Citat:
Ursprungligen postat av Sathalon
Hur fan kan du veta vad han kommer att få och inte? Själv får jag AT av tre stycken 1mg Xanor! Blir fanimej illamående av sånna som dej..
Över till TS fråga:
Vänta med att ta stessen tills du känner att AT:n börjar. Ta då bara lite gran, typ en halv, bara för att ta bort udden av avisen. Jag skulle nog säga att du bör vänta två dygn sen du tog sista pixet innan du börjar trappa med stessen. Ett fel man ofta gör är att man glömmer att den värsta AT:n brukar kommer efter en vecka (om man kört någorlunda hårt ett tag). Sen kan jag tippsa om tramadol, faktiskt. Senast jag hade AT på xanor och valium så hjälpte det faktiskt med ett par 50mg:are! Just frossan, yrslet och muskelspänningarna försvann. Så testa det ifall du kan få tag på några!
du är nog den första jag har läst som får AT efter bara 3mg Xanor.
Dom flesta brukar käka benzo iaf nån månad kanske innan dom börjar gnälla om AT och sånt.
Sen att tram hjälpte på dig vid AT på benzo har jag inte en aning om, men jag skulle verkligen INTE rekomendera det iaf, med tanke på att man kan få lite krampliknande ryckningar på benzo AT, samt i värre fall anfall med, och med tram på det så blir det nog lättare att få anfall, med tanke på att det sänker kramptröskeln en del.
nån får ju rätta mig om jag har fel, men så skulle jag tänka iaf