2009-04-06, 14:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mqa
Du kommer inte att få någon avtändning, du har inte gått på benso tillräckligt länge.
Spela inte Allan med mig min vän. Hade jag inte fått någon avtändning hade jag inte startat tråden. Har använt benzo till och från i 4 år och det senaste månaderna har det blivit 3 dagar irad, sen 3 dagars vila. Igår var sista dagen av 5 och jag känner redan ATn. Så kommer stessarna hjälpa eller är det onödigt?
Citera
2009-04-07, 22:33
Medlem
Citat:
Du kommer inte att få någon avtändning, du har inte gått på benso tillräckligt länge.

Hur fan kan du veta vad han kommer att få och inte? Själv får jag AT av tre stycken 1mg Xanor! Blir fanimej illamående av sånna som dej..

Över till TS fråga:

Vänta med att ta stessen tills du känner att AT:n börjar. Ta då bara lite gran, typ en halv, bara för att ta bort udden av avisen. Jag skulle nog säga att du bör vänta två dygn sen du tog sista pixet innan du börjar trappa med stessen. Ett fel man ofta gör är att man glömmer att den värsta AT:n brukar kommer efter en vecka (om man kört någorlunda hårt ett tag). Sen kan jag tippsa om tramadol, faktiskt. Senast jag hade AT på xanor och valium så hjälpte det faktiskt med ett par 50mg:are! Just frossan, yrslet och muskelspänningarna försvann. Så testa det ifall du kan få tag på några!
Citera
2009-04-07, 22:39
Medlem
narkis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sathalon
Hur fan kan du veta vad han kommer att få och inte? Själv får jag AT av tre stycken 1mg Xanor! Blir fanimej illamående av sånna som dej..

Över till TS fråga:

Vänta med att ta stessen tills du känner att AT:n börjar. Ta då bara lite gran, typ en halv, bara för att ta bort udden av avisen. Jag skulle nog säga att du bör vänta två dygn sen du tog sista pixet innan du börjar trappa med stessen. Ett fel man ofta gör är att man glömmer att den värsta AT:n brukar kommer efter en vecka (om man kört någorlunda hårt ett tag). Sen kan jag tippsa om tramadol, faktiskt. Senast jag hade AT på xanor och valium så hjälpte det faktiskt med ett par 50mg:are! Just frossan, yrslet och muskelspänningarna försvann. Så testa det ifall du kan få tag på några!

du är nog den första jag har läst som får AT efter bara 3mg Xanor.
Dom flesta brukar käka benzo iaf nån månad kanske innan dom börjar gnälla om AT och sånt.

Sen att tram hjälpte på dig vid AT på benzo har jag inte en aning om, men jag skulle verkligen INTE rekomendera det iaf, med tanke på att man kan få lite krampliknande ryckningar på benzo AT, samt i värre fall anfall med, och med tram på det så blir det nog lättare att få anfall, med tanke på att det sänker kramptröskeln en del.

nån får ju rätta mig om jag har fel, men så skulle jag tänka iaf
Citera
2009-04-07, 22:40
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Men skärp dig!! Först skriver du: "Har de senaste 5 dagarna ätit ca 4 mg rohypnol per dag och ca 2 mg xanor. Igår blev det 7 mg rohypnol och 2 mg xanor."
Det får man ta mig fan ingen jävla AT på.
Sedan skriver du: Har använt benzo till och från i 4 år och det senaste månaderna har det blivit 3 dagar irad, sen 3 dagars vila.
Hur fan ska man veta det då du inte berättar allt i första inlägget?
Citera
2009-04-07, 22:41
Medlem
~*BayBee*~s avatar
Citat:

Att inte äta Xanor har aldrig slagit dig..?
Citera
2009-04-07, 23:21
Medlem
Citat:

Folk kan funka väldigt olika på droger men jag tycker oxå det låter konstigt att få en av tändning på en sån kort period. Kan det sitta i psyket kanske?
Citera
2009-04-08, 01:00
Medlem
Phibers avatar
Ta de bara när du verkligen känner av AT som du inte står ut med och i små mängder så det räcker längre. Ska du ta tram för benzo AT så bör du ha ätit ikto eller så innan och inte xanor då ikto är kramplösande, ingen bra idé på xanor AT. Xanor är som gift att trappa ner med, gör det alltid om du kan med någon annan benzo...
Citera
2009-04-08, 01:52
Medlem
AntiAliass avatar
Citat:

Hur kan man få en AT av 3mg Xanor? Det kan ju inte vara fysiskt möjligt att tillvänja kroppen vid en substans så att man får abstinens efter ett intag.
Citera
2009-04-08, 10:16
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AntiAlias
Hur kan man få en AT av 3mg Xanor? Det kan ju inte vara fysiskt möjligt att tillvänja kroppen vid en substans så att man får abstinens efter ett intag.

Nej, det är fysiskt omöjligt att få någon AT av 3 mg alprazolam. Bensoabstinens kommer först när kroppen har blivit beroende av substansen och det tar åtminstone ett par veckor.
Citera
2009-04-08, 10:38
Medlem
mqas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narki
du är nog den första jag har läst som får AT efter bara 3mg Xanor.
Dom flesta brukar käka benzo iaf nån månad kanske innan dom börjar gnälla om AT och sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av Stavel
Folk kan funka väldigt olika på droger men jag tycker oxå det låter konstigt att få en av tändning på en sån kort period. Kan det sitta i psyket kanske?

Ja, precis. Du intalar dig förmodligen att du kommer att må dåligt, och surprise!
Citera
2009-04-08, 10:51
Medlem
Phibers avatar
Kan ni sluta diskutera om han kommer få AT eller ej och istället hjälpa honom och besvara frågan som han ställde om hur han borde göra med det han har.
Citera
2009-04-08, 13:09
Medlem
Men hallå! Är det ni eller jag som får avisen? Äter jag tre xanor en kväll mår jag skit psykiskt i i alla fall två-tre dagar efter åt..ångest, deppresion m.m

Fan sluta tala om för folk att "det kan du ju inte få" "det är ju omöjligt"...vafan vet ni? Jag LOVAR att jag ätit mer benso än de flesta här så jag vet vad fan jag snackar om! Fan vad trött jag blir på alla "tro-sej-veta-allt" folket här alltså. Gå och dö eller nått...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in