Citat:
Ursprungligen postat av
Vaxad
Nja, nu skrev den gode Lillburtan faktiskt att du sprider lögner i tråden.
Vi kan börja med din upprepade lögn om att polisen aldrig nämnt självmord till familjen:
Samt typ 100+ ytterligare inlägg där du bestämt hävdar att familjen inte fått besked om självmord från polisen.
Enligt dig har självmord bara varit spekulationer ifrån folk på flashback. Trots att jag, och många med mig, hela tiden sagt att självmord är just polisens slutsats.
Nu förra veckan skrev Pappa Arda detta igen:
Är det rimligt att sitta här och sprida lögner tycker du?
Enligt rättsmedicinsraporten så har de inte kunnat fasträlla att det var självmord och det tog lång tid innan familjen fick ta del av den
Men eftersom polisen inte hittar bevis för brott så la dom ner fallet och har sagt till familjen att det kan vara självmord men det kan de inte fastställa
Det är inga lögner
Och det tog lång tid innan familjen att få ta del av den rapporten
Familjen begärde att få svar och att få ta del av utredningen/fup
Men de har fortfarande inte fått se allt
Mycket av utredningen är sekretessbelagt
Att familjen ville få svar är inte så konstigt
Däremot så har du med några fler här på sidan i tidigt skede sagt att fakta är att DA tog självmord
Och ni vaktar här på sidan och motar bort de som har funderingar och tvivlar på vad som faktiskt hände
Låt folk få bilda sig en egen uppfattning av den info som finns