardos kommer säkert inte ha någon vänskap.. Nardos sade att Emelie hade skrivit till henne på insta men att hon inte svarat ännu. Jag tycker inte det verkar så bra emellan dem men jag vet inte.
Citera
2021-05-28, 23:00
Medlem
Ridnes avatar
Hehe Simon, Jaqi, Tess och Steph hänger igen..Dricker sprit i en park ser det ut som.
Ironin i att Simon umgås frivilligt med Jaqi utanför huset eftersom han verkade ha så svårt för henne därinne Han får väl bita ihop eftersom Steph och Tess kommer så bra överens med henne eller så har han ändrat uppfattning nu.
Citera
2021-05-28, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IssaVibe
Är det bara jag eller känns det som att Dennis och Emelie inte hänger så mycket? Ingenting dokumenteras på deras storys iaf. Hon hänger mer med Madde verkar det som
Tydligt att de hängt om man läser Emelies storys + bilder från ”date night” men tror helt klart att de vill landa lite och hålla det privat ett tag! Dennis hade knappast lagt ut bilden häromdagen om det inte var seriöst mellan dem
Citera
2021-05-28, 23:05
Medlem
Anonym396s avatar
Citat:
...

Nej Emelie och Nardos kommer säkert inte ha någon vänskap.. Nardos sade att Emelie hade skrivit till henne på insta men att hon inte svarat ännu. Jag tycker inte det verkar så bra emellan dem men jag vet inte.
''Jag har fått en syster för livet, förlåt för alla bråk'' Sa skådespelaren när Emelie åkte ut på tredje plats. Men då trodde Nardos att hon fortfarande hade en chans att vinna över Tanja och få miljonen.

Om man inte vill ha kontakt med någon efter huset så är det konstigt att gå ut med att man inte svarar när någon skriver till en? Jag tror Nardos kommer skapa mycket drama på sociala medier i framtiden.
Citera
2021-05-28, 23:16
Medlem
Ridnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym396
''Jag har fått en syster för livet, förlåt för alla bråk'' Sa skådespelaren när Emelie åkte ut på tredje plats. Men då trodde Nardos att hon fortfarande hade en chans att vinna över Tanja och få miljonen.

Om man inte vill ha kontakt med någon efter huset så är det konstigt att gå ut med att man inte svarar när någon skriver till en? Jag tror Nardos kommer skapa mycket drama på sociala medier i framtiden.

Ja.. hon sa dock att hon inte svarat på några DMs alls ännu men jag tycker det verkar väldigt kyligt ändå dem emellan. De verkar inte ha setts efter finalen.

Om Simon sade hon att det ska hon tala mer om på sin YT-kanal sen där hon ska hänga ut alla som varit falska.. Hmm undrar vad hon menar att Simon skulle varit falsk om mot henne för det har jag inte sett. Om det är några som varit falska mot henne så är det ju Pedram och Adrian som utpressat henne men men.. De kommer undan med allt i hennes ögon av någon anledning. Barnsligt för övrigt att hon ska skapa mer drama ang. övriga deltagare och tjafsa på YT om vilka som varit "falska". Lämna det därhän kan jag tycka.
Citera
2021-05-28, 23:22
Medlem
Citat:
Ja.. hon sa dock att hon inte svarat på några DMs alls ännu men jag tycker det verkar väldigt kyligt ändå dem emellan. De verkar inte ha setts efter finalen.

Om Simon sade hon att det ska hon tala mer om på sin YT-kanal sen där hon ska hänga ut alla som varit falska.. Hmm undrar vad hon menar att Simon skulle varit falsk om mot henne för det har jag inte sett. Om det är några som varit falska mot henne så är det ju Pedram och Adrian som utpressat henne men men.. De kommer undan med allt i hennes ögon av någon anledning. Barnsligt för övrigt att hon ska skapa mer drama ang. övriga deltagare och tjafsa på YT om vilka som varit "falska". Lämna det därhän kan jag tycka.

Ligger väl i linje med den mognad hon visat i huset.
Jag tänker att Adrian är i gott sällskap där i allafall. Great minds thing alike och allt det där. Fast, ja.. tvärt om i deras fall. Not so great minds think alike.

Måtte Madelene släppa den där. Han förtjänar inte henne och hon förtjänar så mycket bättre.
Citera
2021-05-28, 23:23
Medlem
1754s avatar
Jag såg också en del av Narnias live. Hur mår Narnia egentligen? Hon verkade lågmäld, andra läste frågorna åt henne, ibland hände det att hon tittade själv.
Har hon blivit tillfälligt släppt ur släktens förvar?
Citera
2021-05-28, 23:31
Medlem
Citat:
Hehe Simon, Jaqi, Tess och Steph hänger igen..Dricker sprit i en park ser det ut som.
Ironin i att Simon umgås frivilligt med Jaqi utanför huset eftersom han verkade ha så svårt för henne därinne Han får väl bita ihop eftersom Steph och Tess kommer så bra överens med henne eller så har han ändrat uppfattning nu.
Super Simon varje dag?
Citera
2021-05-28, 23:33
Medlem
Citat:

fast simon hatade/störde sig väl aldrig på jaqi utan det var det förbannade sjungandet han störde sig på. sen verkar ju jaqi å steff hänga mycket så då får han brösta det
Citera
2021-05-28, 23:44
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja

......Jovisst är damerna på de bilderna rätt lika.....

Eeeeeyyyyy

Ja jag tyckte väl det. Tur det inte bara var jag som såg det.

Citat:
Ursprungligen postat av Ketchupalskaren
Helvetet vad lika de är!

Ja det finns en hygglig likhet. Nu vill jag bara veta vem hon är så man kan se om det finns mer med henne....

Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
simon och steff i bladet om relationen

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/7KWJRv/simon-ejdertoft-och-stephanie-harveys-relation-efter-big-brother

Beklagligt att hon ska vara med honom.

Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Han visa noll intresse i BB huset varför skulle han vara annorlunda utanför.Han gav henne bara falska förhoppningar.Han borde varit ärlig och sagt typ vi kan vara vänner men inte mer än så.Men icke som nickeMadde sa i BB att hon var naiv och godtrogen sådana som AD älskar ju sådana tjejer som man lätt kan lura.
AD är en skitstövel och lika omogen som ett mongo

Finns en anledning till att hans syrra kallade honom MONGO tidigare i livet. Han blev ju varnad för det ordet i BB huset

Citat:
Ursprungligen postat av x2016
Super Simon varje dag?

Ja most likely . Supet nästan 100 dagar i rad så slutar man inte när man kommer ut till valfri sprit mm....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in