2021-08-04, 13:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Haha. Det är endast @KimBendix som babblar om vidriga Vickan och Adrian, inte "folk". Du har skrivit 4 inlägg och Adrian och Vickan är redan tatuerat i pannan på dig. Man kan bara lista ut vem du kan vara. Varför skulle inte Adrian och Katti fabuleras ihop enligt dig. Vi vet alla vem Vickan är, eller hur. Hon var likadan i år som förra året, en riktigt vidrig människa. Och nej, han tycker inte hon är attraktiv, om du har sett BB eller orkat lyssna på vem hans typ av kvinna är så är det rätt tydligt.

Jag tvivlar på att det är Adrian som tar initiativet till någonting. Han är en fegis. Men Victoria hänger konstant på honom och hon ger inte upp! Uppdateringarna på instagram är också tydliga att hon vill att folk ska tro att något händer.
Det måste vara kärlek!
Maddrian är historia. När de är i samma stad och inte ens träffas, då finns det ingenting där.
...och nej, de har inte hållit förhållandet hemligt.
Citera
2021-08-04, 13:41
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Jag tvivlar på att det är Adrian som tar initiativet till någonting. Han är en fegis. Men Victoria hänger konstant på honom och hon ger inte upp! Uppdateringarna på instagram är också tydliga att hon vill att folk ska tro att något händer.
Det måste vara kärlek!
Maddrian är historia. När de är i samma stad och inte ens träffas, då finns det ingenting där.
...och nej, de har inte hållit förhållandet hemligt.

Håller med dig i princip. När dessutom Emelie snart tar över Maddes lägenhet så gör det inte det hela lättare. Jag funderar och antagligen fattar varför inte Emelie umgås med Vicky. De är också i samma stad men inte ett enda steg till träff. Lite underligt eller, Vicky var ju den Emelie beundrade mest, enligt henne själv dessutom hennes idol i BB 2020. Men jag förstår att den dagen Emelie skulle vilja träffa Vicky lär Madde inte dela lägenheten så hjärtligt. Eller hur.

Vad Adrian beträffar så verkar han trivas bäst med sin afghanske vän som är med överallt och håller ett öga. En enda gång utan den afghanske vännen var hos Katti och bums så hamnar han i säng. Hur ligger allt till egentligen.

Det mest intressanta är väl Narnia just nu. Vad har stolpskottet hamnat i för trubbel. Sitter hon fortfarande bakom lås och bom i Dubai. Är hon 22 eller 23, skorpion eller skytt. Abraha är ett mysterium.
Citera
2021-08-04, 13:47
Medlem
Citat:
Haha. Det är endast @KimBendix som babblar om vidriga Vickan och Adrian, inte "folk". Du har skrivit 4 inlägg och Adrian och Vickan är redan tatuerat i pannan på dig. Man kan bara lista ut vem du kan vara. Varför skulle inte Adrian och Katti fabuleras ihop enligt dig. Vi vet alla vem Vickan är, eller hur. Hon var likadan i år som förra året, en riktigt vidrig människa. Och nej, han tycker inte hon är attraktiv, om du har sett BB eller orkat lyssna på vem hans typ av kvinna är så är det rätt tydligt.

Hahaha okej förlåt att jag var så dum och ställde en så dum fråga 😂😂
Men jag hade tydligen inte förstånd att förstå själv 😂😂 tack för att du förtydliga allt för mig. 😉
Du är iaf väldigt rolig i dina svar, även om du verkar lite aggressiv 😂😂
Jag håller fullständigt med dig om det du skrev om Victoria, så nej jag är verkligen inte en fans till henne.
Citera
2021-08-04, 14:12
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mia64
Hahaha okej förlåt att jag var så dum och ställde en så dum fråga 😂😂
Men jag hade tydligen inte förstånd att förstå själv 😂😂 tack för att du förtydliga allt för mig. 😉
Du är iaf väldigt rolig i dina svar, även om du verkar lite aggressiv 😂😂
Jag håller fullständigt med dig om det du skrev om Victoria, så nej jag är verkligen inte en fans till henne.

Nejdå. Jag lovar jag är mjuk som en teddybjörn. En hjärtlig diskussion är alltid härligt och det är inte alls meningen om jag skulle låta uppläxande eller med pekpinne i ögonhöjd. Jag sitter definitivt inte heller med alla svar. Långt ifrån, allt börjar bli mer spännande. Från ett så sammanhållande gäng som satt inne i huset och kindpussades i parti och minut är det nu flera läger. Det är dock sådan ironi. Vem minns inte alla fester med gråt och kramande till hur hus skulle hyras i centrala Stockholm där alla skulle bo, till gemensamma resor världen runt. Dessa människor har (de flesta) sett BB innan och vet att i samtliga BB har man inte förblivit världens bästa vänner efter huset, ändå sitter de där och myser åt att "det är det bästa gänget i BB någonsin".

Mergim korade sig själv till Mr. BB och kastade ut flosker efter flosker "de finaste vänner man kan önska" och "detta är vänner för livet".
Man kan tyvärr inte annat än att skratta sig trött åt dessa imbeciller. Dock tror jag kanske att vissa förblir goda vänner, de har en sak gemensamt, BB 2021.
Senast redigerad av GhangBangTanja 2021-08-04 kl. 14:17.
Citera
2021-08-04, 14:21
Medlem
Citat:
Håller med dig i princip. När dessutom Emelie snart tar över Maddes lägenhet så gör det inte det hela lättare. Jag funderar och antagligen fattar varför inte Emelie umgås med Vicky. De är också i samma stad men inte ett enda steg till träff. Lite underligt eller, Vicky var ju den Emelie beundrade mest, enligt henne själv dessutom hennes idol i BB 2020. Men jag förstår att den dagen Emelie skulle vilja träffa Vicky lär Madde inte dela lägenheten så hjärtligt. Eller hur.

Vad Adrian beträffar så verkar han trivas bäst med sin afghanske vän som är med överallt och håller ett öga. En enda gång utan den afghanske vännen var hos Katti och bums så hamnar han i säng. Hur ligger allt till egentligen.

Det mest intressanta är väl Narnia just nu. Vad har stolpskottet hamnat i för trubbel. Sitter hon fortfarande bakom lås och bom i Dubai. Är hon 22 eller 23, skorpion eller skytt. Abraha är ett mysterium.

Victoria hängde på Emelie direkt efter finalen. Men efter det har de inte träffats.
Emelie har sagt att inte alla är som hon förväntade sig på utsidan. Victoria är kanske en av dem. Hon verkar lite falsk och har en egen agenda med alla hon träffar. Blev bästa vänner med Nardos för att umgås med Adrian. Lyckligtvis är Nardos i Dubai, så Vic får Adrian för sig själv.
Men som du säger. De är aldrig ensamma.

När det gäller Emelie och Madelene trivs de i varandras sällskap. Helt enkelt. Du glömmer att Emelie inte måste bo hos Madde. Hon har ett självklart alternativ, men hon kanske inte vill vara ensam? Vem vet? Dennis är borta på jobbet för det mesta.

Nardos blir intressant. Vi får se när hon ger livstecken. Om hon inte säger något om det som har hänt vet vi att något HAR hänt. Det går inte ihop att hon varit borta så länge.
Nästan så att du börjar tro att hon är med i någon dokusåpa.
Det behös vel lite "EEEEEEEY!" i Dubai...
Fattar du? Fattar du? Fattar du? EEEEEEEEEY!!!!
Oj, som jag saknar Bardos....
Citera
2021-08-04, 14:35
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Victoria hängde på Emelie direkt efter finalen. Men efter det har de inte träffats.
Emelie har sagt att inte alla är som hon förväntade sig på utsidan. Victoria är kanske en av dem. Hon verkar lite falsk och har en egen agenda med alla hon träffar. Blev bästa vänner med Nardos för att umgås med Adrian. Lyckligtvis är Nardos i Dubai, så Vic får Adrian för sig själv.

När det gäller Emelie och Madelene trivs de i varandras sällskap. Helt enkelt. Du glömmer att Emelie inte måste bo hos Madde. Hon har ett självklart alternativ, men hon kanske inte vill vara ensam? Vem vet? Dennis är borta på jobbet för det mesta.

Nardos blir intressant. Vi får se när hon ger livstecken. Om hon inte säger något om det som har hänt vet vi att något HAR hänt. Det går inte ihop att hon varit borta så länge.

Nardos liv verkar vara en dålig dokusåpa. Allt är fejk inklusive stjärntecken och whatnot. Jag måste säga att det är riktigt intressant i slutändan, man dras med. Eller så är det mina sista två veckor på semestern och därefter är det history. Vi får se.
Citera
2021-08-04, 15:52
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:

Emelie och Vicky har visst träffats efter bb. Hemma hos Judith efter att de spelat in till judiths kök.
Citera
2021-08-04, 16:02
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stummakorianders
Emelie och Vicky har visst träffats efter bb. Hemma hos Judith efter att de spelat in till judiths kök.
Så många charmiga människor på den här jorden.
Citera
2021-08-07, 13:45
Medlem
EvertTubas avatar
Lite trött ”skvaller”:

Emelie och Dennis ska resa någonstans. Oklart vart dock.

Adrian syns återigen på Vickans story, spelandes kort.

På sin egen story festar han tillsammans med Simon och Peddi.

Inget som vet något om lax-Nardos?
Citera
2021-08-07, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Lite trött ”skvaller”:

Nix total tystnad när det gäller Nardos? Spricker snart av nyfikenhet.
Syltryggen Adrian mörkar bara att han och gråterskan Madelene planerar giftemål, de knullade en husvagn och är oskiljaktiga.
Citera
2021-08-07, 19:14
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Lite trött ”skvaller”:

Vid det här laget har Nardos fått mer Bukakke än Tanja. Fast det är ju inte helt säkerhet då Tanja var senast på Gotland och nöjde sig knappast med tre män i en knarkkvart. Där har ju Nardos lite smak och väljer rika araber som vill se om kamelerna fortfarande har lite liv i sig

Emelie fortsätter utnyttja sina offer. Gratis boende och uppehälle samt kontakter med Madde och resor och middagar med Dennis. Tids nog kommer offren säkert att vakna till liv och upptäcka att snart är det dags att skicka hem henne till Ystad för att ta hand om sina djur.
Citera
2021-08-07, 19:41
Medlem
Citat:
Vid det här laget har Nardos fått mer Bukakke än Tanja. Fast det är ju inte helt säkerhet då Tanja var senast på Gotland och nöjde sig knappast med tre män i en knarkkvart. Där har ju Nardos lite smak och väljer rika araber som vill se om kamelerna fortfarande har lite liv i sig

Emelie fortsätter utnyttja sina offer. Gratis boende och uppehälle samt kontakter med Madde och resor och middagar med Dennis. Tids nog kommer offren säkert att vakna till liv och upptäcka att snart är det dags att skicka hem henne till Ystad för att ta hand om sina djur.
Vilken äcklig gubbjävel du är!
Ditt hat mot Tanja är sjukt, huset hon bodde i var allt annat än en knarkarkvart, var kan du utläsa att hon hade sex med sina vänner av manligt kön?
Du ljuger inte bara om dig själv utan även om ditt hatobjekt Tanja.
Adrian blåser ballonger och hyllar Victoria på hennes födelsedag som han ska fira tillsammans med henne, sug på den papegojkuken din ljugröv med ständig semester.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in