2021-03-17, 00:55
Medlem
Sandkakas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Provokatör
Jäpp, listade ut det, sök på detta namn på Twitter och ni hittar en feminist som mest retweetar, bl.a Linnea Claeson och Zara Larsson. Mellan raderna pojkvänsfientligt och om #sexualharassment etc.

https://mobile.twitter.com/ebbsson1234

/Provokatör
Försekommen ung kvinna. Hon har nyss fyllt 19 år och har hunnit med att vara involverad som målsägare i tre liknande fall på fyra år. Vid det första tillfället var hon 14-15 år. Hon är mer än 50 år yngre än Lambertz.
Tycker du att det verkar sannolikt?

Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Känns det inte lite patetisk att leta efter namn, när många vet om det och det skrivit i text om henne många gånger?
Är det grävande journalistik? Eller bara snokande.
m vh
Snok
Snarare osmakligt att peka ut en 19-åring.
Senast redigerad av Sandkaka 2021-03-17 kl. 00:57.
Citera
2021-03-17, 00:55
Medlem
Citat:
Medlem på Twitter sen 2014.

/P

Vilket är helt ointressant då hon är 19 år och gick på Norra Real. Sluta svamla.
Citera
2021-03-17, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Är ni höga?

Alla i tråden vet om att det är denna dam som är målsäganden när det gäller Lambertz

https://www.facebook.com/s*nit*.*e*etovic

*=u,a,m,m

Denna person du nämner är är advokat, pressen skriver att det är en juriststudent som anklagar GL samt varit inblandad i tre liknande fall där hon anklagat män för våldtäkt. Kan därmed inte vara personen du nämner, men jag kan ha fel.
Citera
2021-03-17, 00:59
Medlem
Provokatörs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialdemokrat1990
Romsk 30-åring som är polare med Lambertz.
Bingo.

https://www.advokaten.se/Tidningsnummer/2019/nummer-8-2019-argang-85/advokatdrommen-vacktes-bland-barnen-i-kloakerna/

Och denna donna avhandlades för över 1000 poster sedan i minst 40 inlägg.

/P
Citera
2021-03-17, 01:00
Medlem
Jonathaan5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjugofemore
Denna person du nämner är är advokat, pressen skriver att det är en juriststudent som anklagar GL samt varit inblandad i tre liknande fall där hon anklagat män för våldtäkt. Kan därmed inte vara personen du nämner, men jag kan ha fel.
Kan inte stämma, enligt AB och övriga källor ska målsägande vara juridikstudent. Den utpekade i detta fall är inte ens jurist, utan advokat...
Citera
2021-03-17, 01:02
Medlem
kungenslillapigas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yinool0401
Är ni höga?

Alla i tråden vet om att det är denna dam som är målsäganden när det gäller Lambertz

https://www.facebook.com/s*nit*.*e*etovic

*=u,a,m,m
Det är nog fel uppgift, fel person, för varför skulle hon annars ha med GL på sin fb den 21.1, där de har gjort något gemensamt vad gäller förbud mot tiggeri
Citera
2021-03-17, 01:02
Medlem
Citat:
Och denna donna avhandlades för över 1000 poster sedan i minst 40 inlägg.

/P

Plus att hennes karriär framstår som allt för långt gången för att hon skulle kunna massanmäla våldtäkter utan att det skulle väcka reaktioner.

Det är möjligt att tidigare nämnda namn, ET, är korrekt men med någon underlig stavning eller så. För det är definitivt inte den 19-åring som folk länkar och den andra träffen man får i folkbokföringen på samma namn har visserligen korrekt ålder, men heter Helena i tilltalsnamn och verkar officiellt gå under annat efternamn.

Så något är inte riktigt rätt i skvallret här.
Citera
2021-03-17, 01:06
Medlem
Yinool0401s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungenslillapiga
Det är nog fel uppgift, fel person, för varför skulle hon annars ha med GL på sin fb den 21.1, där de har gjort något gemensamt vad gäller förbud mot tiggeri

30 år , Advokat och studerar något romskt-jämlikhetsskit i Budapest. Ja, hon vidareutbildar sig utomlands och har uppdrag i Uppsala. Det är hon.
Citera
2021-03-17, 01:12
Medlem
Som jag förstått det har GL alltså hjälpt kvinnan med ett brottmål där hon anklagat en annan man för våldtäkt, mannen frias och slår tillbaka med förtal.

Fatta känslan att hjälpa någon pro bono och sedan själv under processens gång bli anklagad för våldtäkt. Något är väldigt skumt.
Citera
2021-03-17, 01:14
Bannlyst
Citat:
Jäpp, listade ut det, sök på detta namn på Twitter och ni hittar en feminist som mest retweetar, bl.a Linnea Claeson och Zara Larsson. Mellan raderna pojkvänsfientligt och om #sexualharassment etc.

https://mobile.twitter.com/ebbsso*1234

/Provokatör
Helt fel kandidat.
Citera
2021-03-17, 01:15
Medlem
Orcinus-orcas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jonathaan5
Enligt en kursare ska hennes namn börja på E och sluta med a...

E**A Tor*j*r*nsson

B, Ö, N

Den kvinnan är 19 år, så knappast henne. MÄ skall vara i 30 års åldern. Varför sprider du skit?
Citera
2021-03-17, 01:20
Medlem
BorgeHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marie-Antoinette
Du söker säkert mycket bättre än mig.

Jag vet inte vilka register han söker i, men jag hittade ingen Erika eller Erica. men däremot hittade jag:

Eb*a He*ena Cat*arina Thorbjörns*n Li*d (b,l,h,o,n) men hon verkar kalla sig:

He*ena Thorbjörns*n Li*d

Hon är född 3 oktober 1989 och är 31 år. Hon verkar vara juriststudent för i något inlägg nämndes att "kursarna säger att hennes namn börjar på E...".

Hoppas verkligen att vi inte outar någon stackars oskyldig kvinna nu. Men om detta är kaninkokerskan med tre våldtäkter på fyra år så tycker jag att något är skumt....

OK, om det är hon så hade jag fel om CW! Ursäkta!

Men det hade varit mer roligt med CW än en anonym studentska från Kungsholmen, Stockholm. Det verkar inte finnas mycket på internet heller om henne. Så vi kanske skall låta henne vara anonym i skuggorna tills vidare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in