2022-06-22, 09:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoodandPlenty
Jan6 comission, alltsa de som haller i "hearings" etc. Ar de som sitter pa intervjuer etc.

Department of justice begarde dessa under ondsdagen, fick blankt nej och helt plotsligt, dagen efter hade de istallet for att krava ut dem via subpoena som de normalt sett inte har nagra problem med. Sa lamnade de istallet in en begaran till Ratten I att fordroja rattegangen under torsdagen.

Rattegangen det galler ar ledarskapet for Proud Boys. Sa varfor Jan6 comission inte vill att deras bevismaterial kommer ut kan man ju fraga sig...

Undrar du över varför jan6 kommissionen inte vill att deras bevismaterial kommer ut? Vad är det för bevismaterial du pratar om där?
Citera
2022-06-22, 11:57
Medlem
Citat:
Jan6 comission, alltsa de som haller i "hearings" etc. Ar de som sitter pa intervjuer etc.

Department of justice begarde dessa under ondsdagen, fick blankt nej och helt plotsligt, dagen efter hade de istallet for att krava ut dem via subpoena som de normalt sett inte har nagra problem med. Sa lamnade de istallet in en begaran till Ratten I att fordroja rattegangen under torsdagen.

Rattegangen det galler ar ledarskapet for Proud Boys. Sa varfor Jan6 comission inte vill att deras bevismaterial kommer ut kan man ju fraga sig...

Försöker reda ut vad du säger här. Menar du att det är ett problem med att allting inte släpps ut på internet på en enda gång?

Vad skulle syftet med att jan6 kommissionen gör så vara? Alltså varför tycker du att det är en bra idé?
Citera
2022-06-22, 19:55
Medlem
Citat:
The House select committee investigating the January 6 Capitol Hill insurrection is preparing to delay its next round of hearings into July, the committee's chairman, Democratic Rep. Bennie Thompson of Mississippi, said Wednesday.

Citat:
The committee will still hold its next hearing on Thursday, which will focus on then-President Donald Trump's pressure campaign on the Justice Department to intervene in the 2020 election, but then plans to take a break before holding another round of hearings next month.
https://edition.cnn.com/2022/06/22/p...uly/index.html

Så på torsdag är sista dagen för den här vändan. Med tanke torsdagens ämne så kan det vara bra att ta en sommarpaus ett tag. Torsdagen blir intressant!
Citera
2022-06-22, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Försöker reda ut vad du säger här. Menar du att det är ett problem med att allting inte släpps ut på internet på en enda gång?

Vad skulle syftet med att jan6 kommissionen gör så vara? Alltså varför tycker du att det är en bra idé?

Internet?

De vill inte ens dela med sig till DEPARTMENT OF JUSTICE!

Skarp till dig.
Citera
2022-06-22, 23:32
Medlem
Citat:
Internet?

Skarp till dig.
De är självklart försiktiga med tanke på hur mycket det kan läcka från departementen och från Vita huset - särskilt i ett läge när varenda kotte kommer att veta att man just lämnat över x tusen antal sidor.
Citera
2022-06-22, 23:53
Medlem
Citat:
Internet?

Skarp till dig.

Vad är det som de inte vill dela med sig av då? Och vad menar du de har för rätt att ta del av ja vad det nu är du pratar om?

Du vet att det är tillåtet att skriva mer än tre ord i varje inlägg. Så var snäll och utveckla så att man förstår och det går att diskutera med dig!

Så vad är det du tycker att de ska dela med sig av och varför?
Senast redigerad av granvall 2022-06-22 kl. 23:59.
Citera
2022-06-23, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HepCat-X
De är självklart försiktiga med tanke på hur mycket det kan läcka från departementen och från Vita huset - särskilt i ett läge när varenda kotte kommer att veta att man just lämnat över x tusen antal sidor.

Just den där talkingpointen måste de köra rejält med på FOX och grabbarna. Sen när slänger kommissioner och polisutredningar eller andra utredningar fram allting. De gör sin sak, och de andra kan be om att få dokument eller kräva ut dem med lagstöd. Trump gör ju alltid så själv. Inga konstiga grejer.
Citera
2022-06-23, 02:07
Bannlyst
Citat:
Internet?

Skarp till dig.
Jag tror på allvar att fox News tittare bara tänker och uttrycket sig i korta 4 sekunder soundbites.

Medan den liberala kusteliten kan spendera åtminstonde 3 minuter på att läsa en artikel eller lyssna på en utfrågning och sedan väga den informationen mot andra källor.

USA blir mer och mer mångkulturellt. Jan 6 attacken var de sista dödssucken för medelmåttiga vita män utan högskolepoäng och som lever i ofrivilligt celibat
Citera
2022-06-23, 02:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granvall
Vad är det som de inte vill dela med sig av då? Och vad menar du de har för rätt att ta del av ja vad det nu är du pratar om?

Du vet att det är tillåtet att skriva mer än tre ord i varje inlägg. Så var snäll och utveckla så att man förstår och det går att diskutera med dig!

Så vad är det du tycker att de ska dela med sig av och varför?

jag har utvecklat flera ganger. Att du inte kan hitta knappen som backar i traden ar lite svart for mig att hjalpa dig med.

Men men, eftersom du har lite svart sa ska jag vara snall..

https://gprivate.com/5zn3q
Citera
2022-06-23, 03:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av seppolundgren
Jag tror på allvar att fox News tittare bara tänker och uttrycket sig i korta 4 sekunder soundbites.

Medan den liberala kusteliten kan spendera åtminstonde 3 minuter på att läsa en artikel eller lyssna på en utfrågning och sedan väga den informationen mot andra källor.

USA blir mer och mer mångkulturellt. Jan 6 attacken var de sista dödssucken för medelmåttiga vita män utan högskolepoäng och som lever i ofrivilligt celibat

nar har jag sagt att jag tittar pa Fox?
Citera
2022-06-23, 10:04
Bannlyst
Citat:
jag har utvecklat flera ganger. Att du inte kan hitta knappen som backar i traden ar lite svart for mig att hjalpa dig med.

Men men, eftersom du har lite svart sa ska jag vara snall..

https://gprivate.com/5zn3q
Det glädjer mig enormt mycket att de vägrar dela med sig av dokument till DOJ. Dessa short bus people försökte stoppa certifieringen av ett val.
Därför att orange man förlorade.

Hur många "oskyldiga patrioter" sitter inlåsta utav kommunist demokraterna och deras illegala kommitté?
Desto högre suffra, desto högre nivå på min glädje.
Citera
2022-06-23, 10:06
Bannlyst
Citat:
nar har jag sagt att jag tittar pa Fox?
Antog att det är därifrån du får dina lögner. Eller gateway pundit.
Någonstans med lättsmälta lögner för arga vita män utan college degree som ogillar att usa håller på att bli kulturellt diversified

Jag tar dig inte för en The Atlantic Eller Washington Post läsare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in