2021-02-14, 09:53
Medlem
PedoJoeBidens avatar
Vad är problemet?
Korta "män" måste ju vara bland de mest lättkränkta som finns.
Citera
2021-02-14, 09:59
Medlem
Vaxads avatar
Dvärgen får skylla sig själv som ställer upp.
Citera
2021-02-14, 10:56
Medlem
PerniWhas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkpussy
Hans enda merit är att han knullade Lena PH.
Fast vet vi det?
Citera
2021-02-14, 11:14
Medlem
Martin Björk är även känd för att ha stor kuk. Kanske det han är mest känd för.
Citera
2021-02-14, 11:22
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Campion
Martin Björk är även känd för att ha stor kuk. Kanske det han är mest känd för.

Den är mest troligt ganska liten. Känd för sin "stora kuk". Det är ofta mycket ironi bakom sådana rykten.
Citera
2021-02-14, 11:23
Medlem
mjukmjukares avatar
Trivagomannen skrattar som fan åt sin egen härlighet. Brrr ..... 🥶😠
En av alla ”dom” i bruset som jag uppriktigt inte tycker om alls pga hans obotligt självgoda dumhet.

🤬
Citera
2021-02-14, 11:42
Medlem
mjukmjukares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Dvärgen får skylla sig själv som ställer upp.

Har någon här info om att Marcus själv har några synpunkter på detta inslag?
Är det inte tittare som har reagerat, och då, under de omständigheterna, så elda inte igång något fantasispöke som säger att Marcus ska sträckas upp, som själv har ställt upp på att åka bil med Trivagomannen.
Kort sagt. Han har inte beklagat sig.
Varför då hoppa på honom, göra honom till en jävla dvärg över hans medverkan där i bilen?

Fö är det i respekt många hundra kliv och en horisont mellan NollanBjörk och Marcus.
VAD kan Trivagomannen och vad har han tillfört mänskligheten?

Citera
2021-02-14, 11:45
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Martin Björn kör en svensk variant på James Corden, intervju med kända personer i en bil. Martin Björk är OK i vissa intervjuer. Men det senaste klippet med Marcus hånar Martin honom varannan minut för hans längd. Samtidigt som Marcus undrar vad det är frågan om och ifrågsätter kvaliteten på frågorna.

I slutet frågar Martin; om jag säger aubergine, vad säger du då? Martins belåtenhet av sin egen självgodhet ifrågasätts av Marcus efter att han förklarat för Marcus att en aubergine syftar till en penisemoji, vilket tvingar Marcus till sympatiskratt. Hehe vad roligt

Marxus Aujalay hade likväl kunnat gästat skavlan tack vare hans intressanta person, matkunskaper och ödmjukhet. Medan Martin hånar honom för hans längd och ger honom frågor som om han vore 14år gammal

Kommentarsfältet är inte nådig i sin kritik. Nu vill jag veta vad flashback tycker. Och hur stor chans finns det att Martin kommer att be om ursäkt för sin högstadiemobbningsmentalitet?

https://youtu.be/LxBnjEMqo2Y

Well, nu gillar jag ju inte Martin Björk sen tidigare, för han har alltid verkat vara en flamsmaja.
Men nu ogillar jag honom mer. Marcus Aujalay är en fantastisk person, och talangfull. Såna ska man vara lite försiktig med.
Citera
2021-02-14, 12:55
Medlem
JustZlatans avatar
Martin Björk, har aldrig hört talas om honom. Marcus Aujalay känner jag igen på bild, men ingen aning om vad han hette.

Martin ser ut som ett creep med rosa hoddietröja och blåa glasögon.
Citera
2021-02-14, 13:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Den är mest troligt ganska liten. Känd för sin "stora kuk". Det är ofta mycket ironi bakom sådana rykten.

Vill inte försvara Björk, tycker han är lite för mycket som person, men vad gäller hans fysiska attribut är det få i landet som matchar honom. Tyvärr. Har både sett den i duschen och har kvinnliga vänner som haft skoj med den. Aubergine är en underdrift i sammanhanget. Ett rejält monster som hänger där.

Tom FB ligger i lä;-)
Citera
2021-02-14, 13:26
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Vill inte försvara Björk, tycker han är lite för mycket som person, men vad gäller hans fysiska attribut är det få i landet som matchar honom. Tyvärr. Har både sett den i duschen och har kvinnliga vänner som haft skoj med den. Aubergine är en underdrift i sammanhanget. Ett rejält monster som hänger där.

Tom FB ligger i lä;-)

Har du sett honom erigerad? Att han enligt dig har en köttig kuk i slakt tillstånd säger inte mycket om hur stor den är under erektion.
Citera
2021-02-14, 13:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Har du sett honom erigerad? Att han enligt dig har en köttig kuk i slakt tillstånd säger inte mycket om hur stor den är under erektion.

Om den är ca 25 i slakt tillstånd lär den knappast bli mindre vid erektion... Sen kan jag bara säga vad mina vänner som idkat samkväm honom återberättar. Som att ha en falukorv i sig.

Du är inte så bra på manlig anatomi va? Procentuellt växer mindre slaka penisar än stora slaka, vid erektion. Så är det. Men om jag har 7cm slak och 15 vid erektion, då ökar jag med mer än 50%.

Har du 20 vid slak och 22 vid erektion ökar du knappt något. Men slutresultatet är ändå stort. Förstår du?

Om nu storleken är viktig. Vilket den iofs är här på FB. Ingen har ju under 30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in