2021-10-20, 21:39
Medlem
Nardos hade en live idag

Utifrån det jag såg så tror jag hon blivit utsatt för något ganska allvarligt. Min gissning är våldtäkt men det är endast spekulation

Hon säger att hon önskar att hon kunde säga högt vad som hänt för att hon vet att det hänt många andra och att det kan hjälpa andra e bre men att hon inte ens vågar dela med sin familj osv.

Hoppas att hon läker ❤️
Citera
2021-11-11, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MarkofTheBeast
Nardos hade en live idag

Utifrån det jag såg så tror jag hon blivit utsatt för något ganska allvarligt. Min gissning är våldtäkt men det är endast spekulation

Hon säger att hon önskar att hon kunde säga högt vad som hänt för att hon vet att det hänt många andra och att det kan hjälpa andra e bre men att hon inte ens vågar dela med sin familj osv.

Hoppas att hon läker ❤️
Jag tyckte också att det lät som något sånt på inlägget hon skrev. Många i kommentarsfältet uppfattade inte detta utan trodde hon bara gått in i en depression. Men det lät snarare som att något hänt som gjort henne deprimerad. Hon har ju hållt sig undan och inte velat gå ut i princip skrev hon. Vi som kollade på bb vet ju att nardos älskade att synas och höras och nu är det knäpptyst från henne. Hoppas också hon tar sig ur det. Mörkret som hon beskriver det, även när det är sommar och ljust ute.
Citera
2021-11-11, 21:00
Medlem
DjPuttes avatar
Ja hon "råkade" förmodligen ut för en våldtäkt i Dubai är väl förklaringen, Dubbla millen slutade med att hon blev dubblad i Dubai..

Sedan ingen umgås med henne ingen det är totalt brutet på alla kanter när till och med Victoria inte umgås mer med hon då inser man väl hur ghostad hon är Nardos!

Så det finns inget skvallra om 20211 mer grå vardagen infann sig snabbt och med den tynande tillvaro, Enda som leker på IG är Victoria som inte klarar av mattekursen hon håller på med för övriga noll koll men IG kontona ge väl vissa svar...
Citera
2021-11-17, 00:22
Medlem
1754s avatar
Narnia har frågestund på sina storys på Instagram. Hon och Adrian är inte vänner längre. Någon som vet vad som har hänt?
Citera
2021-11-17, 09:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Narnia har frågestund på sina storys på Instagram. Hon och Adrian är inte vänner längre. Någon som vet vad som har hänt?

Adrian var väl inte lika kär som Narnia trott visade det sig efteråt sen tycker Adrian att det är roligare att hänga/snacka med det andra gänget och det kan så klart inte "prinsessan" acceptera
Citera
2021-12-04, 23:04
Medlem
Judith har en ny flickvän, någon som har koll på vem det är?
Citera
2021-12-04, 23:34
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av allanmadsen
Adrian var väl inte lika kär som Narnia trott visade det sig efteråt sen tycker Adrian att det är roligare att hänga/snacka med det andra gänget och det kan så klart inte "prinsessan" acceptera
Han har väl aldrig varit kär i Nardos det är väl mer et trådsägen än ngt annat, Men nog hade Nardos feelings för han men dem var aldrig besvarade som hon trodde!

Nardos hon har stängt IG konto och har så haft sedan öppnar hon det stund om för att få folk tro ngt händer och hon får mer följare på kontot sitt, Hon skulle väl flytta till UK el Paris men det stannade ute i orten där hon enl vissa rykten inte är så populär som hon vill påvisa sig vara!

Adrian han verkar flyttat upp till STHLM och hänger en del på Stureplan ser man via hans IG konto sedan det har väl viskats han haft ngn eller har ngn dock osäker halten på det ryktet men det har funnits på hans IG reel ngn blond tjej som gjorde han fick Nardos armén bakom sig så tejen och han stängde kontona men nu är hans öppet iaf, Madde hon gräver ned sig i jobb jobb jobb och inget annat än jobb om man ser på IG kontot hennes så vete sjutton inte har hon växt så mycket som person samma gråa mus som hon var innan huset som nu mer hemma än ute i svängen och lever väl på hoppet att AD ska komma till henne gissar jag men hon är svårläst nu mer!
Citera
2021-12-07, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Judith har en ny flickvän, någon som har koll på vem det är?
Josefine horst
Citera
2022-01-03, 17:48
Medlem
Någon som vet var Emelie och Dennis ska flytta?
Citera
2022-01-03, 20:47
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538
Dem har renoverat en lägenhet och förmodligen ska dem flytta in i den, Hon söker väl trafik på sitt IG konto som för en tynande tillvaro likt alla andra från säsongen som var....
Citera
2022-01-05, 10:44
Medlem
Stummakorianderss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vamos538

Min gissning är att de ska flytta utomlands till något varmare land då Emelie ska sälja en del av sina kläder pga platsbrist. Det lät inte som om flytten innebar att de skulle flytta in i lägenheten de renoverat i Ystad.
Citera
2022-01-05, 12:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Dem har renoverat en lägenhet och förmodligen ska dem flytta in i den, Hon söker väl trafik på sitt IG konto som för en tynande tillvaro likt alla andra från säsongen som var....
Men är du go eller?
Lägenheten har dom bott i samtidigt som de har renoverat och enda sedan i somras.
Det är någon annanstans dom ska flytta och Emelie har också öppnat ett annat Instagramkonto där hon lagt ut merparten av sina kläder till försäljning så jag gissar likt ovanstående skribent på en flytt utomlands, till varmare breddgrader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in