Citat:
Ursprungligen postat av
GoodandPlenty
Tror jag sakert att det gor, men det ar lite bakvant. Vi ser pa siffrorna att Demokraterna ar ganska demoraliserade av deras senaste pajas.
De har inte bara tappat i approval ratings osv. Men det som ser samst ut for dem ar hur manga som dok upp till primarvalen. (eller rattare sagt, inte dok upp)
Om man ska ga till tidigare valbarometrar sa kan man se att det ar ganska palitliga indikatorer. Och for demokraternas skull far man hoppas att det inte stammer alls langre. Annars blir det tvarstopp for dem.
att titta pa jan6 hearings ar ju naturligtvis roligt for nagon som du. Demokraterna har sett till sa langt de kan att ingen som kan tala emot dem far komma till tals alls. Sa ja.. Lite Kangaroo court som underhallning for att fa ljud i sin echo chamber kanns sakert bra oavsett hur verklighets franvant det ar.
Sag nagon pajas som havdade att de poliser som begatt sjalvmord efter Jan6 ska klassas som offer for jan6.. Vilket de naturligtvis fatt fran samma tomma tunnor.
Startar man sa langt fran verkligheten sa ar det ju inte svart att se vart resten lutar menar jag.
Skillnaden med demokraterna, det är att de inte är en sekt, och visar gärna sitt missnöje om ett sådant finns.
Bananrepublikanerna visar bara ett missnöje och det är till Demokrater och detta oavsett, det är det som skiljer en sekt emot ett politiskt parti där alla får säga sin sak.
Och hade D haft en president som gjorde som trumpen, så hade detta redan varit över nu, då D inte skulle obstruerat utredningen.
Och utan denna attack, så hade inte alla dessa människor dött, det är liksom en no brainer.
Citat:
Ursprungligen postat av
GoodandPlenty
Du ar forstass fullt medveten om att kommisionen vagrar dela med sig av 1000 tals sidor intervju transktiptioner. Aven vagrar att dela dessa till DOJ innan deras "hearings" ar avslutade. Och har dessutom pressat DOJ att andra sin position i Onsdags som patalade att de behovde dessa for att atala T.ex. Proud Boys. Till att pa TOrsdag helt andra riktning och nu istallet begara att domstolen forhalar rattegangen 4 manader sa att Jan6 comission inte behover slappa dokumenten...
Jag vet att folk som du ar helt villiga att overse med skumrask sa fort det gynnar din sida. Losa pastaenden som presenteras som "Fakta" ar ju nagot av din specialitet.
nar vi nu vet att de har information som de inte vill dela med sig av, ar det ju ganska svart att tro att den informationen skulle pa nagot satt forstarka deras position.
Sa ja, jag ar ganska saker att det finns en hel del i dem som jag vill hora innan jag kanner att hela sanningen ligger pa bordet.
Vad MER for dokument som kommissionen sitter och haller tyst om kan jag inte ens gissa mig till. Men har svart att tro att dessa kanda dokument ar de enda som de av nagon anledning inte vill att nagon utomstaende ska fa granska.
Du får sluta läsa konspirationssidor, du ser ut som en fåne när du gör och skriver något sånt här.
Det är dock intressant att när de insett att det var en statskuppsförsök, så vandrar man över till nonsens som brukligt.
Och sakligheten vad faktiskt sker, den försvinner inte för ni låtsas om det inte existerar.