Citat:
Ursprungligen postat av
flierman
Skidskytte har vunnit mig över för länge sen. Trist för Johannes, han hade vunnit vilken äg han än gått. Ryska sterioder har jag ingen medkänsla för.
Fan vilket mähä som suktar norska framgångar. Du som svensk hejar alltså på Kläbo före övrig nation? Skamligt. Ryss före en norsk alla dagar om veckan. Det får fan i mig vara nog med norska framgångar nu.
För övrigt var Bolshunov värd och bli VM kung med tanke på den otroliga säsong han haft och att Kläbo gått hemma och vilat sig upp för VM:et genom att skita i resten av säsongen (dålig stil och visar inte minst hur egotrippad aktiv han är) och enbart prioritera mästerskapet under en hel säsong. Bolshunov har kört allt trots pågående pandemi och hade om någon varit värd VM-kung titeln. Som vanligt ska dessa irriterande norrmän förstöra festen.
Avslutningsvis tror jag inte alls Iversen är särskilt ledsen över guldmedaljen. Skitsnack om han någonstans säger att han inte ville ha den och att den smakar silver och allt annat. Man såg på podiet hur han ville skrika ut: tack farsan för att du ordnade detta !!!!! Det gjorde säkert väldigt gott i Pappa Iversen att det där avslaget gick igenom och att sonen tog hem guldet istället. Sonen har ju inte så mycket kvar innan han rundar av och visst ville farsan att han äntligen skulle få unnas en framgång.
Absurt men ändå.