2021-07-18, 16:12
Medlem
DjPuttes avatar
Nu räcker det med allt hat ni har mot Adrian och Madde och deras förhållande för JA dem är tillsammans men ingen av dem vill att det ska komma fram, Varför tror ni allt är så jävla hemligt eg kan det bero på alla som sitter i tråden och spär på sitt hat mot dem båda...

Natten innan finalen så blev dem tillsammans då Adrian var till Madde och dem låg med varandra sedan så har dem träffats i Stockholm x antal ggr utan annat ngn vetat om det hela, Hon var hos han i Lund ca 1 1/2 vecka kom Måndag innan midsommar och dem åkte tillsammans till Emelie och Dennis i Ystad och var där med dem också!

Varför dem inte vågar komma fram är pga allt jävla näthat och nättrollen som existerar för att göra det surt för dem båda och ja ni kan nog lista it att Adrian är inne här och läser allt skit ni skriver om dem båda, Så det är fan inte undra på dem säger en sak it för få bort skiten ni håller på med erat jäkla hat mot dem och det är lowkey och dem vet var dem har varandra btw han var ned till Madde för ngn dag sedan Adrian......
Citera
2021-07-18, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Nu räcker det med allt hat ni har mot Adrian och Madde och deras förhållande för JA dem är tillsammans men ingen av dem vill att det ska komma fram, Varför tror ni allt är så jävla hemligt eg kan det bero på alla som sitter i tråden och spär på sitt hat mot dem båda...

Natten innan finalen så blev dem tillsammans då Adrian var till Madde och dem låg med varandra sedan så har dem träffats i Stockholm x antal ggr utan annat ngn vetat om det hela, Hon var hos han i Lund ca 1 1/2 vecka kom Måndag innan midsommar och dem åkte tillsammans till Emelie och Dennis i Ystad och var där med dem också!

Varför dem inte vågar komma fram är pga allt jävla näthat och nättrollen som existerar för att göra det surt för dem båda och ja ni kan nog lista it att Adrian är inne här och läser allt skit ni skriver om dem båda, Så det är fan inte undra på dem säger en sak it för få bort skiten ni håller på med erat jäkla hat mot dem och det är lowkey och dem vet var dem har varandra btw han var ned till Madde för ngn dag sedan Adrian......

Om de var ett par skulle Madde åka till Lund med Adrian efter midsommar. Inte varit cockblockerare för Emelie och Dennis i Ystad...
Adrian hade inte tillbringat hela sin tid i Stockholm med Nardos och Victoria heller.

Madde behöver någon som vill starta babyfabriken innan det är för sent. Adrian är inte redo. Not even close...

Jag tycker att Adrian borde go all in på Emelies vän Elina. Dom kunde ha haft kul tillsammans.
Citera
2021-07-18, 17:57
Medlem
Therese som fes, vad vill hon med sina lättklädda bilder och storys? Bekräftelsebehov much..
Citera
2021-07-18, 18:23
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KimBendix
Om de var ett par skulle Madde åka till Lund med Adrian efter midsommar. Inte varit cockblockerare för Emelie och Dennis i Ystad...
Adrian hade inte tillbringat hela sin tid i Stockholm med Nardos och Victoria heller.

Madde behöver någon som vill starta babyfabriken innan det är för sent. Adrian är inte redo. Not even close...

Jag tycker att Adrian borde go all in på Emelies vän Elina. Dom kunde ha haft kul tillsammans.
Adrian o Madde har nog startat den babyfabriken sedan ett bra tag men fortfarande så är det faktaresistenta personer, Haha jisses nåja gråt inte bara när dem väljer komma ut som ett par Adrian o Madde för det har dem varit sedan BB huset!

Victoria har han redan i vänskapzonen men det är svårt fatta man kan umgås utan göra ngt, Nardos har han redan kastat ut ett varv redan!

Så lägg ditt svammel!
Citera
2021-07-18, 18:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parksnecka
Therese som fes, vad vill hon med sina lättklädda bilder och storys? Bekräftelsebehov much..
Ragga kunder?
Lipade var dag hon var i huset att hon inte hade råd med sin lägenhet och var arbetslös. Är ute och drinkar vareviga kväll, springer till frissan lika ofta, visar upp nya kläder fortfarande arbetslös 1+1=2.
DjPutte vilken dårpippi du är, kan ge dig att jag skrattar högt åt din vanvettiga önskade romans över dina 2 kärlekar Adrian och Madde.
Citera
2021-07-18, 18:58
Medlem
EvertTubas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Adrian o Madde har nog startat den babyfabriken sedan ett bra tag men fortfarande så är det faktaresistenta personer, Haha jisses nåja gråt inte bara när dem väljer komma ut som ett par Adrian o Madde för det har dem varit sedan BB huset!

Victoria har han redan i vänskapzonen men det är svårt fatta man kan umgås utan göra ngt, Nardos har han redan kastat ut ett varv redan!

Så lägg ditt svammel!

Inte vidare schysst av dig att avslöja paret OM de nu är tillsammans. Jag tror dock inte ett ögonblick på det, men det ska bli spännande att se i framtiden. Har du rätt så ska jag äta upp min tuba!

Något som är betydligt mer intressant är Nardos förehavanden i Dubai. Vad gör hon där? Någon som följer donnan på insta?
Citera
2021-07-18, 19:25
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EvertTuba
Inte vidare schysst av dig att avslöja paret OM de nu är tillsammans. Jag tror dock inte ett ögonblick på det, men det ska bli spännande att se i framtiden. Har du rätt så ska jag äta upp min tuba!

Något som är betydligt mer intressant är Nardos förehavanden i Dubai. Vad gör hon där? Någon som följer donnan på insta?
Ja du är väl ngn rik kille som betalat resan åt henne dit för hon är borta från sociala medier Nardos, Man kan fundera hur hon har råd med alla märkeskläder och skor för 5-10000kr så finns nog annat hon pysslar med än den helylle hon vill framstå....
Citera
2021-07-18, 20:09
Medlem
Citat:

Nardos gifter sig säkert i Dubai.
Babyfabriken måste komma igång om hon ska få 11 barn.
Hennes upprepade "fuck, marry, kill" frågor fungerar också dåligt, när hon inte ska ha sex innan äktenskapet...
Citera
2021-07-18, 20:40
Medlem
Citat:

Nardos är för första gången i sitt liv tyst som en mus. Det kostar på stämbanden att suga omskuren arabkuk 😎
Citera
2021-07-18, 20:43
Medlem
Ärligt intresserad varför galopperar du DjPutte likt en riddare och försvarar syltryggen Adrian och kaninkokerskan Madde?
Citera
2021-07-18, 22:45
Medlem
Inte en chans att Adrian och Madde är tillsammans. Finns ingen normal människa, inte ens "mössan" som vill ha en desperat och fjantig tjej som Madde på stadiga 33 år. Hon brände sönder sina broar i huset där hon visade hur extremt värdelös hon är på att ragga.
Citera
2021-07-18, 22:46
Medlem
GhangBangTanjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FinasteTanja
Ärligt intresserad varför galopperar du DjPutte likt en riddare och försvarar syltryggen Adrian och kaninkokerskan Madde?

DJ är nog på spåret där och säkerligen så försöker de hålla tyst. Helt ok.
Å andra sidan, vem orkar vilja vara med tönten, han tar ju med sig hela Kabul i paketet. Finns det några storys där han inte är omringad av afghanhannar. Jag tror snarare att Madde inte kommer att dra det vidare om det nu skulle vara något. Har han komplex för han är vit eller umgås han med afghanhannarna så att han hela tiden får stå i centrum
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in