2023-03-05, 18:16
Medlem
Jag har hört från personer som kände honom att hans familj var tuff och det gick aldrig att göra dem nöjda. Särskilt pappan. Hur mycket framgång han än uppnådde så räckte det inte till.

Sedan får man tolka vad man vill av det... vem vet, det kanske bara är skvaller, men det är vad jag hört.
Citera
2023-03-05, 19:38
Medlem
Ett annat alternativ kan va att deniz valde att gå en runda i skogen för att tänka lite innan sin resa upp till Norrland .ochså skedde en olycka.eller så mötte han nån galen typ som befann sig i skogen
Citera
2023-03-05, 22:57
Medlem
Nu har jag inteföljt fallet alls.
Har man lyckats fastställa hur han dog?
Vad gjorde han i Tyresta parken?
Citera
2023-03-06, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Ett annat alternativ kan va att deniz valde att gå en runda i skogen för att tänka lite innan sin resa upp till Norrland .ochså skedde en olycka.eller så mötte han nån galen typ som befann sig i skogen
Precis, det stod en snubbe och gömde sig bakom en klippa mitt i skogen där det knappt rör sig folk och väntade på någon, så han kunde linda pentylstubin runt skallen på hen och spränga bort huvudet, för att sedan ta skallen med sig tillbaka! bra Teori. Verkligen.
Citera
2023-03-06, 06:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NykterAsiat
Precis, det stod en snubbe och gömde sig bakom en klippa mitt i skogen där det knappt rör sig folk och väntade på någon, så han kunde linda pentylstubin runt skallen på hen och spränga bort huvudet, för att sedan ta skallen med sig tillbaka! bra Teori. Verkligen.
Sanningen är att det bor människor i den skogen
Citera
2023-03-06, 09:19
Medlem
Citat:
Sanningen är att det bor människor i den skogen
Det blev ju ännu bättre. En hobo som mördar folk med pentyl. Senaste ”Wrong turn”😅 har så oerhört svårt att se mord som ett realistiskt alternativ. Eftersom han är sedd där ute själv så finns det liksom inga vettiga förklaringar. I synnerhet inte när man använder ett saknat huvud som argument. Ett random bråk om allemansrätten eller liknande brukar inte sluta med att man spränger av någon huvudet, tar med skallen och lämnar detonator och annat. Skulle han vara mördad på det sättet så borde man ju kunna utesluta slumpvis möte i skogen. Men han var ju där ute ensam, så hade det varit mord hade han ju då mött sin mördare där ute av slumpen. Eller så tror man att han bestämt ett möte med någon mitt i skogen. Helt utan sätt att kontakta varandra på vid mötet? Hade gärna lyssnat om någon kom med något konkret. Eller vettig teori med starka indicier, men det finns ju inget sånt alls. Det blir ju bara såna här konstiga grejer direkt från fantasin.
Citera
2023-03-06, 11:43
Medlem
Citat:
Men åter.det var mörkt kallt ...skulle någon verkligen lura ut denna stor vuxna kille ut i mörkret i Tyresta skogen för att hugga av han huvudet .hör ni själva hur dumt det låter. Han valde detta helt själv..trots sin karriär och sitt stiliga yttre .dessutom har folk sett honom ensam gå omkring där och varför skulle någon ev velat ta livet av honom
Som jag ser det, så har han i alla fall känt sig trygg med mötet( om han nu skulle ha träffa nån där) sen ser det ut som att man har bett honom att han ska dölja det mötet på nåt sätt så ingen fattar att han ska på möte liksom. Sen där har dem klipt han väl. Han måste ha litat på den personen som han skulle träffa mycket då. Nån arbetsgivare eller nån kollaga inom yrket. Mötet har bokats muntligt så inget av det finns nånstans. Det skriker underrättlsetjänst grej. Det här ingen terorist grej haha om man säger så eller nån krimmenl 15 åring grej. Det här mordet är avancerad och vilseledande och lite mossad nivå fast man vet det svenskar ju hahahah
Senast redigerad av Alarmmaa 2023-03-06 kl. 11:53.
Citera
2023-03-06, 23:14
Medlem
Har försökt ge mig på att läsa igenom hela tråden, och har väl kommit ungefär halvvägs nu i skrivande stund.
Trillade av nyfikenhet in på pappa Ardas facebooksida och tittade igenom hans bilder och såg att han har lagt ut en bild på ett papper från Rättsmedicinska enheten den 14de November 2022.
Har detta tagits upp tidigare i tråden?
Citera
2023-03-06, 23:32
Medlem
Get-Schwiftys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SevenHeadedWhore
Har försökt ge mig på att läsa igenom hela tråden, och har väl kommit ungefär halvvägs nu i skrivande stund.
Trillade av nyfikenhet in på pappa Ardas facebooksida och tittade igenom hans bilder och såg att han har lagt ut en bild på ett papper från Rättsmedicinska enheten den 14de November 2022.
Har detta tagits upp tidigare i tråden?

Uppgifterna om dödsorsak? Ja det har delats innan.
Citera
2023-03-07, 08:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alarmmaa
Som jag ser det, så har han i alla fall känt sig trygg med mötet( om han nu skulle ha träffa nån där) sen ser det ut som att man har bett honom att han ska dölja det mötet på nåt sätt så ingen fattar att han ska på möte liksom. Sen där har dem klipt han väl. Han måste ha litat på den personen som han skulle träffa mycket då. Nån arbetsgivare eller nån kollaga inom yrket. Mötet har bokats muntligt så inget av det finns nånstans. Det skriker underrättlsetjänst grej. Det här ingen terorist grej haha om man säger så eller nån krimmenl 15 åring grej. Det här mordet är avancerad och vilseledande och lite mossad nivå fast man vet det svenskar ju hahahah
Du dom är expert på underrättelseverksamhet och uppenbarligen skriver med kodord kan väl förklara för mig som tydligen fått allt om bakfoten, varför? På samtliga påståenden. Varför överhuvudtaget ha en person som är aktiv i sociala medier som måste lämna sin mobil hemma och springa flera mil rakt ut i skogen för att möta någon? Om deras relation är så skadad att man måste springa ut i skogen flera mil och fejka så är det ju lustigt att man fotar platsen och inte fattar att polisen återskapar filer, eller ett men överhuvudtaget möts. Och dessutom känner sig trygg. Alltså kan inte folk bara lägga ner 😅
Citera
2023-03-07, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Get-Schwifty
Uppgifterna om dödsorsak? Ja det har delats innan.

Okej, tack!
Citera
2023-03-07, 20:04
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SevenHeadedWhore
Okej, tack!

Vad står det om dödsorsak ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto