2022-05-23, 13:08
Medlem
Jag vet inget privat om Nisse förutom det han säger i podden men jag blev väldigt berörd av att blev dumpad i Göteborg och var så ledsen.
Blev så glad över att höra att han var nyförälskad igen. Hoppas allt går bra nu.
Citera
2022-09-10, 09:51
Medlem
Memnoks avatar
Den här podden får inte speciellt mycket uppmärksamhet här på Flashback. Svinbra tycker jag, alla tre programledarna är riktigt roliga och det höjer verkligen programmet att reaktionerna och skämten inte är så scriptade eftersom de läser upp historierna a prima vista.

Rekommenderas verkligen.
Citera
2022-09-11, 11:30
Medlem
Jag är väldigt nyfiken på vem den kvinnliga kändisen var som skrek "slå mig på fittan". Någon som vet?
Citera
2022-09-12, 11:17
Medlem
Rolig podd synd bara att johanna förstör den
Ska alltid tänka stegen längre och avbryta med oftast tråkiga inputs som kan döda stämningen eller att det blir stelt mellan dem
Citera
2022-09-12, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lord-hardwood
Jag är väldigt nyfiken på vem den kvinnliga kändisen var som skrek "slå mig på fittan". Någon som vet?
Det var väl inte någon kändis
Citera
2022-09-12, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lord-hardwood

Leila Lindholm!! Står i tråden om henne här! Jävligt otippat men sjukt kul!
Citera
2022-09-12, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stekpanna80
Det var väl inte någon kändis

Det kom fram i senare avsnittet att det tydligen var en kändis.

Citat:
Ursprungligen postat av illm
Leila Lindholm!! Står i tråden om henne här! Jävligt otippat men sjukt kul!

Helt underbart ju! Som sagt jävligt otippat.
Citera
2022-10-28, 02:24
Medlem
CO2s avatar
Felpost. Sorry
Senast redigerad av CO2 2022-10-28 kl. 02:26. Anledning: Mitt flöde blev inte uppdaterat så jag fick inte se att svaret på min fråga redan var besvarad.
Citera
2022-10-29, 23:52
Medlem
Älskar också denna podd, en av de bästa just nu tycker jag. Men jag tycker att de verkar ha en konstig urvalsprocess... Jag har skickat in säkert tio historier, de flesta riktigt knäppa och kul (i alla fall enligt min kompiskrets och andra som jag berättat om dessa olika händelser för), men bara en har kommit med och det var efter att jag verkligen BAD om att få med den och poängterade hur glad jag skulle bli, typ. Jag tycker ofta de har med historier som inte är sådär värst kul, och tänker då på hur många bättre det måste finnas i potten. Någon som varit med om liknande? Inser att det inte är så mycket värt att jag själv påstår att mina historier är roliga, men det är inte så mycket att göra åt...
Citera
2022-11-27, 16:41
Medlem
Börjat tröttna på podden en del mest pga av Nisse ”det är min podd” Hallberg som pratar som att han har en bomullstuss nedtryckt i halsen och blir allt mer tjurig så fort Albin & Johanna röstar på en historia han inte tyckte var bäst.

Han verkar ha nån idé om att den här podden ska leda till ett slags samhällsfenomen där folk går runt och berättar de här historierna som att de är självupplevda, trots att han varken är särskilt läskunnig eller ha koncentrationsförmågan att faktiskt lyssna och fokusera på när de andra berättar historier som är längre än 3 minuter.

Märks ju på hur han varje avsnitt har behovet av att påminna lyssnarna om att det här minsann är nästa råttan i pizzan. Och gör inte han det så får han en av de andra att göra det.
Citera
2023-01-03, 22:20
Medlem
MyBigDookies avatar
Bra podd! Får inte känslan av att det ska vara en ny flashback forever. Mer en "Bygga åt idioter", men med skrönor och skitsnack från alla. Inte bara hantverkare.
Citera
2023-01-10, 11:56
Medlem
Elisaberts avatar
Har lagt märke till att Stockholmare så som Johanna kör med "verkligen" som ett klassiskt svar. Även han som är ansvarig för "bygga åt idioter" bland flera kör med detta. Det är ett smått irriterande fenomen. Någon som märkt detta? Nu kanske ni kommer att göra det och bli irriterade ni med, muhaha!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in