Jag tycker att appen är riktigt förträfflig. Chattar med flera asiatiskor samtidigt som jag har en amerikansk flickvän. Hon tycker att det är bra att vi träffats genom Facebook och att jag hittar nya vänner.
Fy fan, provar skiyen och det är samma skräpkvinnor som på tinder. Och självklart lika passiva. Fy fan. Vad söker dessa kvinnor egentligen. Alltså vad letar dagens cpluder efter?
Ingen svarar, ingen är aktiv, ger de ut sin jävla whatsapp eller Kik så svarar de inte där, de bemödar sig inte ens med att läsa meddelandet. Det här är så surrealistiskt jävla cp att jag vet fan inte vaffan man ska slå vett i deras små ärthjärnor.
Ett puckoluder som matchat med mig på tinder hundratals gånger skriver nåt efterblivet meddelande och slutar svara.
De är handikappade rakt igenom, fy fan för dessa vidriga nätluder man lägger tid på.
Så fort skiten kommer till mig tar det stopp men vaffan gör andra som jag inte gör och som lyckas skapa relationer. Jag har verkligen noll tålamod kvar med dessa cp-mongon.
Har man ditt temprament hade jag absolut inte velat träffa dig... Du kanske borde gå prata med någon ?
Jag matchade med en kvinna som var åtta år äldre än mig. Vi skrev i nio dagar och träffades sedan mellan fredag och lördag (sov över och gav henne kuk tre gånger). Detta var under förra månaden. FB-dejting har fungerat för mig.
Upplever däremot att det är många många fejk-konton med asiatiska kvinnor som gillar en och vill att man ska ringa dom på whats-app. De kvinnor jag har matchat med har faktiskt svarat mig och varit aktiva i chatten. Det finns seriösa och bra kvinnor också.
Vilka kan se att man anvödner det? Man kan ju välja att inte ha med vänners vänner. Då borde de bara vara nya okända människor som kan se att man är med där??
Vilka kan se att man anvödner det? Man kan ju välja att inte ha med vänners vänner. Då borde de bara vara nya okända människor som kan se att man är med där??
Är du vän på Facebook med alla dina bekanta? Troligtvis inte.
Jag tycker det är så jäävla konstigt att fb dating inte finns tillgängligt för alla som har fb. Jag känner mig nästan diskriminerad som inte kan få tillgång till detta.
Det är i alla fall ingen app ni bör skaffa när ni väl finner den. Den är en kopia utav Tinder förutom att folk inte svarar när man matchar och skriver
Och nej, man finner inte sina vänner där inne däremot vänners vänner finner man. Tex, vore du och jag vänner så hittar inte du mig men du hittar mina vänner och jag dina vänner.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!