2021-02-14, 13:58
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moodys
Vill inte försvara Björk, tycker han är lite för mycket som person, men vad gäller hans fysiska attribut är det få i landet som matchar honom. Tyvärr. Har både sett den i duschen och har kvinnliga vänner som haft skoj med den. Aubergine är en underdrift i sammanhanget. Ett rejält monster som hänger där.

Tom FB ligger i lä;-)
Du har umgåtts med honom alltså? Har han något att komma med? Har han något djup eller är han evigt 18? Kan man diskutera den kulturella/litterära världen med honom?
Citera
2021-02-14, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LuluBrooksie
Du har umgåtts med honom alltså? Har han något att komma med? Har han något djup eller är han evigt 18? Kan man diskutera den kulturella/litterära världen med honom?
Nej, verkligen inte umgåtts med honom..om inte träning och dusch i samma lokal räknas som att umgås;-)
Men av det jag hör skall det vara en bra kille med självironi och sympatisk som person. Sen är det väl uppenbart att han spelar mycket på sitt yttre och säkert börjar få en åldersnoja. 50 åring som skaffar två barn med en 32 åring, tränar som en tok och pratar som om han vore 25 ,vad gäller humorn, iaf.
Citera
2021-02-14, 14:15
Medlem
magpests avatar
Citat:
Om den är ca 25 i slakt tillstånd lär den knappast bli mindre vid erektion... Sen kan jag bara säga vad mina vänner som idkat samkväm honom återberättar. Som att ha en falukorv i sig.

Du är inte så bra på manlig anatomi va? Procentuellt växer mindre slaka penisar än stora slaka, vid erektion. Så är det. Men om jag har 7cm slak och 15 vid erektion, då ökar jag med mer än 50%.

Har du 20 vid slak och 22 vid erektion ökar du knappt något. Men slutresultatet är ändå stort. Förstår du?

Om nu storleken är viktig. Vilket den iofs är här på FB. Ingen har ju under 30.

Om du på allvar tror att kuken var 25 cm i slakt tillstånd är du gravt efterbliven. Han hade sett ut som ett jävla missfoster. Dessutom hade han inte kunnat gå omkring i sina tajta jeans (som han ofta har på sig).
Citera
2021-02-14, 14:15
Medlem
Citat:
Om den är ca 25 i slakt tillstånd lär den knappast bli mindre vid erektion... Sen kan jag bara säga vad mina vänner som idkat samkväm honom återberättar. Som att ha en falukorv i sig.

Du är inte så bra på manlig anatomi va? Procentuellt växer mindre slaka penisar än stora slaka, vid erektion. Så är det. Men om jag har 7cm slak och 15 vid erektion, då ökar jag med mer än 50%.

Har du 20 vid slak och 22 vid erektion ökar du knappt något. Men slutresultatet är ändå stort. Förstår du?

Om nu storleken är viktig. Vilket den iofs är här på FB. Ingen har ju under 30.

Har också hört att kuken får en klanledare i Kongo att se ut som en pojkspoling.
Citera
2021-02-14, 14:19
Medlem
Fan trot, är det inte Martin Björk Magnus Uggla sjunger om? https://www.youtube.com/watch?v=JmnvoC57eaU
Citera
2021-02-14, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Om du på allvar tror att kuken var 25 cm i slakt tillstånd är du gravt efterbliven. Han hade sett ut som ett jävla missfoster. Dessutom hade han inte kunnat gå omkring i sina tajta jeans (som han ofta har på sig).
Ok, säg 20 då. Knappast så jag gick fram med måttband, ditt pulver. Vad är det för konstigt med det förresten. Hade två polare i lumpen som båda hade över 20 slaka. Ja, vi mätte.
Citera
2021-02-14, 14:28
Medlem
elbels avatar
Varför får såna som Martin så mkt views/utrymme?
Högheten av dryg

Videon 90% lajkad, köpta?

edit han har inte haft en enda ickevit gäst, de hade gått ur bilen efter 3s, nej kodjo räknas ej!
Senast redigerad av elbel 2021-02-14 kl. 14:31.
Citera
2021-02-14, 14:41
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ok, säg 20 då. Knappast så jag gick fram med måttband, ditt pulver. Vad är det för konstigt med det förresten. Hade två polare i lumpen som båda hade över 20 slaka. Ja, vi mätte.

Att du kryper ned på knä och felmäter kuken på dina lumparkompisar säger ganska mycket om dig. Det förklarar även varför du fluktar på Martin Björk i duschen. Nej, Björk har inte en kuk som är 20 cm i slakt tillstånd. Det finns fan bilder på Björk med tajta jeansbyxor. Hade han haft en sådan stor kuk (ca 20 cm) som du fantiserat ihop i dina bögfantasier hade man sett en rejäl slang ligga utmed byxbenet. Det går inte att gömma undan en sådan pjäs. Det hade sett ut exakt som när folk skämtar och stoppar in en större korv i byxan.
Citera
2021-02-14, 14:44
Medlem
Björks roll i alla program jag sett honom har alltid varit som den oförstående parten som ska vara en sorts publikstandin som ställer frågor eller lägger upp skämt åt en mer kunnig/rolig kollega. Då är det inte så konstigt att det väldigt lätt blir platt när han plötsligt ska försöka hålla i en show själv eller när partnern istället för att komma med en kvickhet när han gör en passning om längd istället någorlunda uppriktigt bara svarar.

I det här fallet landade det i att Björk framstod som en elak mobbare, men exakt vad ska han göra när han försöker skapa 15 minuter hyggligt rolig halvintervju och människan han pratar med inte nappar och leker med? Hade det varit Fredrik Lindkvist eller någon annan som är genuint smart hade det förstås inte spelat så stor roll om killen i sätet bredvid hade varit lite tråkigt uppriktig, men Björk har ju inte den talangen.

Hade han följt Marcus linje så hade det blivit noll humor och ett väldigt uppriktigt samtal mer liknande terapi än ett lättsamt intervju/humor-klipp.
Citera
2021-02-14, 14:49
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Jag klickade bara upp länken och såg hur den här Martin Björk ser ut. Jag förstår varför han mobbar sin gäst. Han ser helt jävla retarderad ut. Hur är man funtad om man ser ut så, tittade i spegeln på morgonen och tänkte "jo men så här kan man gå ut"?
Citera
2021-02-14, 14:50
Medlem
Kaffemedaffes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av magpest
Att du kryper ned på knä och felmäter kuken på dina lumparkompisar säger ganska mycket om dig. Det förklarar även varför du fluktar på Martin Björk i duschen. Nej, Björk har inte en kuk som är 20 cm i slakt tillstånd. Det finns fan bilder på Björk med tajta jeansbyxor. Hade han haft en sådan stor kuk (ca 20 cm) som du fantiserat ihop i dina bögfantasier hade man sett en rejäl slang ligga utmed byxbenet. Det går inte att gömma undan en sådan pjäs. Det hade sett ut exakt som när folk skämtar och stoppar in en större korv i byxan.
Din trovärdighet som hetero blir större om du inte avslöjar att du studerar Martin Björks "tajta jeansbyxor".
Citera
2021-02-14, 15:05
Medlem
magpests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffemedaffe
Din trovärdighet som hetero blir större om du inte avslöjar att du studerar Martin Björks "tajta jeansbyxor".

Haha

Ja, allt för att inte kunna bli motbevisad med bildbevis

Min argumentation om att Martin Björk har en högst medioker kuk är därmed säkrad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in