Slutat nu. Mår skit. Alla läkare säger att det är abstinens och går över. Dock mådde jag såhär innan jag ens visste vad benso var. Så har ett grundläggande problem som jag inte får hjälp med. Är ångest helt enkelt, sån här känsla hade jag innan jag ens testat benso och det var Benson som tog bort det.
Men är väl lite abstinens också. Dock kommer det inte vara mycket bättre när den är borta. Men lite kanske, sååå hur lång tid kan det ta? Tog som mest två ikto om dagen i drygt ett år. Senaste två åren har jag trappat ut stesolid, från typ 30mg till 1mg per dag. Varit noll i två veckor.
Känns inte ens värt att ha slutat. Började ju med det av en anledning. Slutade för jag blev lovad hjälp efter det men den har uteblivit.
Edit: värsta abstinensen är att det är svårt att somna. Det vet jag är pga. Benson. Resten känner jag igen som jag skrev även utan benso. Är vaken i 3 dygn och somnar sen typ 5timmar och sen är jag vaken i 3 dygn igen.
Edit2: funkar weed? Röker nästan aldrig egentligen, kanske en-två gånger per år men kanske värt att prova? Dock brukar jag få mer ångest av det om jag minns rätt även om jag tar ett bloss bara

Vet många andra som det hjälper för men kanske är för de är mer vana?