2021-08-03, 21:40
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Emelie var/är ju tokkär i Adrian och lipade över honom ett par gånger i huset. Minnet sviker inte. Det sista Emelie önskar är att Adrian skulle få till det med Madde. Och vem skulle hon dessutom kunna bo hos i Stockholm om AD och Madde gökade i sängen. Varför umgås hon inte med Vickan nu? Emelie är en riktigt ful fisk
Så sant så sant
Ja för då hon såg han första gången remember har för mig hon sade han ska jag ha, Då däk Tess upp och förstörde det också och Emelie bakade och lipade över hur feg hon var som inte gick fram till AD och limmade på han!
Sedan kom en viss Madde in under farmen veckan och resten är HISTORA och som dem jobbade att förstöra det i huset sedan på utsidan gick bra TILLS dagen för finalen då var det kört då var han på besök hos Madde, Så dem har försökt och försökt men oavsett så har dem hittat på ngt sätt tillbaka tillvarandra Adrian & Madde lite som det går inte förstöra mellan dem det är ngt magiskt som finns där!
Citera
2021-08-03, 22:26
Medlem
Dynga för dig men kan inte dy mig. Förlåt? Ifrågasätter bara trovärdigheten i denna tråd- det är liksom mycket teorier men för lite bevis. Måste ha bevis innan jag tror på något, sån är jag.
Citera
2021-08-03, 22:29
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amygdala35
Dynga för dig men kan inte dy mig. Förlåt? Ifrågasätter bara trovärdigheten i denna tråd- det är liksom mycket teorier men för lite bevis. Måste ha bevis innan jag tror på något, sån är jag.

Haha. Bevis. Är du från polisen eller en advokatbyrå. Läs vad tråden heter. Eller är det bevis som passar din version av det hela du söker?
Citera
2021-08-03, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Så sant så sant
Ja för då hon såg han första gången remember har för mig hon sade han ska jag ha, Då däk Tess upp och förstörde det också och Emelie bakade och lipade över hur feg hon var som inte gick fram till AD och limmade på han!
Sedan kom en viss Madde in under farmen veckan och resten är HISTORA och som dem jobbade att förstöra det i huset sedan på utsidan gick bra TILLS dagen för finalen då var det kört då var han på besök hos Madde, Så dem har försökt och försökt men oavsett så har dem hittat på ngt sätt tillbaka tillvarandra Adrian & Madde lite som det går inte förstöra mellan dem det är ngt magiskt som finns där!

Adrian och Madde har ett telepatiskt förhållande. De behöver inte ens träffas. Närkontakt kommer att förstöra allt. Magi är rätt beskrivning. Det existerar inte ....
Citera
2021-08-03, 22:38
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Adrian och Madde har ett telepatiskt förhållande. De behöver inte ens träffas. Närkontakt kommer att förstöra allt. Magi är rätt beskrivning. Det existerar inte ....

Det bör väl börja med att Emelie inte utnyttjar andra till sin egen fördel. Utan Madde är hon inget och ingen i Stockholm. Dennis är väl redan på sin andra avsugning på Öland. Emelie vågar inte ens ta kontakt med Vickan för då finns ingenstans att bo
Eller tror du Vicky bjuder in henne?
Citera
2021-08-03, 22:42
Medlem
Är såklart ingetdera
Du har absolut rätt; det står svart på vitt ”skvaller om”. Efterfrågar/ uppmanar till teorier med lite mer substans(?) För trådens bästa om inte annat. Kommer fortsätta att spana här- hoppas på bra skvaller!
Citera
2021-08-03, 22:47
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amygdala35
Är såklart ingetdera
Du har absolut rätt; det står svart på vitt ”skvaller om”. Efterfrågar/ uppmanar till teorier med lite mer substans(?) För trådens bästa om inte annat. Kommer fortsätta att spana här- hoppas på bra skvaller!

Skvaller är som det precis antyder, skvaller. Om Tess säger i sin podd att Madde och Adrian har knullat så varken hon eller Peddo kunde sova är det också skvaller. Eller skall vi förhöra Tess i ett mörkt rum med en enkel glödlampa. Om Steph skriver att hon och Simon har väldigt lite kontakt med varandra vad skall vi då tro. Att de är jättekära? Nåja, ta det för vad det är vem du nu är.
Citera
2021-08-03, 22:55
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Tror nog Adrian & Madde hittar tillbaka tillvarandra ska du se för Victora har inget att erbjuda han i realiteten och det vet han, Medans Emelie håller Madde under tukt och förmaning och det kommer nog inte heller fungerar i längden för Emelie har ett agg mot Adrian för Madde förstörde deras vänskap då hon kom in i huset och "snodde" Adrian från henne!
Vadå tillbaka till varandra dem har aldrig haft något Adrian tänder väl mer på killar och vill ha tjejerna som vänner
Madde har ju också tagit upp på sitt insta att hon bara är vän med honom
Citera
2021-08-03, 22:57
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raskaoverisen
Vadå tillbaka till varandra dem har aldrig haft något Adrian tänder väl mer på killar och vill ha tjejerna som vänner
Madde har ju också tagit upp på sitt insta att hon bara är vän med honom

Så Adrian knullade Peddo i husvagnen, är din slutsats
Eller kanske Katti.
Citera
2021-08-03, 23:04
Medlem
Raskaoverisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GhangBangTanja
Så Adrian knullade Peddo i husvagnen, är din slutsats
Eller kanske Katti.
Inte knulla han någon tjej
Men hur många gånger har vi inte tagit upp dem två"Det fanns inget intresse för ett förhållande dem emellan BASTA"
Skulle han haft intresse då hade inte Emelie varit i lägenheten med Madde utan "Mössan"
Citera
2021-08-03, 23:10
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Men hur många gånger har vi inte tagit upp dem två"Det fanns inget intresse för ett förhållande dem emellan BASTA"
Skulle han haft intresse då hade inte Emelie varit i lägenheten med Madde utan "Mössan"
https://poddtoppen.se/podcast/157792...sommar-special
Så 12:30 in i podden så kommer du sitta tyst och fundera på hur du ska slingra ut ur din lilla bubbla av förnekelse....
Citera
2021-08-03, 23:13
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:

Då knullade han handfatet till förbannelse
Men enligt Katti och Tess var det inte handfatet utan någon med "two tits and a heartbeat"
Det var tre kvinnor i husvagnen den kvällen, Katti som de skrämde, Tess och Madde.
En blev genomborrad ordentligt. Tess låg i samma säng som Peddo och de fnissade.
Nå vem blir kvar när Katti blev skrämd och stack.... du får tre extra gissningar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in