2021-03-17, 06:27
Medlem
ua571cs avatar
Vad gäller MÄ:s berusningsgrad, att GL skulle ha fyllt henne och sedan gett sig på MÄ:

Jag skulle inte bli förvånad om det är så (eller att det visar sig) att MÄ har varit rimligt (helt?) nykter, och att hon till 100% förfört och varit initiativtagare.
Citera
2021-03-17, 07:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Utgången blir troligen att Lambertz erkänner sig skyldig till denna och fler våldtäkter. Sedan börjar en journalist skrivs om fallen och han drar tillbaka erkännandet och blir frikänd men hävdar ändå att han är skyldig

Ja, han har ju ett gäng polare som kan det där med att hantera vittnen så han kommer säkert att kunna ro det här i hamn - precis så som han vill!
Citera
2021-03-17, 07:10
Medlem
Mihailovics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ua571c
Vad gäller MÄ:s berusningsgrad, att GL skulle ha fyllt henne och sedan gett sig på MÄ:

Jag skulle inte bli förvånad om det är så (eller att det visar sig) att MÄ har varit rimligt (helt?) nykter, och att hon till 100% förfört och varit initiativtagare.

Jag tror ju mer på något sådant likartat scenario än att GL skulle ha tappat det så mycket att han skulle sätta igång och ha sex med en däckad och sovande MÄ som han vet påstår sig ha varit utsatt för våldtäkt och som dessutom också anmält detta till polis.

GL har ju visserligen tappat omdömet men att han skulle ha gått över den här gränsen är osannolikt.
Citera
2021-03-17, 07:11
Medlem
carambolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Är ni höga?

Alla i tråden vet om att det är denna dam som är målsäganden när det gäller Lambertz

https://www.facebook.com/s*nit*.*e*etovic

*=u,a,m,m
Det är INTE hon.
Citera
2021-03-17, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
Hur många kvinnor finns det i Sverige som har varit inblandade i flera våldtäkter och rättegångar om dem de senaste åren?

Sannolikheten att det är mer än två, tre stycken säkert mikroskopisk. Om den här personen bör hållas anonym, OK för mig. Vi bör inte outa okända människor som inte är allmänt kända. Lägg istället upp tre domar med med hennes namn maskat så tror jag dig!
Alla målen har inte avgjorts genom dom
Citera
2021-03-17, 07:21
Medlem
Är det mä eller anmälaren som är jurist i 30 års åldern?

Har ett svagt minne av att jag i julas såg ett inlägg från CW och även bild ihop med Göran Lambertz i flödet från alla julfirande vänner.
Nu dras ju kvinnan i dynga fullständigt och Lambertz också men det är inte helt omöjligt att den som anmält övertolkat den återberättade situationen.
Citera
2021-03-17, 07:29
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Anmälaren behöver inte ha en problematisk bakgrund då det är en väninna till BO/MÄ som vi inte vet ett endaste kvidevitt om

/Provokatör

Så du menar att BO använder sig av vän/bekant för att anmäla GL väl medveten om hennes egen trovärdighet redan är så skadad att det kanske inte skulle fungera. Jag tror inte det fungerar i all fall att försöka runda det egna trovärdighetsproblemet.

Har hon fått feta skadestånd tidigare? Blir bara hälften om hon måste dela med en handgången man/kvinna.
Citera
2021-03-17, 07:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZipoBibo5E8
Lambertz kom väl aldrig riktigt in i matchen igen efter Thomas Quick-affären, så det här slutar nog med att han erkänner alla olösta våldtäkter i Skandinavien senaste 100 åren...
Mycket insiktsfullt och tack för skrattet. GL och MÄ börjar nu likna Fantomen, Den vandrande Vålnaden likt ett spöke som kan öppna sig och ta sig in och ut överallt utan att bli sedda eller frågat först. Sveriges egen Houdini, chip i huvet på Q och mus som sög ut osten. Flashback är maktlös så att inte ens skvaller går att lita på längre.

Det kvinnliga följer inte den manliga logiken och visaren mellan stolparna eller byxorna påsatta indikerar inget om tillhörigheten av idag.

Allt måste upplevas, alla sopptunnor tömmas för det är nog där pärlan finns i snäckan mellan benen eller bakom trasiga koraller. PK-drevet mot antiPk-drevet går vidare medan GL vässar sin penna och njuter av att nu bara ha ett uppdrag att dra upp sig själv ur skapad egen skit.

I skrivande stund knappt övertag GL
Citera
2021-03-17, 07:30
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Vi famlar i det tomma i denna praktskandal.
Tänk om GL åker in på två år i fikan.
Ingen risk enligt mig, bo har för vana o dra män inför skranket o tingsrätten är noviser jämfört med en hovrätt. Där kommer han frias o det blir återigen anmälan om förtal o falsk tillgivelse.

Bo är en psykstörd brud som manar fram våldtäktshistorier på löpande band.
Citera
2021-03-17, 07:30
Medlem
Returpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratioa
Alla målen har inte avgjorts genom dom

Förlikning skadestånd? Fett sådant?
Citera
2021-03-17, 07:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BorgeH
He*ena Thorbjörns*n Li*d

Hoppas verkligen att vi inte outar någon stackars oskyldig kvinna nu. Men om detta är kaninkokerskan med tre våldtäkter på fyra år så tycker jag att något är skumt....

Mrkoll säger: He*ena har inte åtalats för brott eller varit förekommande i tvistemål eller stämning, så du är nog fel ute.
Citera
2021-03-17, 07:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Returpapper
Förlikning skadestånd? Fett sådant?
Man kan inte förlikas i brottmål.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto