• 1
  • 2
2021-02-06, 13:57
Medlem
Foxan1977s avatar
Citat:
Komikerna Nisse Hallberg, Albin Olsson och Johanna Hurtig Wagrell lser upp skvaller och skrnor frn hela Sverige med omnejd.

Avsnitt slpps varje fredag.

Tv avsnitt har slppts hittills.
Ganska underhllande, eftarna poddare och konseptet r bra.
Gillar den n s lnge.
Vad tror ni, kommer denna podden att lyfta?
Citera
2021-02-06, 16:28
Medlem
Henrik-Heinrichs avatar
Fasen, gjorde en egen trd precis! Moderatorerna fr vl slnga min trd.

Tycker det vart ganska kul n s lnge. Gillar Albin. Hoppas den tar sig lite mer nr de blivit vrma i klderna.
Citera
2021-02-06, 16:38
Medlem
SexSexSexs avatar
var kan jag hitta podden ni talar om
?
Citera
2021-02-06, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexSexSex
var kan jag hitta podden ni talar om
?

Finns iallafall p Spotify.
Citera
2021-02-06, 23:21
Medlem
Lovande start. Starkt gng. Hade sannolikt blivit kanon oavsett inriktning/tema.
Citera
2021-03-04, 23:07
Medlem
Ngon nmnde i AMK-trden att Kafferepet verkar frska gra en flashback-forever (hmta material frn andra och skapa stort flje p patreon). Kanske stmmer, men Kafferepet gr ett grymt mycket smre jobb. Knns otroligt slappt att bara ta in andra personers berttelser via redaktrer och lsa upp fr frsta gngen vid inspelning. Fr att jmfra med FF som lgger ner tid p att f roliga prator, s blir skillnaden enorm. Knns som en trkig cashgrab, kommer frmodligen frsvinna snart som flera andra av Wagrells podprojekt
Citera
2021-04-05, 15:41
Medlem
grottmuttans avatar
Hur stor del av historierna r skrivna av dem sjlva d, 60-70%? 90?
Citera
2021-04-09, 18:04
Medlem
Ngon som vet varfr dom klippte bort en hel historia? Avsnitt 10
Citera
2021-04-10, 01:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MdmDvl
Ngon som vet varfr dom klippte bort en hel historia? Avsnitt 10

De tog upp det lite kort i senaste avsnittet.
Jag kommer inte ihg exakt vad de sa, men att det fanns en tragisk bakgrundsberttelse.

Eftersom jag laddade ner frra avsnittet innan den nya versionen kom s hrde jag den och den handlade om en 12-rig kille (har jag fr mig att det var) som berttade att han hade sugit kuk. Det r vl inte srskilt otnkbart att han blivit vldtagen och det vanligaste d r, antar jag, att det r ngon i familjen/slkten.
Citera
2021-04-10, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grottmuttan
Hur stor del av historierna r skrivna av dem sjlva d, 60-70%? 90?

Knner ven igen historierna ifrn andra komikers tidigare historier i andra podcasts.
Citera
2021-04-10, 08:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Knner ven igen historierna ifrn andra komikers tidigare historier i andra podcasts.

Och den om Per Gessle i slitna klder hos en bilhandlare knde de ju definitivt igen som en rolig historia.

Min gissning r att rtt mnga berttelser r tagna helt ur fantasin alternativt r rewrites p sdant de lst eller hrt frut, men jag kan mycket vl kpa att det faktiskt r lyssnare som skickar in dem.
Citera
2021-04-11, 10:02
Medlem
grottmuttans avatar
Oj va mnga berttelser i elfte avsnittet som var aaalldeles fr kryddade, blir bara trkigt d. Sen frsa Johanna sig flera gnger s man frstr att de visst gr igenom berttelserna innan inspelning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in