Citat:
Ursprungligen postat av
GhangBangTanja
Håller med dig i princip. När dessutom Emelie snart tar över Maddes lägenhet så gör det inte det hela lättare. Jag funderar och antagligen fattar varför inte Emelie umgås med Vicky. De är också i samma stad men inte ett enda steg till träff. Lite underligt eller, Vicky var ju den Emelie beundrade mest, enligt henne själv dessutom hennes idol i BB 2020. Men jag förstår att den dagen Emelie skulle vilja träffa Vicky lär Madde inte dela lägenheten så hjärtligt. Eller hur.
Vad Adrian beträffar så verkar han trivas bäst med sin afghanske vän som är med överallt och håller ett öga. En enda gång utan den afghanske vännen var hos Katti och bums så hamnar han i säng. Hur ligger allt till egentligen.
Det mest intressanta är väl Narnia just nu. Vad har stolpskottet hamnat i för trubbel. Sitter hon fortfarande bakom lås och bom i Dubai. Är hon 22 eller 23, skorpion eller skytt. Abraha är ett mysterium.
Victoria hängde på Emelie direkt efter finalen. Men efter det har de inte träffats.
Emelie har sagt att inte alla är som hon förväntade sig på utsidan. Victoria är kanske en av dem. Hon verkar lite falsk och har en egen agenda med alla hon träffar. Blev bästa vänner med Nardos för att umgås med Adrian. Lyckligtvis är Nardos i Dubai, så Vic får Adrian för sig själv.
Men som du säger. De är aldrig ensamma.
När det gäller Emelie och Madelene trivs de i varandras sällskap. Helt enkelt. Du glömmer att Emelie inte måste bo hos Madde. Hon har ett självklart alternativ, men hon kanske inte vill vara ensam? Vem vet? Dennis är borta på jobbet för det mesta.
Nardos blir intressant. Vi får se när hon ger livstecken. Om hon inte säger något om det som har hänt vet vi att något HAR hänt. Det går inte ihop att hon varit borta så länge.
Nästan så att du börjar tro att hon är med i någon dokusåpa.
Det behös vel lite "EEEEEEEY!" i Dubai...
Fattar du? Fattar du? Fattar du? EEEEEEEEEY!!!!
Oj, som jag saknar Bardos....