2008-12-19, 21:05
Medlem
Jensofswedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kuddenchristo
Schysst?
Njutbart, trevligt, skönt och liknande diverse adjektiv
Citera
2008-12-19, 21:06
Medlem
Gammal Hårdrockares avatar
Imelda:

Citat:
Vad får dig att tro att GH bryr sig om ifall det är skönt för tjejen?

Sådana kvinnor som vill bli slickade eller vill slicka kroppens avfallshål träffar inte jag.
Perversioner är inte min grej och därför träffar jag inte heller perversa kvinnor. Uppfattat?
Jag tänder överhuvudtaget inte på avföring och rövhål och jag har inte heller träffat någon kvinna som gör detta. Tack och lov!
Citera
2008-12-19, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gammal Hårdrockare
Imelda:

Sådana kvinnor som vill bli slickade eller vill slicka kroppens avfallshål träffar inte jag.
Perversioner är inte min grej och därför träffar jag inte heller perversa kvinnor. Uppfattat?
Jag tänder överhuvudtaget inte på avföring och rövhål och jag har inte heller träffat någon kvinna som gör detta. Tack och lov!

Nej, du är en hämmad man. Det vet vi alla.
Citera
2008-12-19, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Medan du är ung ohämmad dampkvinna?
Citera
2008-12-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Konservburk
Medan du är ung ohämmad dampkvinna?

Du hävdar ju att jag är en man.
Citera
2008-12-19, 21:12
Medlem
Imelda:

Citat:

För att jag inte är pervers och tänder på rövhål och avföring? Tack! Det tog jag som en komplimang!
Jag är fullkomligt normal. Jag tänder inte på förnedring, inte på att tillfoga kvinnor smärta, inte på bögerier/rövknull, avföring, dominans, otrohet, minderåriga, rövslick osv.
Jag är fullkomligt normal och det är jag så jävla tacksam för! För att inte tala om min flickvän!
Citera
2008-12-19, 21:13
Medlem
NineLivess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Ja GH lär inte vidga sina vyer så ortodox som han verkar.
Självklart slickar jag min flickväns underbara arsle.
Brukar knulla henne där också. Samt fingra där när jag knullar henne doggy.
Hon älskar det. Jag älskar det. Njutning åt båda wooohooo.
Citera
2008-12-19, 21:13
Medlem
Citat:
Imelda:

För att jag inte är pervers och tänder på rövhål och avföring? Tack! Det tog jag som en komplimang!
Jag är fullkomligt normal. Jag tänder inte på förnedring, inte på att tillfoga kvinnor smärta, inte på bögerier/rövknull, avföring, dominans, otrohet, minderåriga, rövslick osv.
Jag är fullkomligt normal och det är jag så jävla tacksam för! För att inte tala om min flickvän!

Jag skulle inte klassa det som normalt att bedriva otukt med dig.
Citera
2008-12-19, 21:16
Medlem
Imelda:

Citat:
Jag skulle inte klassa det som normalt att bedriva otukt med dig.

Nej, du tänder ju på både fitta, kukar i röven, avföring, peddosex och gud vet vad mer för galenskaper?
Tack gode gud för att jag inte blev pervers!
Jag är en normal man jag som inte vill vara hårdhänt mot den jag älskar, som inte vill förnedra henne, som inte vill tillfoga henne smärta i röven, som inte vill att hon ska se ut som ett barn i underlivet osv.
Citera
2008-12-19, 21:20
Medlem
Citat:
Imelda:

Nej, du tänder ju på både fitta, kukar i röven, avföring, peddosex och gud vet vad mer för galenskaper?
Tack gode gud för att jag inte blev pervers!
Jag är en normal man jag som inte vill vara hårdhänt mot den jag älskar, som inte vill förnedra henne, som inte vill tillfoga henne smärta i röven, som inte vill att hon ska se ut som ett barn i underlivet osv.

Sen när gillar jag avföring och peddosex? Det har jag helt missat nämligen.
Citera
2008-12-19, 21:23
Medlem
Imelda:

Citat:
Sen när gillar jag avföring och peddosex? Det har jag helt missat nämligen.

Har för mig att du med ett brinnande engagemang har försvarat både rakning av underliv på vuxna människor och kallat mig för "hämmad" för att jag inte gillar att slicka rövhålet på folk.
Om du inte visste det så kommer det avföring ur rövhål. Det är kroppens sopkanal. Den vill inte jag slicka eller få slickad.
Vill man få sitt underliv att likna ett barns, ja då har man peddotendenser enligt mig.
Citera
2008-12-19, 21:24
Medlem
Citat:
Imelda:

Har för mig att du med ett brinnande engagemang har försvarat både rakning av underliv på vuxna människor och kallat mig för "hämmad" för att jag inte gillar att slicka rövhålet på folk.
Om du inte visste det så kommer det avföring ur rövhål. Det är kroppens sopkanal. Den vill inte jag slicka eller få slickad.
Vill man få sitt underliv att likna ett barns, ja då har man peddotendenser enligt mig.

Aha, med din haltande logik menar du. Ja ja det kan jag leva med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in