2008-12-26, 19:14
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Men det är väl ändå en jävla skillnad på röv och kuk. Det ena är tvättbart, det andra bara äckligt
Nu missförstår Du. Hon (om det var hon) sade att hon inte tyckte om att suga kuk för att det var "äckligt". Väldigt konstigt och knäppt.

Förstår Du nu?
Citera
2008-12-26, 19:19
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GN'R
Med din logik så tänder man på bajs om man gillar anal för att bajset kommer därifrån. Om man tänder på fitta så tänder man på urin för att urinet kommer därifrån.

Du tänder alltså på urin din sjuka jävel. Fy fan vad vidrigt
Eller om man spinner vidare. Om man som de flest gör, tänder på en rumpa, så tänder man på bajs.
Citera
2008-12-27, 00:33
Medlem
Wendigos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carl-Ann von s
Nu missförstår Du. Hon (om det var hon) sade att hon inte tyckte om att suga kuk för att det var "äckligt". Väldigt konstigt och knäppt.

Förstår Du nu?

Nejdå, käre vän, jag missförstår icket alls. Som du ser så använder jag exakt samma ordalydelse - att suga kuk tycker jag verkar rätt äckligt, så jag håller naturligtvis med fagra Imelda där. Att slicka stjärt däremot, är himmelsk, bara det är tvättat och rent

Förstår du nu ?
Citera
2008-12-27, 10:10
Medlem
Tycker det är lite av rövslickeri..
Citera
2008-12-27, 18:13
Medlem
Citat:
Är det inte Du som påstod att Du inte kan suga manslem?

Nej?
Citera
2008-12-27, 18:58
Medlem
Truxas avatar
Haha! Jag har ju skrivit en massa i den här tråden. Det trodde jag inte...
Citera
2008-12-27, 20:33
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wendigo
Nejdå, käre vän, jag missförstår icket alls. Som du ser så använder jag exakt samma ordalydelse - att suga kuk tycker jag verkar rätt äckligt, så jag håller naturligtvis med fagra Imelda där. Att slicka stjärt däremot, är himmelsk, bara det är tvättat och rent

Förstår du nu ?

Jag förstår. Har aldrig hört att någon föredra stjärtslick före kuksugning. Att kuksugning verkar äckligt.
Edit: Vad är det för något som verkar äckligt?
God jul!
Senast redigerad av Carl-Ann von s 2008-12-27 kl. 20:49.
Citera
2008-12-27, 20:34
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Nej?
Inga problem alls med det? Något om att "någon" inte kan suga för att sedan under dagen pussa sitt barn.
Citera
2008-12-27, 20:36
Medlem
Citat:
Inga problem alls med det? Något om att "någon" inte kan suga för att sedan under dagen pussa sitt barn.

Hahahhaha, nej det var INTE jag.
Citera
2008-12-27, 20:39
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Hahahhaha, nej det var INTE jag.
Då är det uppnystat
Citera
2009-01-02, 23:56
Medlem
Har läst igenom hela tråden, o vad glad jag blir Trodde jag var typ ensam om sådana här fantasier :P Kollar nästan dagligen på asslickingklipp, girl on girl, and i love it är dock oskuld o har aldrig fått göra det
Citera
2009-01-02, 23:57
Medlem
Borde iofs varit smartare o insett att jag inte va ensam om detta eftersom det finns sjukt mycket sånthär på internet

Jag skäms otroligt över att jag tänder på detta dock :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in