2008-12-19, 21:27
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Imelda:

Citat:
Aha, med din haltande logik menar du.

Å fan! Så jag har fel? Kommer det inte avföring från rövhålet? Är det inte kroppens sopkanal som du tydligen tycker det är fullt normalt att lägga tungan på?
Man skiter inte där man äter, lyder ett ordspråk. Som jag ser det så verkar du inte ha något emot att äta skit, eller i alla fall att slicka på det.

Fy fan säger jag va sjuka människor det finns!
Citera
2008-12-19, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Imelda:

Å fan! Så jag har fel? Kommer det inte avföring från rövhålet? Är det inte kroppens sopkanal som du tydligen tycker det är fullt normalt att lägga tungan på?
Man skiter inte där man äter, lyder ett ordspråk. Som jag ser det så verkar du inte ha något emot att äta skit, eller i alla fall att slicka på det.

Whatever floats your boat.
Citera
2008-12-20, 09:24
Bannlyst
Citat:
Imelda:

löjligaste jag hört . Brudar ska man knulla i röven och förnedra..Ska vara hårda tag Fan har du för muppigt sexliv. Ömma smek och missionären

Nää du . Jag tror du skulle behöva gå en intensivutbildning hos mig i en vecka. Sen vet du hur man behandlar en kvinna på rätt sätt
Citera
2008-12-20, 10:14
Bannlyst
inte sugen på att slicka flickanus, borde ju smaka som det luktar?
Citera
2008-12-20, 10:20
Medlem
sunfighters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slader
löjligaste jag hört . Brudar ska man knulla i röven och förnedra..Ska vara hårda tag Fan har du för muppigt sexliv. Ömma smek och missionären

Nää du . Jag tror du skulle behöva gå en intensivutbildning hos mig i en vecka. Sen vet du hur man behandlar en kvinna på rätt sätt

En sak har jag lärt mig o d e att dom som snackar om det får oftast inget....likadant med snubbar som skryter om hur stor kuk dom har....har man stor behöver man inte skryta om den! That´s a fact!
Citera
2008-12-20, 11:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av sunfighter
En sak har jag lärt mig o d e att dom som snackar om det får oftast inget....likadant med snubbar som skryter om hur stor kuk dom har....har man stor behöver man inte skryta om den! That´s a fact!

jasså en till som bara får ligga missionären med sin tjej
Citera
2008-12-26, 16:33
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kromatoze
Inser du hur många ton bajs det krämas ut ur det hålet? Ungefär som att ta en bläckfiskring och marinera i bajs i en 30 år, sen spola av den och tvätta den osv och sen suga på den.

Jävligt porrigt! Inte..

Talar vi om en vanlig människas bajs, eller en riktigt superfin bruds bajs?

Edit.
Senast redigerad av likeithard 2008-12-26 kl. 16:48.
Citera
2008-12-26, 17:40
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunfighter
Det är faktiskt sant. De som verkligen gör det snackar inte utan faktiskt gör det.
Citera
2008-12-26, 17:47
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
frågan är väl snarare hur långt steget är mellan rimjobs och käka bajs med sked. speciellt när många i denna tråd verkar tycka att "rena" rövar är lite "mesiga".
Mmmm. Efter en stressig dag på jobbet, kommer Din kvinna hem. krämig runt anus. Svett blandat med hud och bajs.
Citera
2008-12-26, 17:49
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Själv skulle jag aldrig slicka en otvättad röv. Varken på en kvinna eller man. Jag gillar mina partners rena.
Är det inte Du som påstod att Du inte kan suga manslem?
Citera
2008-12-26, 18:20
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Är det inte Du som påstod att Du inte kan suga manslem?

Men det är väl ändå en jävla skillnad på röv och kuk. Det ena är tvättbart, det andra bara äckligt
Citera
2008-12-26, 18:33
Medlem
GN'Rs avatar
Citat:
Imelda:

Med din logik så tänder man på bajs om man gillar anal för att bajset kommer därifrån. Om man tänder på fitta så tänder man på urin för att urinet kommer därifrån.

Du tänder alltså på urin din sjuka jävel. Fy fan vad vidrigt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in