2008-09-01, 19:13
Medlem
kaizer123s avatar
jag älskar det! att ge då. har iof inga prob med att hon vill leka lite med mig men det har än så länge aldrig hänt min erfarenhet är att ju snyggare tjej desto renare röv, men ju fulare desto villigare. själv kör jag alltid smygare. där jag slickar fissen först sen touchar jag vid röven lite då och då, är det ok så kör jag på för kung och fosterland. vet inte varför det tänder mig, men jag tänker fan inte skämmas för det!
Citera
2008-09-01, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slurpas
Varför skulle det inte vara det? På båda hållen?
Tjejer brukar ju vara så pryda och tråkiga när det kommer till sex. Och heterokillar verkar överlag inte vara så intresserade att få sin anal stimulerad som homokillar.
Citera
2008-09-01, 23:32
Medlem
Slurpass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z i n
Tjejer brukar ju vara så pryda och tråkiga när det kommer till sex. Och heterokillar verkar överlag inte vara så intresserade att få sin anal stimulerad som homokillar.
Tjejer.. mer pryda? ojdå, vi har nog inte träffat samma typer.. men jag fortsätter isåfall gärna o tar dom som gillar att experimentera mer
Citera
2008-09-01, 23:33
Medlem
Slurpass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
frågan är väl snarare hur långt steget är mellan rimjobs och käka bajs med sked. speciellt när många i denna tråd verkar tycka att "rena" rövar är lite "mesiga".
Och slicka mus är som att dricka kiss rakt ur en hink?
Precis som när tjejen suger..
Samtidigt som att nafsa på brösten är som att dränka sig i bröstmjölk..
Citera
2008-09-02, 15:54
Medlem
volvo 240s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SMA
frågan är väl snarare hur långt steget är mellan rimjobs och käka bajs med sked. speciellt när många i denna tråd verkar tycka att "rena" rövar är lite "mesiga".
Det är ett jävligt långt långt lågnt steg. Rent ska det va för tusan, och hårfritt.
Citera
2008-09-22, 16:38
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Hur jävla äcklig får man bli egentligen? Jag skulle aldrig knulla röv, än mindre slicka röv. Bajs och stolgångsöppningar är inget som hetsar upp mig.
Citera
2008-09-22, 16:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Hur jävla äcklig får man bli egentligen? Jag skulle aldrig knulla röv, än mindre slicka röv. Bajs och stolgångsöppningar är inget som hetsar upp mig.

Det finns tvål och vatten...
Citera
2008-09-22, 16:51
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare

Men orakade tjejer uppskattas..

OnT:
Usch nej..
Citera
2008-09-22, 17:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Helst ska de inte torka sig efter de har varit på toa, så att man får den där lite bitter-sura smaken av bajs på tungspetsen. Annars kan man ju lika gärna slicka navel.

Ovanstående var det första jag någonsin hörde min före detta, då blivande, chef säga då jag råkade knalla rätt in i en diskussion mellan honom och två andra chefer. Det var sex år sedan och jag har fortfarande inte förstått om han skämtade eller inte

Om det inte luktar eller smakar det minsta så försvinner ju själva poängen med att slicka röv. Det ska vara snuskigt.

Jag brukar fråga mina brudar vad det smakar när de slickar mig. Hittills tror jag bara att en har svarat ärligt.
Citera
2008-09-22, 18:02
Medlem
Själv skulle jag aldrig slicka en otvättad röv. Varken på en kvinna eller man. Jag gillar mina partners rena.
Citera
2008-09-22, 18:08
Bannlyst
Även om man tvättar rövhålet smakar det alltid lite, lite beskt, om man slickar djupt in i röven...
Citera
2008-09-22, 18:10
Medlem
hjärtansfröjds avatar
Som en rimming-oskuld så är jag fascinerad Jag har en fråga, vilken ställning använder ni er av när ni slickar/ blir slickade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in