2021-02-14, 03:33
Medlem
123....s avatar
Hur i hela friden kan kändisarna stå i kö för synas tillsammans med den här tönten, Markus klarade det med den äran men herregud vad kass han e Martin..
Skämdes fan å Martins vägnar när jag såg detta, OMFG
Citera
2021-02-14, 03:38
Medlem
BallaKlavas avatar
Man känner till båda dessa herrar, men ingen har något intressant att säga. Plump humor och gamla recept. Nej tack.
Citera
2021-02-14, 03:50
Medlem
cece123s avatar
Martin Björk är ju ett missfoster.
Han har liksom aldrig blivit känd för något annat än att vara en fjantig pajas.
Fattar inte att Lena Ph fallit för så många menlösa töntar, hon måste ha rekord i fails.
Mesen Måns H, Alkisen, Självgode Pierre OCH Martin som tyckte att det sög att inte vara lika känd som Lena.
Han var inte snäll mot en fotbollstjej som han var gift med i typ 2 månader.
Han är värd all skit han kan få, bajsa på honom bara. 💩💩💩💩
Han och några andra killar stod bakom mig i en kö, han fjantade sig som en tonårstjej.. Hans mentala nivå motsvarar nog en fnissande 13 årig hästjejs.
Hans intervjuer håller pinsam låg nivå.
Man borde låsa in honom ensam i en ljudisolerad bil på livstid. Med svart filter på fönstren för stt slippa se gubbfan.
Citera
2021-02-14, 04:39
Medlem
Tycker inte det var någon större big deal även om det var en fjantig, tjatig och tramsig intervju.

Men jag kan lova att det hade varit drev på riktigt om Björks skämtande handlat om att personen var en invandrare, transa, neger, kvinna eller vad som helst annat. Men korta män är en av få samhällsgrupper man fortfarande kan göra narr av idag och som inte skyddas av PK-mobben. Hade fallet varit något annat hade Martin Björk varit död som offentlig person för all framtid.
Citera
2021-02-14, 04:43
Medlem
Gertrud1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Martin Björn kör en svensk variant på James Corden, intervju med kända personer i en bil. Martin Björk är OK i vissa intervjuer. Men det senaste klippet med Marcus hånar Martin honom varannan minut för hans längd. Samtidigt som Marcus undrar vad det är frågan om och ifrågsätter kvaliteten på frågorna.

I slutet frågar Martin; om jag säger aubergine, vad säger du då? Martins belåtenhet av sin egen självgodhet ifrågasätts av Marcus efter att han förklarat för Marcus att en aubergine syftar till en penisemoji, vilket tvingar Marcus till sympatiskratt. Hehe vad roligt

Marxus Aujalay hade likväl kunnat gästat skavlan tack vare hans intressanta person, matkunskaper och ödmjukhet. Martin hånar honom för hans längd och ger honom frågor som om han vore 14år gammal

Kommentarsfältet är inte nådig i sin kritik. Nu vill jag veta vad flashback tycker. Och hur stor chans finns det att Martin kommer att be om ursäkt för sin högstadiemobbningsmentalitet?

https://youtu.be/LxBnjEMqo2Y
Martin verkar limma på Mackan. Det var ett djävla sexpratande hela tiden.
Han ville nog skeda och plocka fram auberginen. (Hade fö ingen aning om detta med aubergine) Martin låter som en klassisk snuskgubbe. Skulle han hållit på sådär med en tjej hade han blivit ME-toad direkt.
Hittade på sajten fittkramp

Citat:

Halvbög

Förklaring:*En person av manligt kön som trots påstådd heterosexualitet inte riktigt går att placera. Halvbögen är ofta medelålders men ungdomlig till ytan, i ett desperat försök att framstå som hipp och cool som fan. Med det senaste inom trendig klädsel, flashiga 'tats' och häftig ungdoms-jargong ger halvbögen intrycket av en person med enormt stor identitetskris, vars osäkerhet och påklistrade självförtroende yppar homosexuella tendenser.

Exempel:*Martin Björk

Senast redigerad av Gertrud1 2021-02-14 kl. 04:49.
Citera
2021-02-14, 05:39
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peripheryy
Vem är ens Martin Björk? Kan inte riktigt placera karln.
I vilket fall verkar han rätt barnslig och kass. Svårt att tro att han fyller 50..

Martin Björk är mest känd (för mig) från NRJs morgonprogram där han var lite rolig med Adam Alsing med mera.

Hur som helst så har jag faktiskt gillat Martin Björk och hans humor. Och som med alla som skämtar så kommer det en dag då man har gått över gränsen, detta är Martins dag i sådana fall.

Han kände väl att han var bundis med Markus och var fri att skämta om allt.
Men det ursäktar ingenting.
Citera
2021-02-14, 06:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalix888
Är det befogat? Hur lång är dvärgen?
Han är ingen dvärg som han sa själv om du orkat lyssna han är1,64 och dessutom en superduktig kock
Citera
2021-02-14, 06:47
Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Martin Björn kör en svensk variant på James Corden, intervju med kända personer i en bil. Martin Björk är OK i vissa intervjuer. Men det senaste klippet med Marcus hånar Martin honom varannan minut för hans längd. Samtidigt som Marcus undrar vad det är frågan om och ifrågsätter kvaliteten på frågorna.

I slutet frågar Martin; om jag säger aubergine, vad säger du då? Martins belåtenhet av sin egen självgodhet ifrågasätts av Marcus efter att han förklarat för Marcus att en aubergine syftar till en penisemoji, vilket tvingar Marcus till sympatiskratt. Hehe vad roligt

Marxus Aujalay hade likväl kunnat gästat skavlan tack vare hans intressanta person, matkunskaper och ödmjukhet. Medan Martin hånar honom för hans längd och ger honom frågor som om han vore 14år gammal

Kommentarsfältet är inte nådig i sin kritik. Nu vill jag veta vad flashback tycker. Och hur stor chans finns det att Martin kommer att be om ursäkt för sin högstadiemobbningsmentalitet?

https://youtu.be/LxBnjEMqo2Y

Men herre Gud och fru Gud. Att han sitter där och pratar med ett jävla fönster emellan enbart för att korrekthetssignalera, måste ju vara det värsta med hela inslaget

Det var ändå värre när denna snart femtioåring satt och fnittrade när han snackade sex med någon typ 20-årig influenser, samtidigt som han tiggde komplimanger. Kom igen för fan.
Senast redigerad av RobRoys 2021-02-14 kl. 07:10.
Citera
2021-02-14, 07:36
Medlem
vitvalens avatar
Martin Björk har alltid avgett en slags lätt efterbliven vibb.
Citera
2021-02-14, 07:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Texas66
Han är ingen dvärg som han sa själv om du orkat lyssna han är1,64 och dessutom en superduktig kock

Inte långt ifrån. Man kan vara hobbit och duktig kock
Citera
2021-02-14, 08:43
Medlem
Rassesvins avatar
Jag skummade igenom en intervju tidigare. Kan vara bland det pinsammaste jag någonsin sett.

Den här Björk är en dålig kopia av en 15-årig kvinnlig influencer. I själva verket är han en 50-nånting gubbe som fastnat i grundskoleåldern. Han är bokstavligen som ett barn mentalt.

Allt handlar om sex och uppmärksamhet. Muppen kan inte ens säga kuk utan att fnittra som en liten flicka.

Jag kan inte föreställa mig någon intelligent vuxen titta på den här smörjan. Målgruppen måste vara 16-åriga tjejer som vanligtvis tittar på Big Brother och Paradise Hotel.

Dessvärre är det väl fullvuxna människor som ser skiten och tycker att det är underhållande.

Jag har mer respekt för en heroinist eller en gängmedlem i Rinkeby, än jag har för folk som ser på sånt här.
Senast redigerad av Rassesvin 2021-02-14 kl. 08:46.
Citera
2021-02-14, 08:57
Medlem
BaraBiffens avatar
Sen person jag aldrig hade velat ungås med. Urrk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in